Pettämisestä tuli mieleen

et miten olette ruvenneet aavistamaan että toinen pettää vai onko asia tullut täysin yllätyksenä ja mitä olette yrittäneet tehdä että niin ei kävisi?
En halua että tästä tulee ketään syyllistävä keskustelu vaan mietin yleisestikkin kun se tuntuu olevan näköjään yllättävän yleistä.
Mulla aikoinaan mies petti ja se tuli kyllä ihan yllätyksenä ja se suhde loppui heti mut nyt kun on uusi mies niin olen yrittänyt järjestää meille kahden keskisiä hetkiä ja välillä hemmoittelen miestäni ja sit tietysti annan hänen mennä välillä kavereiden kanssa ja välillä jopa yritän tehdä itsellenikin jotain mikä piristää kun olen sen huomannut piristävän myös miestäni.
 
no just joo
Alkuperäinen kirjoittaja rasavilli-77:
mut nyt kun on uusi mies niin olen yrittänyt järjestää meille kahden keskisiä hetkiä ja välillä hemmoittelen miestäni ja sit tietysti annan hänen mennä välillä kavereiden kanssa ja välillä jopa yritän tehdä itsellenikin jotain mikä piristää kun olen sen huomannut piristävän myös miestäni.
Luuletko että tommosella käytöksellä mies ei petä? Akka nuolee persettä sen minkä kerkeää, käy pitemmän päälle ärsyttäväks tommonen...
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja no just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja rasavilli-77:
mut nyt kun on uusi mies niin olen yrittänyt järjestää meille kahden keskisiä hetkiä ja välillä hemmoittelen miestäni ja sit tietysti annan hänen mennä välillä kavereiden kanssa ja välillä jopa yritän tehdä itsellenikin jotain mikä piristää kun olen sen huomannut piristävän myös miestäni.
Luuletko että tommosella käytöksellä mies ei petä? Akka nuolee persettä sen minkä kerkeää, käy pitemmän päälle ärsyttäväks tommonen...
Siinä tapauksessa mies voi käydä ostamassa pitkän nahkaruoskan ja sanoa vaimolle, että "Vetele mua tällä pitkin takapuolta äläkä yhtään lässytä, kun sen teet!" Pettämään ei pidä ryhtyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja rasavilli-77:
mut nyt kun on uusi mies niin olen yrittänyt järjestää meille kahden keskisiä hetkiä ja välillä hemmoittelen miestäni ja sit tietysti annan hänen mennä välillä kavereiden kanssa ja välillä jopa yritän tehdä itsellenikin jotain mikä piristää kun olen sen huomannut piristävän myös miestäni.
Luuletko että tommosella käytöksellä mies ei petä? Akka nuolee persettä sen minkä kerkeää, käy pitemmän päälle ärsyttäväks tommonen...
Sinä näköjään tiedät asian mut sehän on sinun mielipiteesi.
 
vieras
Mun vaistoni on pettämätön, paitsi että pettämisestä se tienny höökösen pöläystä, mutta yhdes on jatkettu, ja anteeksi annettu joten en sillä päätäni vaivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun vaistoni on pettämätön, paitsi että pettämisestä se tienny höökösen pöläystä, mutta yhdes on jatkettu, ja anteeksi annettu joten en sillä päätäni vaivaa.
mäki antanu anteeks ja syy siihen että itsekin ollut uskoton..oltii asumuseros ni kaikki kam aluudet taphtu sil välin vaikka joka pvä näimmekin.. nyt aloitettu puhtaalta pöydältä..ku rakastetaan kuitenki

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun vaistoni on pettämätön, paitsi että pettämisestä se tienny höökösen pöläystä, mutta yhdes on jatkettu, ja anteeksi annettu joten en sillä päätäni vaivaa.
Tuohan ois ihanteellista kun niin pystyy tekemään.
Mä erosin exästä ihan muidenkin asioiden takia ja ei vaan sovittu yhteen ja siks varmaan pettikin.
 

Yhteistyössä