pettäjille

  • Viestiketjun aloittaja kyynelsilmä
  • Ensimmäinen viesti
kyynelsilmä


mä inhoon teitä kodinrikkojia? toivottavasti ette tuu ikinä saamaan perhettä, lapsia tai mitään mikä on elämässä arvokasta ja mitä voi kunnioittaa...jos ihminen pystyy tarkotuksella roikkumaan ja vonkaamaan ukkomiesten perään niin silloin hän on SAIRAS.
te niljakkaat apinat ...hyi että ällöön teitä...
 
mua siis tosiaan ällöttää kanssa!!!!niillä itellä vaan menee huonosta ja yrittävät pönkittää sitä pikkuruista itsetuntoa iskemällä ukkomiehiä!ja kyllä ukkomiehet saa hauskaa pitää,mutta heti luullaan että pettämässä.ainakin oman miehen kohdalla harmiton tanssi kaverini kanssa minun ollessa myös baarissa tulkittiin heti pettämiseksi että saisivat riidan aikaan!jotkut ihmiset yrittävät vaikka valheilla pilata toisten suhteen.pitäisi olla vähän kunnioitusta toisten parisuhdetta kohtaan,ei sitä huvin vuoksi naimisissa olla,tai kihloissa!!!mut ei miehet saa tosin antaa vieraille naisille aihetta flirttailuun.tässä kaikille ukkomiehiä vokotelleille: :kieh: :kieh: :LOL: :LOL:
 
myy
Menkäähän joskus ns. "sinkkuna" ravintolakierrokselle ja tehkää tutkimusta kuinka plajon naimisissa olevat perheelliset miehet tulevat vikittelemään ilman ettette ole antaneet siihen mitään aihetta. Voin kertoa että niitä on runsaasti!
Itselläni avautui sinkkuaikoina silmät sille tosiasialle että monen naisen aviomiehet olisivat valmiita vieraisiin, eivätkä heidän vaimot todellakaan sitä uskoisi. Elävät kotona onnellisesti luottaen...
Kenenkään parisuhde ei ole täysin turvassa, eikä siihen ole syynä vokottelevat vieraat naiset, vaan ne kaksi parisuhteessa elävää ihmistä!

Mutta anyway, suosittelen teitä tekemään pientä käytännön tutkimusta.
 
halojata
On se kyllä niin että alkusyy on hyvin todennäköisesti miehessä. Ja onhan toki niitä naisiakin jotka varta vasten etsivät ukkomiehiä pönkittämään itseluottamustaan.
Täytyy kertoa että olen kerran tällaiselle vonkaavalle ukkomiehelle antanut hyvän opetuksen. Hän oli kovaa tunkemassa sänkyyni,osteli ruusut ja juomat ravintolassa eikä vaimoaan näyttänyt muistavan ollenkaan. Sängyssä sanoin hänelle,että "Et kai tosiaan luule että mä sulle annan,mee kotiin jatkamaan vaimosi kanssa!" Mies suuttui ja lähti.
Mutta olen myös sitä mieltä,että emme me vaimot voi vaatia miehiltämme uskollisuutta jos esim.pihtaamme. Pakkohan miehen on jostain saada,ja menee siis vieraisiin jos ei oma eukko haarojaan aukaise.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:13 Myy kirjoitti:
Menkäähän joskus ns. "sinkkuna" ravintolakierrokselle ja tehkää tutkimusta kuinka plajon naimisissa olevat perheelliset miehet tulevat vikittelemään ilman ettette ole antaneet siihen mitään aihetta. Voin kertoa että niitä on runsaasti!
Itselläni avautui sinkkuaikoina silmät sille tosiasialle että monen naisen aviomiehet olisivat valmiita vieraisiin, eivätkä heidän vaimot todellakaan sitä uskoisi. Elävät kotona onnellisesti luottaen...
Kenenkään parisuhde ei ole täysin turvassa, eikä siihen ole syynä vokottelevat vieraat naiset, vaan ne kaksi parisuhteessa elävää ihmistä!

