Pidätkö suihinotosta?

  • Viestiketjun aloittaja Velallinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Tooosi paljon tykkään :p Harmi vaan kun ei toimi toisin päin. Mies on jostain joskus saanu kammon. Eihän sitä väkisinkään voi pakottaa. Tykkäisin vaan just 69 asennosta ihan sairaasti ja haluisin sitä :ashamed:
 
juups
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 00:25 ansku kirjoitti:
Tooosi paljon tykkään :p Harmi vaan kun ei toimi toisin päin. Mies on jostain joskus saanu kammon. Eihän sitä väkisinkään voi pakottaa. Tykkäisin vaan just 69 asennosta ihan sairaasti ja haluisin sitä :ashamed:
sama juttu täällä... :/
 
En ole ikinä ottanut miehen elintä suuhuni. Mulla on niin voimakas oksennusrefleksi, että yrjöt tulee jo pelkästä ajatuksestakin. Harmi sinänsä, sillä jos tätä vaivaa ei olisi, niin varmasti ainakin kokeilisin...

Mies taas kyllä tykkää nuolla mua ja siitä en niin erityisemmin välitä. Joskus annan sen vähän lipsuttaa kun siitä se on niin kivaa, mutta itse rinnastan sen lähinnä runkkaukseen ja sitähän voin tehdä itseksenikin. Jos touhuilen miehen kanssa, niin silloin haluan häntä sisääni!!!
 
Kondomin kanssa usein tulee otettua mieheltä suihin. Tyypillisenä miehenä (näin ainakin olen ymmärtänyt) pitää siitä kovin, niin eihän sitä voi olla antamatta. Mies antaisi myös minulle mielellään, mutta minulla on krooninen hiivatulehdus joka on päällä melkein jatkuvasti, niin ei ole mielestäni mukavaa hommaa hänelle. Kyllä mut voi hoidella muutoinkin :D
 
Pidän,, ja kovasti pidänkin, mutta se jää pelkkään imemiseen ja nuolemiseen. Suuhuni en anna laueta eikä mun äijä sitä edes halua tehdäkään, vaikka muuten kovasti tykkää, kun sen moloa imeskelen.
 

Yhteistyössä