petin miestäni..

Kahdeksan vuotta yhdessä, joista viisi naimisissa. Ja nyt se tapahtui. Petin miestäni sillä pahimmalla tavalla ja vielä omassa kodissamme.

Olo on hiukan outo. En osaa katua tekoani. Enemmän mua kaduttaa ja harmittaa se, että mä en tunne tehneeni mitenkään väärin. Muutenkin käyttäydyn niin, kuin mitään ei olisi tapahtunut, eikä se tuota vähääkään ongelmia.

Johtuuko tämä nyt sitten mistä? siitä että mä olen tunteeton ihminen, vai et mä en rakasta enää mun miestäni, vai mulla ei ole mitään sen kummempia tunteita sitä "toista miestä" kohtaan.??..

Tuota mä nyt täällä mietin...ja pää on kohta puhki.
 
Mielipiteeni on se ettet taida kamalasti enää rakastaa miestäsi?Voin olla väärässä..........MUTTA tuo tunteettomuus puhuu aika paljon puolestansa.Yleensä nyt jonkinsortin SYYLLISYYS ,tunne siitä että "mitä hittoa tuli tehtyä" ,katumuksenpoikanen ym.astuu kuvaan tässä vaiheessa.... :ashamed:
Osaatko ajatella asiaa KÄÄNTEISENÄ; mitä jos mieheni olisi tehnyt saman minulle?Tuntuisiko EDES se miltään???Jos tuntuu pahalta ,tunteita saattaa sinulla silti olla.......Säälin tosiaan miestäsi/hän ei tiedä mitä olet hänelle tehnyt/aiotko kertoa? :\|
 
Sama juttu mulla ei mitään syyllisyyden tunteita tullut,ollaan oltu 11.vuotta yhdessä.Me ei hoidettu asiaa meijän kotona vaan tän miehen luona.Kaipasin vaihteulua tähän ankeeseen ja tasasen tyhmään arkeen,olen kertonut kyllä asiasta miehelleni ja hän tietää tassä yhdessä ollaan ja esikko syntyi pari vuotta sitten.Nyt menee hyvin.Tosin myönnän että mietin välillä sitä toista miestä...mutta sen päätin että en lankea enään se on sitten loppu meijän suhteelle ja sitä en halua?!!!kuitenkaan.Mun on nyt hyvä ja vielä helpottaa se että olen pystynyt kertomaan asiasta.Näin meillä.Kyllä tosi suhde kestää jos on kestääkseen :wave: Häitäkin ollaan suunniteltu...
 
Mitä sä jonsku sekoilet. Ensin sanot että olette olleet kahdeksan vuotta yhdessä ja toisessa viestissä että 11 vuotta.... sit ensin sanot että teitte sen omassa kodissanne (sen pettämisen) ja sit toisessa viestissä taas kumoat senkin ja sanot ,että teitte sen tämän toisen miehen luona....

Jos heittelet provoja niin pysy tarinassasi edes............................. \|O
 

Yhteistyössä