Pettäminen (hyvä seksikerta) jos oma seksi olisi heikohkoa

  • Viestiketjun aloittaja "Tuikku"
  • Ensimmäinen viesti
"Tuikku"
Hypoteettisesti, haluaisitteko antaa pillua miehelle josta huhuttaisiin olevan seksissä erittäin hyvä (ammattilainen) jos teidän omassa suhteessa seksi olisi vähän laimeaa? Siis ette varsinaisesti pettäisi vaan saisitte mahdollisuuden saada isoa munaa joka kestää kunnolla ja josta huhutaan, että jokainen on saanut orkut hänen allaan.
Kuulin tällaisen "panolegendan" puolitutulta. On kuulemma heidän eräs tuttunsa sellainen naisten tyydyttäjä, että siellä on eronneet halunneet käydä "saamassa" :)
 
"Vierailija"
En.

Sitäpaitsi mielestäni hyvä seksi vaatii tunnetta ja oikeanlaisen henkilön, ei ketään satunnaista miestä, jolla sattuu olemaan iso mela ja hyvät seksitaidot.

Hyvä seksi ei ole vain taitoja, vaan paljolti myös tunnetta ja heittäytymistä.
 
Mun fiilikset menee (sen lisäksi, että tuokin ON pettämistä) viimeistään siinä vaiheessa kun kuulen, että mies on pannut niin montaa naista, että on kerinnyt oikeen maineenkin siitä saada. En minä harrasta seksiä saadakseni "isoa melaa" vaan siksi, että rakastan miestäni ja haluan häntä. Mulle tunteetkin on seksissä tärkeitä.
 
"Anne"
Jos oma seksi on heikohkoa niin en ymmärrä miten se paremmaksi muuttuu henkilö B:n kanssa kuin A:n. Jos tahdon rauhallista, saan sitä, jos tahdon kunnon kyytiä, otan sitä ja jos haluan hyvän orkun sekstaillessa niin se on 90% ittestäni kiinni annanko sille mahdollisuuden.
 
ammattilainen
[QUOTE="Vierailija";29268501]En.

Sitäpaitsi mielestäni hyvä seksi vaatii tunnetta ja oikeanlaisen henkilön, ei ketään satunnaista miestä, jolla sattuu olemaan iso mela ja hyvät seksitaidot.

Hyvä seksi ei ole vain taitoja, vaan paljolti myös tunnetta ja heittäytymistä.[/QUOTE]

Miehethän luulee, että naiset haluaa isoa melaa ja lihaksia. naiset luulee, että mies välttämättä haluaa tuntea "jotain syvempää" sitä kohtaan jota käy panemassa. Väärin molemmat.
 
nainen 30 v
Pettämistä tuokin on. Mutta jos olisin sinkku niin mielelläni lähtisin tuollaisen miehen sänkyyn... Ja joskus olen päässytkin. Ihanaa kun toinen tietää mitä tekee ja on määrätietoinen. Pöksyt kastuu jo kun ajatteleekin <3
 
[QUOTE="Vierailija";29268501]En.

Sitäpaitsi mielestäni hyvä seksi vaatii tunnetta ja oikeanlaisen henkilön, ei ketään satunnaista miestä, jolla sattuu olemaan iso mela ja hyvät seksitaidot.

Hyvä seksi ei ole vain taitoja, vaan paljolti myös tunnetta ja heittäytymistä.[/QUOTE]

Allekirjoitan täysin.
 
? ?
[QUOTE="Tiina";29268781]No kumpi on parempaa, heikohko seksi rakkaan kanssa vai tunteeton paneminen teknisesti hyvin jonkun tuntemattoman kanssa?[/QUOTE]

En tiedä koska teknisesti hyvää seksiä en ole koskaan saanut tuntemattoman kanssa, parisuhteessa kyllä jossa voin luottaa siihen että minulla on lupa kertoa mitä seksissä odotan ja mikä tuntuu hyvältä. Samoin pystyn kuuntelemaan kumpanin toiveita siitä miten hän saa parhaan nautinnon tai mitä hän seksiltä odottaa.
 
Mä pystyn itsekin vaikuttamaan niin paljon mun orgasmiin että en tuollaisen takia lähtis pettämään. Mun mies on panoleg...siis osaa asiansa!
Sen sijaan saattaisi olla yks toinen juttu (fetissi) jonka toteuttamista mieheni ei välttämättä ainakaa suosi.
Jos sitä ei pettämseks laskettais niin laitetaan yks sellanen sitten.:D
 
"Anne"
tykkään sun tyylistä. Rispektit. :D

Kyllä mäkin valitsen ennemmin hyvän panon tuntemattoman kanssa ko surkeaa kumppanin kanssa.
Minä kouluttaisin sen surkean ja jos ei opi niin sitten katsoisin peiliin. Tiedän että on olemassa toivottomia (ex-mies) joita ei vaan huvita tarpeeksi usein->liian nopeaa ja yhtään ei viitsi mutta sellaiset joutaa muutenkin mennä.
Mutta muutoin hyvä mies joka ei vain löydä oikeita osotteita ja tökkii väärien varpaiden väliin ei ole toivoton eikä seksi sellaisen kanssa heikohkoa vaan sehän on mahdollisuus saada elämänsä parasta seksiä jos osaa vain ojentaa auttavaa kättä ja sanoa suoraan vinkkejä.
 

Yhteistyössä