Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

täällä on menkkaoireet kadonnut. eikä valkovuotoa tule niinkun yleensä. kuiva kausi menossa :D yleensä tässä vaiheessa kiroan keltaista vuotoa.. nooh. voi olla myös että ovista ei oo tapahtunu. onhan tää vasta eka kierto leikkauksen jälkeen
 
NeleLiis, tai ehkä sinnekin on jouluplussa tulossa? :) Milloin meinasit testailla? Oireiliko sulla tuo endo kipuina? Mulla on nyt muutamassa kierrossa ollut oletetusta oviksesta asti outoa vihlontaa ja menkkojen aikana etenkin ihan kuin liitoskipuja tms... Ettei olis pcosin lisäksi endoakin vielä. :(

Mulla on kp 21, näkyy lista olevan päivän jäljessä.
 
maaliskuun aurinko: endo oireili kipuina joo. mulla oli ehkä viikko kuukaudesta niin ettei kipuillu yhtää. ja endo kipuili mulla liitoskivun tapaisena myös sillon tällön. sitten puukoniskuja mahaan kipuna kanssa. tavallisena voimakkaana menkkasärkynä. ulostamisongelmana. noh sitä sit jatkuu kun virtsarakkoon ne jätti sen pesäkkeen. mä testaan vasta ens viikolla jos menkat ei ala ajallaan. en halua hosua :D ehkä kun endo särkyihin tottuneena tämmönen oireettomuus on outoa :D
 
Neleliis toivotaan että oireettomuus tarkottais plussaa :)

Maaliskuun aurinko mä näköjään päivittelin tota teidän esikoisen syntymäaikaa.. Ei oo eka kerta :D nyt pitäis olla korjattu..

Muok. Multakin puuttuu tässä kierrossa jatkuvat menkkajomotukset, mitkä yleensä alkanu melkein heti oviksen jälkeen.. Ihan sillon tällön vähän nippaillu, mut niin vähän et ei ees oikeestaan oo tullu huomattua.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia onnitteluista, niitä kyllä tarvitaan!

Mimmi: Mulla ehti siis olla vasta yks kierto synnytyksen jälkeen. Menkat oli siis vuoden poissa synnytyksestä... Se yks kierto oli 32 pv ja ekan kerran testasin kai kp 32. Sit parin päivän päästä sillon kun tuli sitä ihme vuotoa. Eilen olis ollu kp 38 ja sillon vasta näky. Siks tässä nyt niin häkellyksissä oonkin ja varsinkin kun digin mukaan on jo himpun pitemmällä alusta.
 
Mulla meni ekaa kertaa digitesti päin mäntyä, virhellisen tuloksen antoi eikä ruennut millekään. Uutta olisi pitänyt tehdä mutta en jaksanut kun viivat ei ollu ku pikkasen vahvistunu ( joo ei saisi tiirata) :D Heittämällä arvaisin että ovis tulee parin pv sisään limoista ja alkavista kipuiluista arvuutellen..Ihanaa kun vuoden kiireisimmät päivät töissä niin pitäis vielä löytää aikaa ja energiaa tällekin asialle. Jospa ei oo stressiä nyt ja se plussa tullee! Hiphei!
 
Pullero85 hassua et liuskassa ei näkyny aikasemmin mitään kun digissä noin isot viikot. No pääasia että plussa tuli! :)

Surusilmät mun mielestä (vaikka ei sais niitä tulkita) digien viivat on vahvistunu ihan samalla tavalla kun liuskatestienkin. Ite taidan jatkossa testaa ihan vaan liuskolla ja varmistaa digillä jos en oo ihan varma et onko tasavahvat. Nyt on kyllä ovis tullu kahessa kierrossa aika yllättäen kun edellisenä päivänä ollu lähes olematon viiva ja seuraavana selvästi kontrollia vahvempi :) tsemppiä ja stressittömyyttä tähän kiertoon!
 
Maaliskuun aurinko tiedän tunteen :D koko elämä pyörii 2 viikon pätkissä.. Eka ootellaan ovisplussaa ja sen jälkeen alkaako menkat..

Tänään en testannu kun pregcheck testit loppu ja jäljellä enää rfsu:n liuskoja ja ne on kaikista epäherkimpiä, niin aika turhaa olis tänään testata kun eilen ihan negaa.. Menkkakivut alkaneet ja vuotoa odottelen lauantaille. Voi olla että menee sunnuntaille. Noh alkaa kun alkaa siitä olen lähes varma. Tän päivän saikulla ja sit alkaakin pakkopekkaset. Työt jatkuu loppiaisen jälkeen. Olipahan kevyt töihinpaluu :D

Muok. Testasin sittenkin negan. Ei näköjään itsehillintä riitä ollenkaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Huvi mä haluun tietää et tapahtuuko edes mitään kiinnitymisyrityksiä. Eipä noissa testeissä mitään ole näkynyt. Esikoista yrittäessä testasin muutaman kerran sen reilun 2 vuoden aikana.. Plaah menkkakipuja havaittavissa, joten eiköhän tässä jo suunnitella seuraavaa kiertoa. Mitään muuta ku monivitamiinia ja foolihappoa en aio ottaa. Mies sai vihdoin varattua simppanäyte ajan maanantaille.
 