Mutta anyway, suosittelen teitä tekemään pientä käytännön tutkimusta.
Tässä asiassa täysin samaa mieltä!!!!!!!!!

Kahden ihmisen väliin ei pääse jos siinä ei ole rakoa jo ennestään, edes pientä..
ja vaikka joku vieras nainen yrittäisikin miestänne niin mieshän siinä virheen tekee jos menee mukaan, ei se vapaa nainen!!!!!!
itekin olen pian avioliittoon purhehtiva nainen eli en "itseäni puolustellen"sano näin vaan karu on totuus...

Vapaa nainen saa tehdä mitä vaan,vaikka yrittää iskeä varattua miestä...varattu virheen tekee jos pettää!!!!
aikuisiahan tässä ollaan eikä mies mene naisen kanssa ilman omaa tahtoa!!!!!
 
Yks
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 19:10 tuulituisku kirjoitti:
olen kyllä sitä mieltä ettei kahden toistaan kunnioittavan ihmisen väliin tule kukaan. onhan nuo baarit täynnä kaikenlaisia vonkaajia, enemmin ne miehet juoksevat varattujen naisten perässä B)
Mä olen samaa mieltä että miehet tuntuvat juoksevan varattujen naisten perässä!! Yks sinkku mies kerran sanoikin että jos hän haluaa yhden illan seuraa hän valitsee mieluiten varatun naisen. Syyksi sanoi ettei varatut yleensä soittele yhden yön jälkeen perään. :whistle:
 
jeps, munkin tuttavapiirissä sinkkumiehet vonkaa varattuja naisia. Toisin päin en tiedä yhtään tapausta. Samaten ukkomiehet vonkaa sekä sinkkuja, että varattuja naisia ollessaan ilman vaimoa liikenteessä. Syytä on vaikea tietää. Tuohon että miehen pitää saada seksiä sanon, että niin pitää naisenkin. jos mies pihtaa kotona, vaimo voi mennä vieraisiin, koska kenellekään ei tee hyvää oll puutteessa, sukupuolesta riippumatta.

Vielä tuosta, että jos varattu mies lähtee vapaan naisen mukaan, virheen tekee ukkomies, ei vapaa nainen. Ei ole hänen vastuullaan vahtia toisten miehiä, vaan hän ottaa mitä mies antaa. Syyttäkää miehiänne, älkää niitä toisia naisia!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:13 Myy kirjoitti:
Menkäähän joskus ns. "sinkkuna" ravintolakierrokselle ja tehkää tutkimusta kuinka plajon naimisissa olevat perheelliset miehet tulevat vikittelemään ilman ettette ole antaneet siihen mitään aihetta. Voin kertoa että niitä on runsaasti!
Itselläni avautui sinkkuaikoina silmät sille tosiasialle että monen naisen aviomiehet olisivat valmiita vieraisiin, eivätkä heidän vaimot todellakaan sitä uskoisi. Elävät kotona onnellisesti luottaen...
Kenenkään parisuhde ei ole täysin turvassa, eikä siihen ole syynä vokottelevat vieraat naiset, vaan ne kaksi parisuhteessa elävää ihmistä!

Mutta anyway, suosittelen teitä tekemään pientä käytännön tutkimusta.
Tämä on täysin totta. Ja olen sen ukkomiesten vikittelyn kokenut, vaikka olen itse naimisissa ja neljän lapsen äiti. Toki sinkutkin piirittävät eivätkä ota uskoakseen, kun kerron oman taustani! Voi noita miehiä! \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 11:57 joo-o kirjoitti:
Eikös siihen pettämiseen yleensä tarvita kaks ihmistä? Ainakin mun käsityksen mukaan, ja kumpikin yhtä kaikki syyllisiä :whistle:
Mä en oikein ymmärrä tätä käsitystä. Kyllä se pettää, joka on varattu. Sinkkumies/nainen pettää korkeintaan itseään. Vastuussa on se, joka on sitoutunut johonkin toiseen. Vongata saa niin paljon kuin tykkää, varatun pitää osata sanoa ei. Ei voi sysätä sitä vastuuta vonkaajan niskoille.

