Pidän mustasta

  • Viestiketjun aloittaja trina
  • Ensimmäinen viesti
heppuhaloo
En tajua teitä suomalaisia miehiä jotka otatte pulttia siitä että joku nainen kehuskelee maanneensa mustan miehen kanssa. Mitä sitten? Onko se teiltä jotenkin pois? Ryhtiä nyt saatana ja oma itsetunto kuntoon! Ei elämä ole paksuudesta ja senteistä kiinni. Ei noista mustista ole elättämään perheitään tai duunia tekemään. Nussitkoot rauhassa niitä jotka avoimesti torttuaan jakaa ajattelematta mahdollisia seurauksia, tauteja ja äpäriä jotka muut sitten iloisesti elättävät.
Joo joo ei siinä nyt mitään mutta kun suomessa se on edelleen vähän tabu. En minäkään täällä kuhuskele panneenni vaikka lihavia naisia? Taikka mainosta ajavani likaista pyörää? Ei niissäkään mitään vikaa mutta se on vaan niin ettei noitakaan hyvällä katota.

Jokainen tyylillään.
 
Viimeksi muokattu:
sohvis
Edesvastuuttomat naiset, nussikaa kenen kanssa haluatte, mutta muistakaa ehkäisy. se on kuitenkin tärkeä asia. Suomessa loisivat mustat miehet tuskin ovat kovinkaan halukkaita maksumiehiksi aikaansaannoksestaan.
Lopulta tosiasiassa nämä holtittomuudet kaatuvat suomalaisen veronmaksajan maksettavaksi.
Ja sitä emme todellakaan halua.
 
aikamies
Alkuperäinen kirjoittaja mustatnaisetonseksikäitä;11184759:
musta naiset on seksikäitä ja valkonaiset on rumia
Joo mustat neekerinaiset antaa kyllä herkästi pillua, kun haluavat tulla paksuksi ja saada jäädä Suomeen. Niitä, kun vähän narraa ja lupaa mennä naimisiin, niin pillua lohkee kyllä. Muistakaa käyttää kuitenkin kortsua, ettei mulatti saa alkuaan. Kiva mustaa naista on kyllä nussia ja niillä on hyvin kiimanen pillu ja saa naida monta kertaa jo yön aikana. Perse pumppaa alta vastaan ja kiimaset äänet kaikuu ja sekös vasta miestä kiihottaa ja täytyy panna kiivaasti kuin singeri kone nopeasti kiihdyttäen ja painaa syvään aina pimpin pohjaan isolla kyrvällä-- ihanaa.
 
Haukotus...
Hmmm. Ettei olisi kyseessä taas se vakioyhtälö. Musta mies ja susiruma tai vähintään satakiloinen nainen. Näillä kulmilla jotkut kouluttamattomat mustat miehet kokee valkoisen naisen statussymboliksi niin että lähes kaikki kelpaa.

Laadukkaat ja fiksut mustat miehet on sitten eri asia. Ne ei yleensä seurustelekaan kuin mustien naisten kanssa, valkoinen roskasakki ei kelpaa.
 
sirri42
Mun äijä teki pari vuotta sitten yllärin kun oli kutsunut mun synttäreille tummaihoisen työkaverinsa. Kyllä mä heti arvasin että mustaa on saatavilla jos vain haluisin. Tietty kun kerta luvalla saa niin panihan se mua mutta ei siitä mitää himoa tummapintaisiin jäänyt tais enemmän mieheni nauttia tilanteesta kun sai katsella meitin naintia. Kyllä joskus käy mielessä uusinta :) ja on mieheni myös ehdottanut mutta en ole suostunut.
 
Ei syytä huoleen vai onko
Voi voi näitä itsetunto-ongelmaisia suomalaisia miehiä. Keneltä se on pois jos joku musta saa suomalaisen naisen? Yleensä ovat lihavia ja hieman rumiakin. Mitä sitten? Antaa rakkauden kukoistaa..

Samaa mieltä kanssasi ja sitäpaitsi "keneltä se on pois" jos vaikka olisi hoika, hyvän näköinen...

"mitä sitten ? Antaa rakkauden kukoistaa....."

