Petin miestäni, parasta seksiä ikinä, en kadu.

  • Viestiketjun aloittaja LadyBlue84
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En rikkoisi liittoa seksin takia. Anna palaa, mutta pidä asia visusti salaisuutenasi. Parin vuoden päästä tuo roihu ja ilotulitus on sammunut ja ihmettelet, mitä oikein näitkään siinä miehessä. Aikansa kutakin.

Turha potea huonoa omatuntoa, sillä perheelliset miehet harrastavat ihan samaa. Tiedän tämän omasta kokemuksestani. Konkaripettäjänä neuvon sinua olemaan polttamatta siltoja takanasi ja pitämään perheesi kasassa, vaikka välillä käytkin ilottelemassa muualla. Ei se rakastajasikaan ole perhettään jättämässä, vaan hakee vain piristystä arkeensa ja seksuaalisia nautintoja. Et varmasti ole hänelle ensimmäinen etkä viimeinen rakastajatar, joten älä sorru aloittelijan mokaan ja tuhoa perhettäsi. Älä kerro asiasta kenellekään, älä edes parhaimmalle ystävällesi, vaikka kuinka tekisi mieli hehkuttaa asiaa koko maailmalle.Kell onni on, se onnen kätkeköön - pitää paikkansa tässä kateellisten ihmisten maailmassa.
 
vierailija
Todennäköisesti se mies on sarjapettäjä...ihan sama mitä sepittää sulle. Sä oot vaa yks uus pano sen listalla.
Et sen kummempi.
Sen takii varmaan kannattaa rikkoa lasten elämä.
 
vierailija
Olen 35-vuotias nainen ja liitossa ollut mieheni kanssa yhdessä 12 vuotta. Lapsia kolme. Miehen kanssa seksi ei ole koskaan ollut mitenkään erikoista, mutta olen siihen tyytynyt. Perhe-elämämme on ok, hän on hyvä ja vastuullinen isä. Lapsien takia olen hänen kanssaan.

2 viikkoa sitten mies oli lapsien kanssa hänen vanhempien luonaan viikonloppun. Päädyin sänkyyn itseäni muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa ja seksi oli aivan mieletöntä. En osannut katua, koska koin jotain sellaista mitä en ole koskaan kokenut. Jos kyseessä olisi ollut vain "hairahdus" olisin liuennut paikalta lauantai-aamuna heti kun mahdollista. Mutta jäinkin miehen luo. Sekstailimme koko päivän ja yöllä jatkui sama meno... En ole ikinä kokenut vastaavaa seksuaalista himoa. Mies tuntui olevan aivan kyltymätön.

Sunnuntaina sovimme, että tää nyt ei voi vaan jäädä tähän. Olemme sitten tapailleet viikonloppuina. Kellekkään en ole kertonut (enkä kerro). Mies on tahollaan naimisissa joten tää tulee olemaan "vain" tämmöinen juttu. Mä olen päättänyt tehdä lapsieni eteen kaiken ja kun homma kotona toimii, en ala rikkomaan mitään. 5-10 vuoden päästä tilanne on varmaan erilainen, mutta en esim. haikaile että silloin jättäisin mieheni.

Minua ei suoraan sanoen omatunto soimaa yhtään. En ole ennen pettänyt, mutta olen tuntenut huonoa omaatuntoa esimerkiksi jostain flirtistä tai siitä jos pikkujouluina on meno ollut vähän villiä (kähmimistä, pussailua)...
Miten meinaat selittää miehellesi kun hän huomaa esim saunassa että sinulla on yhtäkkiä tullut outie? Ei miehet ihan tyhmiä ole ja kyllä sen huomaa jos innie on muuttunut yllättäen outieksi!
 
vierailija
AP:llä on nyt luulo että hän on jotain uber spessu gategorian misuja, kun on saanu kikkelsonia.
Faktana voin kertoa että se olis ollu aivan sama kuka siin sun tilalla olis ollu jalat levällään. Nm.otetaan kaikki mitä irtoaa ja mammoiltahan sitä saa.
 
vierailija
Pettäminen on väärin ja tuomittavaa. Mutta mieti vielä, haluatko rikkoa perheesi seksin takia. Onko seksi todella sen arvoista? Miksi hyvä mies ja lapset eivät riitä? Oletko vailla vain ihailua, hetken huumaa?
 
vierailija
Huomioo vailla, oma napa keskipisteenä.
AP on itsekäs. Rikkoo lasten elämän.
Saa pettäjän leiman loppuiäkseen selkäänsä, ja sellaista ei kukaan huoli vaimokseen.
 
vierailija
Niin syödään ja säästetään kakkua samaan aikaan.Koska kaikkimulletänneheti-ihmiset.Ja kyllä minä olen oikeutettu saamaan kaiken,yms,yms,yms.Mulla mies petti,ja uskon,että edelleenkin pettää.Meillä myös kolme lasta ja lasten takia tähän jäin.Vaikka mies onkin p_ska.Kun lapset kasvaa niin heitän ukon ulos.N_ikoon ketä tykkää sitten niin paljon kun sielu sietää.
 
vierailija
Mie kans kun erosin pitkästä parisuhteesta niin menin etsimään itseäni Thaimaaseen ja yllättäen löysinkin Rakkauden sieltä ja löysin myös kauan poissa olleen seksuaalisuuteni sieltä :love:
Ihania 16 -18v thaikaunottaria siellä avasi ovet minun omaan seksuaalisuuteeni ja vapauduin seksuaalisesti siellä :love::love::love:
Rakkaus on niin ihana asia että sitä pitää jakaa kaikille :love::love:
Ainakin jos maksaa niin vähän kuin Battajalla :love::love::love::love::love:
On niin ihanaa rakastua aina vain uudestaan:love::love:
Joka ilta baarin jälkeen:love::love::love::love::love:
Ihan sama,jos on eronnut.Tässä oli kyse puolison pettämisestä.Sinkkuna saa p_nna ketä lystää.
 

Yhteistyössä