Pettämisestä!

Mikä saa toisen osapuolen pettämään? Mulla on tällä hetkellä menossa tilanne, että mies ei kerro suoraan, että onko pettänyt. Kaverit ovat sanoneet, että ovat nähneet hänet toisen naisen kanssa. Eikä kyse ole vaan 1 tai 4 kerrasta. Vaan todella useasti. Miltei päivittäin. Mies viihtyy kotona, mut pienenkin riidan tultua katoaa pariksi päiväksi. Tiedän, että on tämän toisen naisen luona, on itse sanonut että on ollut siellä useasti yötä, mutta heidän välillään ei ole mitään tapahtunut. En tuota pysty mitenkään uskomaan. En ole ollut niitä naisia jotka vahtivat miehensä jokaista askelta, vaan olen antanut mennä melko vapaasti. Mietin onko siinä syy, liiallisessa vapaudentunteessa, pettämiseen? Pettänyt on aiemminkin, silloin annoin anteeksi, haluaisin antaa myös nyt mutta järki sanoo että en voi antaa hänen tuhota itsetuntoani ihan kokonaan. Miksi hän ei vain voi sanoa totuutta heidän väleistään? On hermoja raastavaa haluta uskoa toista ihmistä ketä rakastaa, mutta en vain voi. Hän on loukannut minua todella pahasti. Silti sisällä käy taistelu annanko anteeksi vai en. Taidan olla todella säälittävä tapaus. :'(
 
mie
tuohan on niin nöyryyttävää että sen ensimmäisen kerran kun ukkoni jäisi kiinni siitä että olisi toisen naisen luona niin heittäisin ulos varmasti!!
Älä hyvä ihminen alennu tuollaiseen! Eihän tuollaisessa elämässä ole mitään järkeä. Minulla yksi hyvä ystävä joka on saanut miehensä kiinni pettämisestä tosi useasti ja mies jatkaa samaa rataa edelleen yli kymmenen vuoden jälkeen, kun ei muija välitä eikä perään kysele niin tottakai miehet jatkavat touhujaan. mikäs siinä ollessa kun voi olla perheensä kanssa silloin kun huvittaa ja muina aikoina tehdä kaikkea muuta muiden naisten kanssa.
Ei voi muuta sanoa kuin että pää pystyyn ja jätä se luuseri!!! Hullua kattoa tuollaista! Älä alennu!!! :kieh:
 
Miten ihmeessä sallit miehesi olla yötä jossain vieraan naisen luona? Jokainen tietenkin itse toimii niinkuin parhaaksi näkee, mutta en kyllä todellakaan itse hyväksyisi tollasta eikä hyväksyisi minun mieskään, jos minä olisin riitojen jälkeen vierailla miehillä yökylässä. Suoraan sanottunua ei kuulosta tippaakaan uskottavalta noi "mitään ei tapahtunut" -väitteet! Itse tein joitain vuosia sitten ex-miehieni kanssa ihan samaa, kännisten riitojen jälkeen lähdin erään tutun miehen luoksi yöksi ja väitin sitten kiven kovaan että mitään ei tapahtunut, ja se ei kyllä todellakaan ollut totta.Petin häntä ihan joka ikinen kerta. No, onneksi virheistään oppii ja ei tee samoja tyhmyyksiä toiste, mutta jälkeenpäin olen miettinyt että miten ihmeessä hän jaksoi kattella moista meininkiä, ei tollasta tartte sietää. Eli tartte sunkaan!
tsemppiä.
 

Yhteistyössä