Itsetunto kohdalleen miehet ( pojat )
 
Viimeksi muokattu:
Mira
Minkäs sille voi mutta kun makuun pääsee ei voi enää olla ilman. Toivoisin kyllä keskustelua myös tuosta taitopuolesta. Nämä mustat kun panevat kunnolla miehekkäin ottein niin että tyydyttyminen on 110% Valitettavasti samaa ei voi sanoa yhdestäkään suomalaismies kokemuksesta. Olen siis levittänyt nykyään sulojani vain kunnon miehille eli mustaihoisille, vaadin toki kondoomin käyttöä aina.

Tänään saan taas Tobsediaus nimiseltä mieheltä ihanaa mustaa kalua, nimi on lempinimi kuulemma juuri liittyy jotenkin sen kalun järkyttävään mittaan joka on 29-31 cm pitkä ja aah kuinka paksu ja suonikas ja kestävä. Siskot kokeilkaa, ette pety :)
 
haha
Minkäs sille voi mutta kun makuun pääsee ei voi enää olla ilman. Toivoisin kyllä keskustelua myös tuosta taitopuolesta. Nämä mustat kun panevat kunnolla miehekkäin ottein niin että tyydyttyminen on 110% Valitettavasti samaa ei voi sanoa yhdestäkään suomalaismies kokemuksesta. Olen siis levittänyt nykyään sulojani vain kunnon miehille eli mustaihoisille, vaadin toki kondoomin käyttöä aina.

Tänään saan taas Tobsediaus nimiseltä mieheltä ihanaa mustaa kalua, nimi on lempinimi kuulemma juuri liittyy jotenkin sen kalun järkyttävään mittaan joka on 29-31 cm pitkä ja aah kuinka paksu ja suonikas ja kestävä. Siskot kokeilkaa, ette pety :)
Kokeilkaa vaan, niin ette enää valkoisille miehille kelpaakaan. Muuten toi viesti olikin vain provo ja todennäköisesti mustan miehen kirjoittama : )
 
Viimeksi muokattu:
Mira
Kokeilkaa vaan, niin ette enää valkoisille miehille kelpaakaan. Muuten toi viesti olikin vain provo ja todennäköisesti mustan miehen kirjoittama : )

Olen 28 vuotias Suomalainen eronnut nainen, eroni syy oli että jäin kiinni itse teosta, mieheni saapui työreissultaan 2 päivää ennen kuin piti ja pahinta niin keskellä kirkasta päivää jolloin liikehdintää pihalla muutenkin joten rysänpäältä (tai alta) jäin kiinni. En haluaisikaan kelvata enää Suomalaisille miehille joilla on A huono itsetunto B epäkohteliaita naista kohtaan C pieni varustus D huonot sänkytaidot E laukeavat aina liian nopeasti (monien kanssa kokemusta) haluatko että jatkan tätä surullista listaa?

Mustat miehet: A Itsevarmoja B Kohteliaita C Valtavat kalut D ja ah niin hyvät otteet ja taidot E kestävyys jopa liiankin kanssa joskus (taju lähtee melkein tai ainakaan ei pysty jäsentäkään liikuttaa kun on koko korppa orgasmi krampissa) Anteeksi kurjaa teidän kannalta, onneksi meillä naisilla on mahdollisuus valita ja toisaalta taas kyllä teille naisia riittää ei kaikki halua elää niin kuin minä ja monikin ystäväni sanoo ettei ymmärrä mun mieltymystä mustiin vaan pitävät Suomalaista parhaana, älä siis itke suotta poika.
 
Viimeksi muokattu:
haha
Olen 28 vuotias Suomalainen eronnut nainen, eroni syy oli että jäin kiinni itse teosta, mieheni saapui työreissultaan 2 päivää ennen kuin piti ja pahinta niin keskellä kirkasta päivää jolloin liikehdintää pihalla muutenkin joten rysänpäältä (tai alta) jäin kiinni. En haluaisikaan kelvata enää Suomalaisille miehille joilla on A huono itsetunto B epäkohteliaita naista kohtaan C pieni varustus D huonot sänkytaidot E laukeavat aina liian nopeasti (monien kanssa kokemusta) haluatko että jatkan tätä surullista listaa?

