Pettäisitkö?

Pettäisitkö miestäsi jos olisi täysin varmaa ettet ikinä jäisi kiinni? Olisit esim kaukana kotoa vieraassa seurassa, käytössä olisi varma ehkäisy ja tiedossa ettei tauteja tule.

Itse en pettäisi, sillä vaikka kiinni en jäisi, syyllisyys kalvaisi niin, etten voisi elää itseni kanssa ennen kuin itse tunnustaisin. Ja satuttaisin toista niin kovasti, etten halua edes sitä ajatella.
 
selvinpäin en mutta humalas varmaankin :ashamed: ja olen myös tehnytkin,tosin meillä oli suhde alamäessä ja olin eron laittanu vireille,tunnustun kyl temppuni ukolle.ei hänkään ole puhdas pulmunen. ja mikä pahinta en tunne huonoo omaa tuntoa. :eek:
 
vieras
En. Eikä syynä ole se että jäisikö kiinni vai ei, aina valhe paljastuu ennemmin tai myöhemmin. En pettäisi koska rakastan miestäni, eikä ole tarvetta muiden kanssa muhinoida.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En. Eikä syynä ole se että jäisikö kiinni vai ei, aina valhe paljastuu ennemmin tai myöhemmin. En pettäisi koska rakastan miestäni, eikä ole tarvetta muiden kanssa muhinoida.
Tähän mä joinaan. En mäkään miettis kiinnijäämistä, vaan sitä kuinka voisin tehä rakastamalleni miehelle jotain niin ilkeetä. Joten ei onnistuis. :|
 

Yhteistyössä