Petyinkö turhasta? Mies sisustaa...

  • Viestiketjun aloittaja ronkeli
  • Ensimmäinen viesti
ronkeli
Olen pitkään haaveillut keittiöön sellaisesta vanhan ajan puusohvasta. Niin kuin esim. tämä


Ilahduin kun mieheni kertoi, että hänen mummolassaan on sellainen!! Innolla odotin ja millaisen sain... Tämän tyyppisen

(kuva ei siis ole meiltä!)

Minusta tuo ei ole niin kaunis kuin voisi olla :(
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
No jos puusohvasta puhutaan niin minunkin mielikuva olisi tuo mitä miehesikin on ajatellut :D Olitko näyttänyt miehelle kuvaa tai muuten keskustelleet siitä millaista puusohvaa olit itse ajatellut?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25242458]Jos tuohon haluaa pehmusteen, niin tapana on ollut kiinnittää patjaan kaksi riittävän leveää hankaamatonta narua ja sitten solmitaan noista pienoista.[/QUOTE]
Siis useammasta kohtaa kiinni yhdellä kangaskaistaleella joka ommeltu keskeltä kiinni patjan sivuun.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";25242442]Minusta tuo alempi on paljon kivempi. :)[/QUOTE]

Niin minustakin, alempi sopii monenlaiseen sisustukseen ja kestää aikaa. Tuo ylempi taas on liian koristeellinen ja alkaisi ainakin minua kyllästyttämään nopeasti :)
 
Siis tuo alempi on kanssa kivempi, ite maalaisin valkoiseks tai vaaleen harmaaks ja ompelisin uudet päälliset. MUTTA jos se ei ole ihan tuollainen vaan sellainen ihan perusversio tuommosesta mikä kaikilla mummoilla on, niin sen sais kyllä ukko raahata takas mummolaan, ne on hirveitä! :D Toki mä ymmärrän että petyit, onhan tuo ylempi kuva mielettömästi ihanampi kuin toka versio.
 

Yhteistyössä