Sitten kommentoisin vielä sitä, että jos toinen pihtaa, niin toinen saa mennä vieraisiin... oletteko tosiaan sitä mieltä? Mä en usko että kukaan huvin vuoksi pihtaa, vaan suhteessa ei silloin kaikki ole kunnossa. Kannattaisiko ensin yrittää ratkaista ongelmat, ennenkuin lähtee vieraisiin, koska sen jälkeen voi olla liian myöhäistä??? Niin ettei tässäkin tapauksessa syyllistettäisi sitä pihtaajaa, vaan edelleen vastuussa on se pettäjä.
 
Piipana harmaana
Jos baarissa tulee joku varattua iskemään ja tämä varattu lähtee vielä mukaan,niin kyllä silloin on syy tässä varatussa sekä heidän parisuhteessaan,ei iskijässä,hänhän ei välttämättä tiedä toisen olevan varattu. Mutta jos tietää toisen olevan varattu ja silti houkuttelee tavallaan "väkisin" mukaansa,niin kyllä siinä on silloin tässä vonkaajassakin vikaa,haluaa ehdoin tahdoin rikkoa toisen suhteen,tai ainakin yrittää.
Minua on monet kerrat yritetty ihan väkisilläkin viedä baarista mukaan,vaikka olen tolkuttanut ettei kiinnosta ja minulla on mies. Kerran jopa eräs ukkomies rahaa tarjosi ja kyseli millä summalla lähtisin. Tuo on jo uskomatonta ja silloin meinasi mies saada korvilleen.
Tilaisuuksia ollut monta,mutta kertaakaan en ole kenekään mukaan lähtenyt,sillä minä rakastan miestäni ja vain häntä haluan. Jos suhde on kaikin puolin kunnossa,en usko,että kukaan sinkkunainen tai mies voi väkisin ketään viedä mukanaan pettäjän tielle.
 
Itselleni kävi kerran niin että olin ilman miestäni yhteisten kavereiden kanssa illan vietossa. olen nuori ja pidän tanssimista valssit jne..
No silloin lähtee jos joku hakee ei merkitsen mun mielestä lupausta seksistä.

Yksi nuorehko 30-35v mies iski muhun silmänsä, olin tuolloin 14+ jotain raskaana (ei näkynyt vielä mitään). Joten pukeuduin aika näyttävästi mutta tyylillä kuitenkin. Koko illan haki tanssimaan ja kun kävi tuttavallisemmaksi, baaritskillä sitten juttelimme. Ihmettili mitenka mun juona oli niin halpa 1,2e sanoin että on alkoholitonta koska olen raskaana. Pyörittelisilmiään eikä oikein uskonut olin tosin yhtä hoikassa kunnossa kun 15-16v. Näytin vielä esikoiseni kuvaa joka oli 2,5v. Mies sanoi siihen että hänelläkin en lapsia, 6v ja 3 viikkoinen. Kertoi että kuopus syntyi reilusti etuajassa oliko nyt sitten 33 viikoilla ja reissu kavereiden kanssa oli sovittu kuukausia sitten. Vaimo oli vanhempiensa luona. Yritti vielä senkin jälkeen sanoin aika suoraan että kiitos mutta ei kiitos, olen naimisissa ja raskaana ja mies kehtaa vieläkin.

Tapa jolla tilanteesta pääsin oli alhainen tietyllä tapaa mutta tehokas. Menin seurueen poikamiehen viereen ja lähdettiin yhtämatkaa. Vielä taksi jonossa herra huuteli mutta onneksi mulla oli tämä kaveri ettei äijä lähtenyt perään.

Jäärkyttäväksi tekee tilanteen musta se että äijällä on vaimo niin herkässä tilassa ja mies hettäytyy toisella puolella suomea siaksi. Ja uskon niin että vaimo ei epäile mitään kaikin puolin kunnollisen loinen ja näköinen ja puhui lapsistaan ylpeällä tavalla.

Että näin.

