pidätkö miestä huonona jos ei pysty saattamaan naista raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Millä tavalla mies olisi huono?! :D Tai siis jos on niin huonot seksitaidot, että ei vaan osu pimppiin ja syy on siinä niin sitten ehkä huonona seksissä. :D Harvalla vaan siitä olla kyse.
Miten ihminen olisi huonompi jos hän on vaikka sairastunut johonkin tai huonolla tuurilla jokin ratkaiseva pikkuvika kiveksissä tai munasarjoissa? Sattumaa se sellainen on.
 
vierailija
Millä tavalla mies olisi huono?! :D Tai siis jos on niin huonot seksitaidot, että ei vaan osu pimppiin ja syy on siinä niin sitten ehkä huonona seksissä. :D Harvalla vaan siitä olla kyse.
Miten ihminen olisi huonompi jos hän on vaikka sairastunut johonkin tai huonolla tuurilla jokin ratkaiseva pikkuvika kiveksissä tai munasarjoissa? Sattumaa se sellainen on.
täällä palstalla kun naiset vaihtaa heti parempaan ukkoon jos oma mies epäonnistuu oli kyse sitten ruuanlaitosta tai lastenteosta. olen pettynyt naisiin.
 
En pidä. Itselleni "tuhkamuna" olisi unelma, kun ei tarvisi pelätä tulevansa raskaaksi.

En osaa kuvitella itseäni tilanteeseen, jossa jättäisin elämänkumppanini, koska haluan lapsia jonkun toisen kanssa (mistä ei ole edes takeita, että uutta miestä löytyisi ja vieläpä sellaista, joka haluaisi lapsia ja saisi niitä).
 
vierailija
entä naista, joka on saanut nuorena visvasyylän ja alapää mennyt vähän heikkoon kuntoon eikä lapsia tiedossa? Kannattaako miehen nopeasti vaihtaa raikkaampaan tapaukseen?
 
vierailija
Ei se huono ole.
Vain kykenemätön. Ja sillehän hän, tai minä emme voisi mitään.
Joten asia joka pitäisi hyväksyä.

Lapsi voi jollekkin olla niin tärkeä, mutta jos mies ei sitä pysty antamaan niin ihan yhtä paljon mä voin tarjota rakkauttani hänelle ja muille läheisilleni. Kai se on tärkeintä että elämässä on jotain rakastettavaa.

Mutta vaikea kysymys oli. Jäin pähkäilemään.
 

Yhteistyössä