Mustat miehet: A Itsevarmoja B Kohteliaita C Valtavat kalut D ja ah niin hyvät otteet ja taidot E kestävyys jopa liiankin kanssa joskus (taju lähtee melkein tai ainakaan ei pysty jäsentäkään liikuttaa kun on koko korppa orgasmi krampissa) Anteeksi kurjaa teidän kannalta, onneksi meillä naisilla on mahdollisuus valita ja toisaalta taas kyllä teille naisia riittää ei kaikki halua elää niin kuin minä ja monikin ystäväni sanoo ettei ymmärrä mun mieltymystä mustiin vaan pitävät Suomalaista parhaana, älä siis itke suotta poika.
ja suomalaista miestä taas mollataan : ) Jos sä fanatisoit mustaa niin paljon, niin ehkä sä asut väärässä maassa ? Hyvä juttu tässä on se, että sinunlaisiasi naisia on vähän ja teidät tallataan maanrakoon muiden miesten toimesta, eikä se suinkaan johdu huonosta itsetunnosta.
 
Viimeksi muokattu:
Mira
ja suomalaista miestä taas mollataan : ) Jos sä fanatisoit mustaa niin paljon, niin ehkä sä asut väärässä maassa ? Hyvä juttu tässä on se, että sinunlaisiasi naisia on vähän ja teidät tallataan maanrakoon muiden miesten toimesta, eikä se suinkaan johdu huonosta itsetunnosta.

Voi elämän kevät, miksi pitäisi muuttaa maasta jossa on hyvä elää ja olla ja ihania mustia miehiä riittää ainakin minulle on riittänyt.

Lukisitko oman viestisi ja kun huomaat että tekstissäsi "tallataan maanrakoon minun laisia naisia" niin vastaat juurikin sitä miestyyppiä joka ei minun hoisuihinin pääsisi enää, mustat miehet kunnioittavat naisia ja käyttäytyvät suojelevasti mutta varmoina otteistaan. Ei seksi ole ainoa asia missä mustat miehet loistaa kirkkaamin kuin Suomalaiset miehet. Minulla lienee oikeus elää ja nauttia ja ilmaista mielipiteeni. Ole tyytyväinen että niin harva nainen uskaltaa kokeilla Mustaa miestä. Teille polkijoille löytyy naisia, valitettavasti on naisia jotka antavat sen polkemisen tapahtua vuosia ja joskus koko elämän
 
Viimeksi muokattu:
haha
Voi elämän kevät, miksi pitäisi muuttaa maasta jossa on hyvä elää ja olla ja ihania mustia miehiä riittää ainakin minulle on riittänyt.

Lukisitko oman viestisi ja kun huomaat että tekstissäsi "tallataan maanrakoon minun laisia naisia" niin vastaat juurikin sitä miestyyppiä joka ei minun hoisuihinin pääsisi enää, mustat miehet kunnioittavat naisia ja käyttäytyvät suojelevasti mutta varmoina otteistaan. Ei seksi ole ainoa asia missä mustat miehet loistaa kirkkaamin kuin Suomalaiset miehet. Minulla lienee oikeus elää ja nauttia ja ilmaista mielipiteeni. Ole tyytyväinen että niin harva nainen uskaltaa kokeilla Mustaa miestä. Teille polkijoille löytyy naisia, valitettavasti on naisia jotka antavat sen polkemisen tapahtua vuosia ja joskus koko elämän
Miksi on olemassa vain suomalaiset miehet ja mustat miehet? Aivan kuin muun maalaisia valkoisia miehiä ei olisi olemassakaan.
Haluat niin paljon mustaa miestä, että viesteissäsi ei ole järjen hiventäkään. Kuvailet Mustaa, siis oikein isolla kirjaimella, että se räjäyttää suorastaan tajunnan ? Tuo ei varmasti päde jokaisen naisen kohdalla.
Itseeni ei ainakaan päde toi mainitsemasi kritiikki suomalaisen miehen seksuaalisesta suorituskyvystä, eikä moni muukaan mainitsemasi asia.
 
Viimeksi muokattu:
Mira
Miksi on olemassa vain suomalaiset miehet ja mustat miehet? Aivan kuin muun maalaisia valkoisia miehiä ei olisi olemassakaan.
Haluat niin paljon mustaa miestä, että viesteissäsi ei ole järjen hiventäkään. Kuvailet Mustaa, siis oikein isolla kirjaimella, että se räjäyttää suorastaan tajunnan ? Tuo ei varmasti päde jokaisen naisen kohdalla.
Itseeni ei ainakaan päde toi mainitsemasi kritiikki suomalaisen miehen seksuaalisesta suorituskyvystä, eikä moni muukaan mainitsemasi asia.

