Pidätkö suihinotosta?

  • Viestiketjun aloittaja Velallinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Velallinen äiti
Galluppi: pidätkö suihinotosta ja jos pidät niin miksi ja jos et pidä, niin miksi et? Minä PIDÄN, koska se tekee rakkaalle, ihanalle miehelleni niin gutaaaaaa!! :p :eek: :whistle:
 
anne-68
MELLU,ai sissus kun ratkesin nauramaan sun kommentista.. :LOL: Ihan veit sanat suustani,ajattelen precis samoin :kieh: "niitä tippoja rupee tulemaan" :LOL: :LOL: Mut se vasta ällöä onkin mikä niitä tippoja seuraa! :kieh: Niele siin sitten! :kieh:
 
Marjuska
Pidän, pidän! Rakastan kun mies nuolee minua ja imee klittaani. Itse pidän myös siitä kun otan miehen velton kalun suuhuni ja imen sen erektioon :x :D Annatteko muuten armaanne laueta suuhunne? Itse annan joskus armon käydä oikeudessa ja otan satsin suuhuni, en tosin kyllä erityisesti pidä koko nesteen mausta :/ mutta kiva kun voi välillä ilahduttaa rakastaan :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2005 klo 02:23 Marjuska kirjoitti:
Pidän, pidän! Rakastan kun mies nuolee minua ja imee klittaani. Itse pidän myös siitä kun otan miehen velton kalun suuhuni ja imen sen erektioon :x :D Annatteko muuten armaanne laueta suuhunne? Itse annan joskus armon käydä oikeudessa ja otan satsin suuhuni, en tosin kyllä erityisesti pidä koko nesteen mausta :/ mutta kiva kun voi välillä ilahduttaa rakastaan :saint:
mä en todellakaan ota sitä lopputulosta suuhuni :x mies onneks "ilmottaa" millon huippu lähenee niin voin hoidella kädellä finaalin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2005 klo 23:08 anne-68 kirjoitti:
MELLU,ai sissus kun ratkesin nauramaan sun kommentista.. :LOL: Ihan veit sanat suustani,ajattelen precis samoin :kieh: "niitä tippoja rupee tulemaan" :LOL: :LOL: Mut se vasta ällöä onkin mikä niitä tippoja seuraa! :kieh: Niele siin sitten! :kieh:
:wave: :wave: :wave:

Ompa kiva etten ole ainoa.. :D
 
mammaaaaaa
Kyllä vaan.Vielä kun sitoo miehen kädet kiinni.Kivaa kidutusta. Mutta en kyllä ota satsia suuhuni, vaa varotus tulee aina juuri ennen että ehdin vetää pään pois. :p
 
minä83
No en nyt varsinaisesti pidä, mutta kyllä sen saatan tehdä.... kun nuolee ja "ahmii" siitä sivusta niin mies saa tulla ihan koska vaan kun mälli menee ohi mun suun.... nielemään en kyllä rupee, maku on niin paha :$ joskus olen saanut suuhuni ja kyllä yökkäytti !!!! :$
 
mama-83 vaasasta
toki.. :D On tosi kiihottavaa nähdä miten mieheni nauttii käsittelystäni..Sitä paitsi sehän maistuukin aivan ihanalle(huom kun mies muistaa säännöllisesti käydä suihkussa)Ja eihän sitä lastia tarvitse suuhun ottaa,jos ei siitä pidä.. =) Nautin kyllä myös mieheni käsittelystä! :p
 
juu pidän molemmin puolisesta. 69 on ihan jees :heart:
mieheni on onneksi itse niin fixu ettei halua laueta suuhun... "Se" maistuu ihan hirveelle :x Usein suuseksi on meillä esileikkinä ja jatketaan sitten ihan "perinteisellä" :)
 
Mamseli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2005 klo 02:23 Marjuska kirjoitti:
Pidän, pidän! Rakastan kun mies nuolee minua ja imee klittaani. Itse pidän myös siitä kun otan miehen velton kalun suuhuni ja imen sen erektioon :x :D Annatteko muuten armaanne laueta suuhunne? Itse annan joskus armon käydä oikeudessa ja otan satsin suuhuni, en tosin kyllä erityisesti pidä koko nesteen mausta :/ mutta kiva kun voi välillä ilahduttaa rakastaan :saint:
:p :wave:
 
Kylläpidän, sekä antaa että ottaa, minusta on mukavaa kun siinä huomaa niin helposti missä vaiheessa nainen on menossa, ja kun kielen tunto on niin tarkka voipi vähän säädellä painetta, tälläinen ilkiö kun olen, niin voi helposti härnätä vähän aikaa.. :LOL:

Tosin liian kauaa ei parane härnätä, tahi tuo vaimo pillastuu ja siitä onkin sitten leikki kaukana..
:LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä