Pidätkö Stephen Kingin kirjoista?

VinoKettu
Stephen King on ihan paras! Musta Torni-sarja on mulla vielä kesken. Naisen Raivo (olikos se sen niminen) on ihan tooosi hyvä, oon lukenu kolme kertaa. Ja silti ei muista nimeä, ei. :\|
 
Aivan loistavia!!
En tietty muista kirjan nimeä :/ mutta nainen jäi jumeksiin kesämökille kun miehensä sydän tilttasi. Siinä kuvailtiin niin todentuntuisesti se ranteiden kuorinta että olin :x ja ajattelin että kohta lähtee taju inhotuksesta.
Silti oli pakko lukea kun oli niin mukaansatempaava :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:22 Tiikerin päiväuni kirjoitti:
Aivan loistavia!!
En tietty muista kirjan nimeä :/ mutta nainen jäi jumeksiin kesämökille kun miehensä sydän tilttasi. Siinä kuvailtiin niin todentuntuisesti se ranteiden kuorinta että olin :x ja ajattelin että kohta lähtee taju inhotuksesta.
Silti oli pakko lukea kun oli niin mukaansatempaava :whistle:
Voi, koita muistaa kirjan nimi! Tuota en muista vielä lukeneeni. Muuten luulisin käyneeni läpi koko Kingin tuotannon lukuunottamatta Musta torni -sarjaa, jota en kertakaikkiaan jaksa lukea.

Aivan upeita kirjoja, ja tosiaan parempia kirjana kuin elokuvana. Mm. Juokse tai kuole oli kirjana todella hyvä, mutta elokuvana täysi parodia kirjasta (näyttelemässä mm. Arnold Schwarzenegger). Toinen mahtava kirjailija on Dean R. Koontz.
 
VinoKettu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:31 Lionheart kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:22 Tiikerin päiväuni kirjoitti:
Aivan loistavia!!
En tietty muista kirjan nimeä :/ mutta nainen jäi jumeksiin kesämökille kun miehensä sydän tilttasi. Siinä kuvailtiin niin todentuntuisesti se ranteiden kuorinta että olin :x ja ajattelin että kohta lähtee taju inhotuksesta.
Silti oli pakko lukea kun oli niin mukaansatempaava :whistle:
Voi, koita muistaa kirjan nimi! Tuota en muista vielä lukeneeni. Muuten luulisin käyneeni läpi koko Kingin tuotannon lukuunottamatta Musta torni -sarjaa, jota en kertakaikkiaan jaksa lukea.

Aivan upeita kirjoja, ja tosiaan parempia kirjana kuin elokuvana. Mm. Juokse tai kuole oli kirjana todella hyvä, mutta elokuvana täysi parodia kirjasta (näyttelemässä mm. Arnold Schwarzenegger). Toinen mahtava kirjailija on Dean R. Koontz.
Mä fanitan Kingiä ihan hulluna, mutta Koontz on iiihan liian pelottavaa. :\| Ei uskalla. Ei.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:31 Lionheart kirjoitti:
Toinen mahtava kirjailija on Dean R. Koontz.
Minäkin oon yhden Koontzin lukenut. Nimeä en muista mutta se taisi olla joku pilvenpiirtäjäjuttu. Kirjahyllyssä kyllä odottaisi Pimeyden enkeli. Voiskin sen ottaa seuraavaksi, nyt kesken Michael Crichtonin Kongo.
 
Muuten luen tosi paljon laidasta laitaan mutta Kingin kirjat on jääny väliin. Joskus kauan kauan sitten oon muutaman lukenu ja en tykänny. Minusta ihan sairaita ainakin mitä sillon luin. Pitää vissiin joskus kokeilla uusiksi.
 
The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:22 Tiikerin päiväuni kirjoitti:
Aivan loistavia!!
En tietty muista kirjan nimeä :/ mutta nainen jäi jumeksiin kesämökille kun miehensä sydän tilttasi. Siinä kuvailtiin niin todentuntuisesti se ranteiden kuorinta että olin :x ja ajattelin että kohta lähtee taju inhotuksesta.
Silti oli pakko lukea kun oli niin mukaansatempaava :whistle:
Minäkään en muista tuon kirjan nimeä, sen muistan että tuo ei ollut kovin hyvä minusta. Pitkäveteinen.
Makujahan on tietysti monia. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:40 The titityy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:22 Tiikerin päiväuni kirjoitti:
Aivan loistavia!!
En tietty muista kirjan nimeä :/ mutta nainen jäi jumeksiin kesämökille kun miehensä sydän tilttasi. Siinä kuvailtiin niin todentuntuisesti se ranteiden kuorinta että olin :x ja ajattelin että kohta lähtee taju inhotuksesta.
Silti oli pakko lukea kun oli niin mukaansatempaava :whistle:
Minäkään en muista tuon kirjan nimeä, sen muistan että tuo ei ollut kovin hyvä minusta. Pitkäveteinen.
Makujahan on tietysti monia. =)
Oisko Julma leikki?
 

Yhteistyössä