Ehkä olet sitten suorituskykyisyydelläsi poikkeuksiin kuuluva ja joissakin muissakin väiteosissa en osu oikeaan, aina on poikkeuksia kuten esim. minä :), minä todellakin olen varmaan seonnut mustista miehistä varsinkin sänkypuuhissa ja lyhytaikaisissa suhteissa mutta kyllä minä myös joskus haluaisin uudestaan naimisiin ja mustat miehet kun monesti eivät ole kovinkaan työteliäitä muualla kuin sängyssä niin yhteiseloon soveltuvaa mustaa miestä on vaikea löytää, työtävieroksuvia valitettavan moni :( että se tässä on kyllä myönnettävä teidän Suomalaisten miesten eduksi että te olette varsin ahkeria yleensä :)
 
Viimeksi muokattu:
iso mies isolla
Olen 26-vuotias yliopisto-opiskelija ja olen aivan villinä tummaihoisiin miehiin. Näin on ollut viimeiset 4 vuotta, olen varmaan maannut 50 eri afrikkalais-, etelä-amerikkalais-, eurooppalaismiehen kanssa. Useimmilla on kaiken lisäksi ollut varsin iso varustus. Kauniina naisena minulla riittää aina vientiä ja olen hyödyntänyt tätä lähes pelkästään tummaihoisten miesten kanssa. Ensimmäinen puoltava seikka on koko, toinen se että tummaihoiseen mieheen liittyy sellaista kielletyn hedelmän makua, jos olet kaunis valkoihoinen blondi.
Itse olen 188cm/120kg mies 21,5/15,5 cm:n meisselillä. Sanovat että jokainen 10 kiloa ylipainoa vie pelin pituutta 1-1,5 cm, joten mikä olisikaan mitta 80-90 kiloisena joka on tiukka paino 10% rasvoilla. Veikkaan että mustilla miehillänne ei löydy suurempaa housuista, kuin minulla hieman vatsakkaana.
 
Viimeksi muokattu:
Black secret
Ehkä olet sitten suorituskykyisyydelläsi poikkeuksiin kuuluva ja joissakin muissakin väiteosissa en osu oikeaan, aina on poikkeuksia kuten esim. minä :), minä todellakin olen varmaan seonnut mustista miehistä varsinkin sänkypuuhissa ja lyhytaikaisissa suhteissa mutta kyllä minä myös joskus haluaisin uudestaan naimisiin ja mustat miehet kun monesti eivät ole kovinkaan työteliäitä muualla kuin sängyssä niin yhteiseloon soveltuvaa mustaa miestä on vaikea löytää, työtävieroksuvia valitettavan moni :( että se tässä on kyllä myönnettävä teidän Suomalaisten miesten eduksi että te olette varsin ahkeria yleensä :)

Mira, voithan mennä naimisiin suomalaisen kanssa ja "jatkaa harrastuksiasi" ;)
Itse olin usa,ssa vuoden ja olin silloin muutaman mustan kanssa sängyssä ja kokemukset oli samanlaiset kuin sulla.
Asia jäi kun tulin suomeen, tuli opiskelu, työ ja löysin kunnon suomalaisen joka tekee töitä hullunlailla.
Olemme avoin pari ja kerromme asiat avoimesti ( ehkä alkoholin kanssa ) ja olen usein maininnut miehelleni miten ihanaa oli rakastelu mustan kanssa ja kuinka hänen pelinsä ei ole riittävä tyydyttämään minua.
Hänkin on avoin ja antoi luvan mennä ja kokea samaa uudelleen - tietysti kumin kanssa.
Olin bilettämässä tyttöjen kanssa ja päädyimme paikkaan jossa oli paljon mustia miehiä.
Tanssin ja löysin siinä hitaita tanssiessani etumusta tuntien sopivan. Laitoin tekstarin vielä kotiin ja kysyin, että onko aivan hän varma asiasta. Lupa tuli...
Tulin kotiin aamuyöstä ja kerroin miten ihanaa oli ja annoin mieheni laueta.
Nyt käyn sillointällöin saman mustan luona ja kotonakin on kaikki hyvin.
Joten naimisiin vaan rohkeasti - kunhan löydät sen sopivan joka kestää sinut ;-)
 