Ite en kyllä jaksais vaivautua enää testailemaan kun yritystäkin alkaa tulla se lähemmäs 2v täyteen. Pakko kuitenkin jaksaa ja pitäis testata mahd. aikasin että saan tukilääkityksen sitten heti aloitettua. Jätin ovistestailut tästä kierrosta pois, ei ole yksinkertaisesti aikaa, tänään ja huomenna varmaan pitäis talletella että ois jotain mahkuja, en jaksa kuitenkaan tärppiin enää uskoa..
 
Surusilmät onko sulla clomien kanssa kontrolliultria? Mietin vaan että eikös sillon sit pysty sen oviksen arviomaan.

Meillä mies aamulla kiroili et eikö vieläkään tärpänny. Alkaa molempia turhauttaa tää yritys. Tekis vaan mieli alottaa pillerit. No katotaan tutkimukset loppuun ja katotaan mitä sitten tehään. Kyllä me ollaan onnellisia tän yhenkin kanssa :) eihän tässä nyt vielä ole alkamassa vasta kun yk 10, mut tuntuu et pää ei kestä.
 
En luokittelis itseäni himotestaajaksi mutta vois olla vaikeaa olla testaamatta joskus dpo13. :) Viime kierrossa testit jäi kaappiin kun menkat alkoi jo dpo10 tai 11. Varmaan sama juttu tässäkin kierrossa. Rinnat aristaa samalla tavalla kun nykyään aina ennen menkkoja. :/
 
Täällä ovis hyvinkin käsillä. Kolme päivää nyt on tuo kaksoishormoni vilkutellut, tänään kp12, joten ihan nurkilla ollaan. Limaisuus lisääntyy, eilen vähän jo oviskipuiluakin. Tarkoitus oli talletella useampana päivänä ennen ovista, mutta sitten tuli erimielisyyksiä ja hyvä kun on taas puhuttu toisillemme. Tänään kuitenkin on pakko talletella, tikuttelen vielä ovista tänäänkin. Sovintoseksiä, jos ei muuta ;)

Tänään kävin sairaanhoitajan luona täyttelemässä lapsettomuuslähetettä ja olipa kyllä kiva kokemus, vaikka aihe sinällään onkin mikä on. Sairaanhoitaja kertoi omakohtaisia kokemuksia ja ymmärsi omaa oloani enemmän kuin hyvin - he olivat olleet kolme vuotta lapsettomuushoidoissa ja keväällä on kuulemma viimeiset hoidot, jonka jälkeen saa riittää. Itseasiassa, itkuhan siinä jossain kohtaa tuli ja sairaanhoitaja tuumasi, että onhan tämä aihe tällainen, että surua se aiheuttaa - tippa linssissä hänkin. Voi kunpa hän näkisi tämän, kiittäisin ajasta, tuesta ja ajatuksista. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea
Mimmi Ei ole yleensä kuin yksi kontrolliultra jolla varmistetaan että lääkkeet toimii, ja silloin näytti toimivan..

Tänään on kyllä jomotellut kivasti, varmaan eilen oli ovis jolloin ei talleteltu, noh, jos yrittäs tänään ja huomenna..
 
Moi. näyttää siltä et joitain mun viestejä on ketjusta kadonnut. en tiedä miksi mutta tässä jotain täältä päin.

eli menkat eivät tiistaina alkaneetkaan. vaan vasta tänään! eka tuli ihan kirkasta verta tiistina kerran pyyhittäessä. sit keskiviikkona ei mitään. torstaina hiukka ruskeaa. ja tänään sit alkoi kunnol. eli
millionnea 20.12. kp2

mioes ei ole vieläkään saanut aikaseks soittaa sinne labraan. mä en kestä. mua vituttaa niin helvetisti tuo mies taas et.... mä olen levitelly jalkojhani ja luovuttanu vertani niin paljo et yks perkeleen runkkaus purkkiin ei voi olla noin vaikeaa. sori. mut niin vituttaa. en haluais erollakaan alkaa kiristään kun en erota halua. mut miksi se ihminen ei ymmärrä kuinka paljon tuskaa se tuottaa mulle. olen kysynyt suoraan et haluaako lisää lapsia ja vastaus on kyllä. mut miksi on niin iso juttu soittaa yksi labra aika!
 
Hanat aukes yöllä oikein kunnolla, joten kyllä tosta limakalvon paksuudesta voi jotain päätellä millaset menkat tulee..

Millionnea ymmärrän turhautumisen. Meillä taas nyt ongelmana et edellisen kerran on ollu puuhasteltu viikko sitten ja maanantaina olis se näyte, joten eilen olis kai pitäny. Miehelle siitä sanoin mut sano et ei nyt vaan oikeesti huvita väkisin. Eli taitaa mennä nyt sit joko yhen päivän pidättäytymisellä (jos tänään edes onnistuis) tai 9..
 

Yhteistyössä