Petaatteko sängyn ...

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
petaan aina.. jotenkin mä inhoan epäjärjestystä (oon neuroottinen kontrollifriikki ) ja ensimmäisenä aina aamulla petaan sängyn.
Minä myös, jotenkin jos joskus huomaa sängyn kiireessä jääneen auki, ja vaika oltais oltu päivä poissa kotoa, niin tuntuu kuin päivä olis menny pilalle...
 
triplamama
emme petaa kuin ihan joskus vain, päiväpeite on kaapissa. petaaminen lisää pölypunkkien määrää, jos sen tekee lämpimään sänkyyn eli heti aamulla. en muutenkaan näe hommassa mitään järkeä, kun päikkäreitä ottaa itse kukanenkin perheessämme. jokainen tyylillään.
 
niina
Jos on ollut kuuma ilma yöllä, niin en petaa. Pääseepähän tuulettumaan petivaatteet päivän aikana. Niin, ja meillä on makkari "piilossa" yläkerrassa eli ei haittaa vaikka tulee vieraita; eivät ole kurkkimassa makkariimme ;)
 
lady of the lake
Petaan muutaman kerran viikossa :D Jos mulla aikainen työvuoro eli töihin 6.45 niin muut jää nukkumaan eli meidän sängyssä nukkuu aamuisin erilaisia kokoonpanoja niin tällöin jää petaamatta ja miehellä ei kans tuu päivän aikana useinkaan petattua :) Sitten kun kunnostaudun ja petaan niin kaks pojan viikaria pitää huolen ettei järjestys kauaa pysy... :kieh:
 
dibsu
Kyllä vain joka päivä!!!

Ja ihaninta tässä on se, että kun kerran 10v jätin sen pettaamatta, tuli miehen sisko käymään katsoon meidän uutta kotia ihan yllärinä....

 

Yhteistyössä