Pidättekö yhteyttä miehiinne työpäivän aikana?

Mie soitan miehelle, jos mulla on asiaa mikä pitäs tietää heti, ts. asia ei voi oikeen odottaa.
Mies soittaa mulle / kotiin aina ruokkiksellaan ja sit kun lähtee töistä, niin usein silloin soittaa toisen kerran.
Joskus soittaa ihan muutenkin vaan, jos ei oo paljoa töitä tai jotain.
 
AnniHelena
Jos on asiaa soitellaan, mutta ei mitään hani-pupu, mitä kuuluu -puheluja. Mulla on työkaveri joka on puhelinaddikti, se tekstaa ja soittaa 'emäntänsä' kanssa jatkuvasti, niin että se häiritsee työntekemistä. Palavereista ja kokouksista häipyy kesken kaiken 'tärkeisiin' puheluihinsa ja näpyttää tekstareita koko ajan. Tyypille on jouduttu antamaan asiasta palautetta koska oikeasti sen työteko ei oikein onnistu kun koko ajan häärää jotain omia juttuja. Onneksi on nyt sitten älynnyt itse hakeutua muualle töihin ja lähtee meiltä...
 
jos oikeasti on asiaa. Pyrimme olemaan häiritsemättä toistemme työntekoa. asiat pystyy aika usein hoitamaan lyhyellä tekstarillakin. Joskus taas asia on yhteistä työasiaa jolloin saatetaan puhelinneuvottelukin käydä työpäivän aikana. Mutta ei mitään lässyn lässyn I miss you, kyllä se tiedetään muutenkin
 
pakko pilailla
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Jos on asiaa soitellaan, mutta ei mitään hani-pupu, mitä kuuluu -puheluja. Mulla on työkaveri joka on puhelinaddikti, se tekstaa ja soittaa 'emäntänsä' kanssa jatkuvasti, niin että se häiritsee työntekemistä. Palavereista ja kokouksista häipyy kesken kaiken 'tärkeisiin' puheluihinsa ja näpyttää tekstareita koko ajan. Tyypille on jouduttu antamaan asiasta palautetta koska oikeasti sen työteko ei oikein onnistu kun koko ajan häärää jotain omia juttuja. Onneksi on nyt sitten älynnyt itse hakeutua muualle töihin ja lähtee meiltä...
Ja työkaverisi on I.K. :D

 

Yhteistyössä