Pidän mustasta

  • Viestiketjun aloittaja trina
  • Ensimmäinen viesti
trina
Olen 26-vuotias yliopisto-opiskelija ja olen aivan villinä tummaihoisiin miehiin. Näin on ollut viimeiset 4 vuotta, olen varmaan maannut 50 eri afrikkalais-, etelä-amerikkalais-, eurooppalaismiehen kanssa. Useimmilla on kaiken lisäksi ollut varsin iso varustus. Kauniina naisena minulla riittää aina vientiä ja olen hyödyntänyt tätä lähes pelkästään tummaihoisten miesten kanssa. Ensimmäinen puoltava seikka on koko, toinen se että tummaihoiseen mieheen liittyy sellaista kielletyn hedelmän makua, jos olet kaunis valkoihoinen blondi.
 
mintturusina
Tulin juuri yökerhosta norsunluurannikkolaisen miehen kanssa. Ai että meillä oli ihana nainti, sperma valuu turvonneesta pimpastani reisille. Oletko muuten turkulainen? Olisi ihana vaihtaa kokemuksia.
 
Maarit
[ "...Ensimmäinen puoltava seikka on koko, toinen se että tummaihoiseen mieheen liittyy sellaista kielletyn hedelmän makua, jos olet kaunis valkoihoinen blondi.[/QUOTE]"
Ei siihen tarvitse olla 24w, eikä blondi. Yhtä hyvää se on kypsemmälläkin iällä, joka tuuma
 
Trina
Voin sanoa pitäväni niitä kiihottavimpina kuin valkoisia

"Ei siihen tarvitse olla 24w, eikä blondi. Yhtä hyvää se on kypsemmälläkin iällä, joka tuuma"

Täsmälleen, en tarkoittanut että näin ei olisi - mutta olet oikeassa. Se mitä nämä kateelliset suomalaiset varsinkin miehet esittävät on heidän ongelmansa. Tämä tyttö nauttii joka kerta kun tilaisuus tulee saada tummaa munaa - ja juuri tänään sainkin mahtimelaa useampaan otteeseen. Oma nautinto ensin, muiden mielipiteistä viis. Aivan mahtavia orgasmeja sain ja kaveri oli niin miehekäs ja varma otteissaan.
 
Viimeksi muokattu:
KoKELLUT
Olen 26-vuotias yliopisto-opiskelija ja olen aivan villinä tummaihoisiin miehiin. Näin on ollut viimeiset 4 vuotta, olen varmaan maannut 50 eri afrikkalais-, etelä-amerikkalais-, eurooppalaismiehen kanssa. Useimmilla on kaiken lisäksi ollut varsin iso varustus. Kauniina naisena minulla riittää aina vientiä ja olen hyödyntänyt tätä lähes pelkästään tummaihoisten miesten kanssa. Ensimmäinen puoltava seikka on koko, toinen se että tummaihoiseen mieheen liittyy sellaista kielletyn hedelmän makua, jos olet kaunis valkoihoinen blondi.

Mulla on töissä vanhempia mustia naisia siivoojina, Olen ollut monen kanssa sängyssä, ne halua vain ana vaan lisää. Olen välillä monenkin kanssa samana päivänä. Ne antaa edestä ja "takaa" mitä mun ikäiset nuoret tytöt halua.
 
Viimeksi muokattu:
trina
Olin aivan mahtava yö, sain sellaita munaa etten ole aikaisemmin niin isoa saanut. Paksuus varmaan pienen nyrkin paksuinen ja pituutta niin paljon että heilui alavatsassa. Lyhyt mies mutta hirrrveä kalu :). Pelkkä ajatuskin kostuttaa.
 
samikokkinen
hahahah anna mennä vaan jos siltä tuntuu:D Onhan se heillekin kiva kokemus, vähän kuin jos lada kuski kokeilekin mersua ajjaj että tekee hyvää! Mutta ladakuski se silti on.
 
Juffe
En tajua teitä suomalaisia miehiä jotka otatte pulttia siitä että joku nainen kehuskelee maanneensa mustan miehen kanssa. Mitä sitten? Onko se teiltä jotenkin pois? Ryhtiä nyt saatana ja oma itsetunto kuntoon! Ei elämä ole paksuudesta ja senteistä kiinni. Ei noista mustista ole elättämään perheitään tai duunia tekemään. Nussitkoot rauhassa niitä jotka avoimesti torttuaan jakaa ajattelematta mahdollisia seurauksia, tauteja ja äpäriä jotka muut sitten iloisesti elättävät.
 

Yhteistyössä