T:Heidi81
 
Kyllä ne ukkomiehetkin perässä roikkuu. Eikä tarvitse mitään vinkkiä antaa. Olen kylläkin samaa mieltä, että kaikki varatuissa riippuvat ovat todella säälittäviä.
Itselleni kävi kerran niin, että eräs mies tuli juttelemaan. Olen itse varattu, enkä todellakaan tehnyt minkään laista elettäni kiinnostuksesta tätä miestä kohtaan. Kuitenkin mies vaan jaksoi yrittää. Selvisi sitten hetken päästä, että miehen oma vaimo oli myös iltaa viettämässä samassa paikassa. Mielestäni todella törkeää tätä vaimoa kohtaan. Jos minun ukkoni tuolla liehittelisi toisia naisia niin saisi jäädä sille tielleen!!
 
kerronpa että eräs mies, oltuaan päivällä esikoisensa synnytyksessä mukana, oli illalla viettämässä varpajaisia, iski sieltä mimmin, vei sen kotiinsa, jolloin mimmi ihmetteli että mitä sulla on täällä vauvan sänky ja vaunut ym. niin tämä juuri isäksi tullut mies sanoi että vauva kuoli synnytyksessä ja että vaimo on ulkomailla lepäämässä!! hirviö mieheksi ja ennenkaikkea isäksi.... :(
 
sädetikku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:13 Myy kirjoitti:
Menkäähän joskus ns. "sinkkuna" ravintolakierrokselle ja tehkää tutkimusta kuinka plajon naimisissa olevat perheelliset miehet tulevat vikittelemään ilman ettette ole antaneet siihen mitään aihetta. Voin kertoa että niitä on runsaasti!
Itselläni avautui sinkkuaikoina silmät sille tosiasialle että monen naisen aviomiehet olisivat valmiita vieraisiin, eivätkä heidän vaimot todellakaan sitä uskoisi. Elävät kotona onnellisesti luottaen...
Kenenkään parisuhde ei ole täysin turvassa, eikä siihen ole syynä vokottelevat vieraat naiset, vaan ne kaksi parisuhteessa elävää ihmistä!

Mutta anyway, suosittelen teitä tekemään pientä käytännön tutkimusta.
tälle peesi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:13 Myy kirjoitti:
Menkäähän joskus ns. "sinkkuna" ravintolakierrokselle ja tehkää tutkimusta kuinka plajon naimisissa olevat perheelliset miehet tulevat vikittelemään ilman ettette ole antaneet siihen mitään aihetta. Voin kertoa että niitä on runsaasti!
Itselläni avautui sinkkuaikoina silmät sille tosiasialle että monen naisen aviomiehet olisivat valmiita vieraisiin, eivätkä heidän vaimot todellakaan sitä uskoisi. Elävät kotona onnellisesti luottaen...
Kenenkään parisuhde ei ole täysin turvassa, eikä siihen ole syynä vokottelevat vieraat naiset, vaan ne kaksi parisuhteessa elävää ihmistä!

Mutta anyway, suosittelen teitä tekemään pientä käytännön tutkimusta.
UKKOMIEHET JOPA YRITTÄVÄT RAHALLA SAADA JOA EI MUUTEN SAA VAIMOAAN PETETTYÄ.EIVÄT LÄHE ILMAN #&%£$!* VAIMONSA TYKÖ.VAIK EIPÄ KYL MUA LIIKUTA,ENKÄ OO KOSKAAN VARATULLE ANTANUT ENPÄ PALJON MUILLEKAAN
 
mielipidetämäkin
Siis joo...vakisuhteessa oleva pettää, ei vapaa vaikka olisikin ollut varatun kanssa!!!!

Itse olen ollut ja antanut varatulle..halusin häntä ja hän minua, hän teki aloitteen..
olimme hetken yhteyksissä muutenkin..
mielestäni en tehnyt siinä suhteessa mitään väärää että itse olin tämän miehen kanssa vaan mielestäni hän oli ja on aikuinen ihminen ja osaa sanoa ei..
omat haluni olivat vain minun asiani joten minä en siis pettänyt ketään!
 

Yhteistyössä