Viimeksi muokattu:
Mira
Mira, voithan mennä naimisiin suomalaisen kanssa ja "jatkaa harrastuksiasi" ;)
Itse olin usa,ssa vuoden ja olin silloin muutaman mustan kanssa sängyssä ja kokemukset oli samanlaiset kuin sulla.
Asia jäi kun tulin suomeen, tuli opiskelu, työ ja löysin kunnon suomalaisen joka tekee töitä hullunlailla.
Olemme avoin pari ja kerromme asiat avoimesti ( ehkä alkoholin kanssa ) ja olen usein maininnut miehelleni miten ihanaa oli rakastelu mustan kanssa ja kuinka hänen pelinsä ei ole riittävä tyydyttämään minua.
Hänkin on avoin ja antoi luvan mennä ja kokea samaa uudelleen - tietysti kumin kanssa.
Olin bilettämässä tyttöjen kanssa ja päädyimme paikkaan jossa oli paljon mustia miehiä.
Tanssin ja löysin siinä hitaita tanssiessani etumusta tuntien sopivan. Laitoin tekstarin vielä kotiin ja kysyin, että onko aivan hän varma asiasta. Lupa tuli...
Tulin kotiin aamuyöstä ja kerroin miten ihanaa oli ja annoin mieheni laueta.
Nyt käyn sillointällöin saman mustan luona ja kotonakin on kaikki hyvin.
Joten naimisiin vaan rohkeasti - kunhan löydät sen sopivan joka kestää sinut ;-)

Oih, kuulostaapa ihanalta, selvästikin tiedät mistä on puhe ja kyse eli neuvosi näin ollen noteerattu vahvasti =D Saisimpa tuollaisen miehen kuin sinulla, aika paha vaan kandeihin tutustuessa kysäistä että niin muuten eihän haittaa että tarvitsen aika ajoin mustan miehen otteita ;) täytynee luottaa tuuriin että olisin yhtä onnekas kuin sinä =D

Sitten kaikille Suomalaisille tai valkoihoisille miehille, ei tässä ole ihan pelkästään kyse vain koosta vaan tavasta ottaa nainen, minun kohdalla ainakin ero on ollut suuri myös siinä, toki se että olen aivan täynnä ääriä myöden voi antaa sen tunteen että otteetkin olisivat paremmat mutta väitän että eroa on otteissa, ainoa neuvo mitä antaisin teille miehet, ottakaa naisenne mutta ottakaa nainen samalla huomioon, sen yhdistelmä kun on kasassa niin uskon että koon merkitys vähenee :))
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoista
Mira, voithan mennä naimisiin suomalaisen kanssa ja "jatkaa harrastuksiasi" ;)
Itse olin usa,ssa vuoden ja olin silloin muutaman mustan kanssa sängyssä ja kokemukset oli samanlaiset kuin sulla.
Asia jäi kun tulin suomeen, tuli opiskelu, työ ja löysin kunnon suomalaisen joka tekee töitä hullunlailla.
Olemme avoin pari ja kerromme asiat avoimesti ( ehkä alkoholin kanssa ) ja olen usein maininnut miehelleni miten ihanaa oli rakastelu mustan kanssa ja kuinka hänen pelinsä ei ole riittävä tyydyttämään minua.
Hänkin on avoin ja antoi luvan mennä ja kokea samaa uudelleen - tietysti kumin kanssa.
Olin bilettämässä tyttöjen kanssa ja päädyimme paikkaan jossa oli paljon mustia miehiä.
Tanssin ja löysin siinä hitaita tanssiessani etumusta tuntien sopivan. Laitoin tekstarin vielä kotiin ja kysyin, että onko aivan hän varma asiasta. Lupa tuli...
Tulin kotiin aamuyöstä ja kerroin miten ihanaa oli ja annoin mieheni laueta.
Nyt käyn sillointällöin saman mustan luona ja kotonakin on kaikki hyvin.
Joten naimisiin vaan rohkeasti - kunhan löydät sen sopivan joka kestää sinut ;-)
Tähän väliin voisi heittää kysymyksen, että voiko valkoinen mies tyydyttää naista lainkaan? Toimiiko se mies minään muuna, kuin ystävänä ja rahapussina?
 
Viimeksi muokattu:
....
Kuvitteleeko joku tervepäinen suomalainen mies, että suomalaisen ylimielisen kovisnaisen saa tyydytteyä millään normaalilla tavalla?

Toiset tyytyy normiseksiin ja toiset haluaa nautinnon maksimointiin, kun pillu on täynnä kookasta kalua ja otteet on hyvät niin riski siihen että ajatus tätä lisää juolahtaa mieleen, minkäs teet.
 
Viimeksi muokattu:
Machomies
Tuodaan nyt tänne miesnäkemystäkin, suomalaisen koulutetun ja varakkaan miehen näkökulmaa: Mustat naiset on aivan ihania sänkykumppaneita. Ei siis nämä Afrikan sarven mustavalaat, joita notkuu kersalaumojen kanssa suomalaisissa kauppakeskuksissa, vaan mustat tyttöset esimerkiksi Karibialla tai Lattareissa. Löytyyhän näitä hyvin itsestään huolehtivia mustia, kauniita ja hyvämuotoisia kaunottaria myös esimerkiksi Englannista ja Saksassa, jossa asuessa tuli peuhattua mustien naisten parissa paljonkin.

Aika estottomia ja halukkaita, ja kumma kyllä suurin osa saa orkut paljon suurinta osaa suomityttösia helpommin, johtuisiko tästä luonnollisesta suhtautumisesta seksiin, ei niin neuroottista kuin täällä. Anaali tuntuu olevan myös mieleen, miä oli kivaa. Oman kokemukseni mukaan suurin osa suomalaisista naisista ei siitä kovasti pidä. Parasta oli se, että nämä kaunokaiset nauttiva seksistä niin paljon itse, että aika paljon ajasta tuli vaan pantua, ja saivat tosiaan orgasmeja ihan pelkästä panemisestakin, siinäkin on eroa moniin suomalaisnaisiin. Suihinottosuoritukset omaa luokkaa, ja lantionliikkeiden hallinta parasta A-luokkaa.

Olen naimisissa nuoren ja kauniin suomalaisen naisen kanssa, mutta liikematkoilla tulee edelleen käytyä muutaman aiemman mustan rakkaan luona, ihan vain sen uskomattoman hyvän seksin takia. Yritän rohkaista vaimoani lesbokokeiluihin koko ajan, taka-ajatuksena että olisi kiva tuoda hänet mukaan leikkeihin yhden mustan kaunottaren kanssa jota kiihoittaa myös nöpöiset pikkublondit Suomesta. Katselimme yhdessä mustan rakastajattareni kanssa vaimoni seksisuorituksia joita olen kuvannut ja videoinut, ja rakastajatar kiihoittui kovasti niistä. Toivotaan että saan tytöt yhteen ja petiin, se vasta olisi elämää. Nuorikkonikin voisi oppia mitä on hyvä seksi mustan naisen kanssa!
 
zuffe
en tajua miesten nillityksiä tässä osiossa. mitä väliä sillä on kuka tykkää mistäkin? kait naisillakin on oikeus valita kenelle loornasa jakavat. suomipoika juoksee kulli pystyssä thaimaassa ja venäjällä. mtv3 tsätit täynnä luusereita jotka illasta toiseen wonkaavat naista. ei ihme ettei suomimies kelpaa enää. ryhtiä jätkät!! kyllä kunnon suomimies aina mustan voittaa, on sillä kuinka iso kulli tahansa!
 
Parisuhdehutkija
Naiset vihaavat valkoista miestä - Iltalehden keskustelufoorumi
Naiset vihaavat valkoista miestä

--------------------------------------------------------------------------------

"Eikös ne kaikki valkoiset miehet kannata ajaa pois suomesta ja korvata mustilla, aivan kuin te suomalaiset naiset haluatte ? Te inhoatte ja vihaatte meitä miehiä, jos ihonvärimme sattuu olemaan joku muu kuin musta.
Tämä alkaa olemaan kasvava trendi joka maassa, että valkoiset miehet ei kelpaa enää valkoiselle naiselle ja siksi totesinkin, että en voi koskaan olla parisuhteessa enkä harrastaa seksiä koska olen valkoinen mies.
Minun puolestani saatte akat painua helvettiin tai vaikka sinne afrikkaan !"


Omasta puolestani voin kertoa, että en juokse kulli pystyssä maailmalla.
 

Yhteistyössä