Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

Keskiviikko 24.12.2014



nimim.esikkokpyasyyhoito
Aanis6/1220/27-3010/13-Anastrozol
Bambinipoika -0817/2811-12ei diagnoosiaclomifen
Huvi1/1213/287-8/12selittämätön-
maaliskuun aurinko3/1328/28-345/14pcosclomifen
millionnea11/106/351/12--
mimmi922/145/28-343/14--
Miukula7/10?/28-293/14pcotamofen, puregon, pregnyl, lugesteron
NeleLiis6/0935/312/13endo-
ninas_4/10??/26-28---
surusilmät8/1220/307/13--
sara11-----








Piinailijat

NeleLiis dpo 18
Maaliskuun aurinko dpo 10
Aanis dpo 2
Bambini 1






:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Maaliskuu 2014

Pympy(n.4v)
Markke(yk19)
Mannamaaria (yk9)

Huhtikuu 2014
Noora89(yk13)
Karmini(yk10)

Toukokuu 2014
Safiia(1v7kk)

Joulukuu 2014
Pullero85(7kk)





HUOM!
kiertopäivien ylittyminen 50:n päivän tarkoittaa listalta tippumista, ellei ilmoita pitkästä kierrosta.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut menkoista mimmi :hug:

millionnea, ehkä tuo on kova paikka miehesi miehisyydelle, jos pelkää että syy löytyy hänestä? Mä oisin tuossa tilanteessa varmaan itse soittanut jo ajan, miehen huoleksi jäisi vain mennä paikalle...

Aamulla heräsin krapulaiseen oloon. Ei okseta, mutta oli sellainen heikko olo. Ei johdu juomisesta eikä valvomisesta, joten täytyy olla raskausoire sekin. ;) En kyllä oikeasti paljon elättele toiveita. Ensi viikolla saan labravastaukset, katsotaan sitten tarviiko jännäillä vai ei. Menkkoja odottelen joulupäivälle.
 
Voi ei surusilmät! :( jaksamista seuraavaan kiertoon!

Joo eilen onnistuttiin puuhastelemaan. Ei olis taas miestä huvittanu, mut kun sanoin et sit se maanantain aika pitää perua kun ei mitään järkeä mennä 9 päivän pidättäytymisellä. Sano vaan et sit se perutaan. Sanoin et samana päivänä perutusta ajasta menee melkein saman hintanen maksu, niin johan alko huvittaa :D että näin meillä..
 
Mitäs mieltä olette, pitäiskö tosta listalta poistaa noi lyhenteiden selitykset kun ei niitä oo täällä kai paljoo käytetty? Ja tosiaan jos joku on halukas tekemään taulukon niin sais listan selkeemmäks (ite en osaa)?
 
Onnea Pullero85! :) tulihan se plussa tänne.

Pahoittelut niille, joilla menkat :( ja surusilmät harmi jos kierto menee ohi :( voin arvata miltä tuntuu.

Täällä kp 17 ja aamulla tuli hymynaama. Eilen illalla oli jo toimintaa ja jos tänään ja huomenna jaksaisi vielä. Kivan spontaania tää touhu :D onneks kuitenkin ovis tuli ennen joulun viettoon lähtöä. Yritän nyt vähän rentoutua joulun aikaan tästä asiasta. Jos vaan onnistuu.
 
Voi harmi surusilmät! :hug:

Mä oon miehelle sanonut että turhaan en aio hormoneja popsia, sitten kun aika on niin vaikka pää kainalossa talletukset tehdään. Voi kuulostaa törkeältä, mutta ei nuo lääkkeet kuitenkaan ihan harmittomia ole. Eikä kyllä ole ollut ongelmiakaan, mitä nyt en vain raskaaksi tule. :O

Mun puolesta noi lyhenteet saa poistaa. Ei niitä taida listassa olla edes käytössä? Ainakaan tuo pco=pco ei vaikuta kovin tarpeelliselta. :LOL: Taulukon osaisin varmaan tehdä, mutta tarvisin tietokoneen. Tällä puhelimella toimii vaan mobiiliversio ja voi mennä liian hankalaksi. Tuossa laihdutusryhmässä näyttäisi olevan taulukko, joten sen voisi varmaan suoraan kopioida ja täyttää meidän ketjun tiedoilla?

Uskomaton väsymys ja voisin syödä koko ajan. En muista onko tätä syömishimoa ollut aina tähän aikaan kuusta. Voi tosin johtua ihan vain siitä, että mieli on maassa, tahtoisin niin kovasti sen plussan. :'(
 
Taulukkoviritelmä... :O Tein nyt kuitenkin puhelimella. Kopsaa tästä mimmi listalle jos kelpuutat, viestiä lainaamalla siis saat koodin kopsattua. :) En mee takuuseen että kaikki tiedot tuli oikein!

nimim.esikkokpyasyyhoito
Aanis6/1217/27-3010/13-Anastrozol
Bambinipoika -0814/2811-12ei diagnoosiaclomifen
Huvi1/1210/287-8/12selittämätön-
maaliskuun aurinko3/1325/28-345/14pcosclomifen
millionnea11/103/351/12--
mimmi922/142/28-343/14--
Miukula7/1022/28-293/14pcotamofen, puregon, pregnyl, lugesteron
NeleLiis6/0932/312/13endo-
ninas_4/1049/26-28---
surusilmät8/1217/307/13--
sara11-----
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset maaliskuun aurinko :) yritän tässä tänään tai huomenna jaksaa kaivaa koneen esiin ja yrittää siirtää tuon taulukon :) mun puhelimella ei näköjään pysty kopsaa kun tekstiä :D

Ja mun puolesta jokainen joka haluaa niin saa päivitellä listaa :)


muok. no niin sainkin taulukon siirrettyä :)
 
Viimeksi muokattu:
Tuli mieleen että taulukon ylimmän sarakkeen ja nimimerkit vois laittaa lihavoidulla tekstillä niin näyttäis taulukko vähän ryhdikkäämmältä. :)

Mä oon tänään ollut ihmeen hajuherkkä ja herkällä mielellä, aloin itkemään yhdestä joululaulusta. :confused: Voi olla että joulupäivänä putoan ja korkealta.
 
Neleliis mitäs jos oot kuitenki ovuloinu ja tärppi tullut :)

Mies kävi antaa näytteensä ja seuraava aika 5.1. Vähän jännittää mitkä tulokset tulee ja miten edetään jatkossa. Pitkältä tuntuu aika odottaa :)
 
NeleLiis ettei vaan saatais susta jatkoa tonne plussalistalle? :)

Mulla on edelleen huono olo. Voi johtua syömisistä vallan mainiosti, en nimittäin ole sokereita vältellyt. Pitäisi, mutta nyt en vaan kykene... Ehkä sit kun alkaa taas uusi kierto pystyn ryhdistäytymään?
 
Täälläkin on nyt tullut kaikkea mahdollista ahmittua pari viikkoa :( joulun jälkeen tarkotus ryhdistäytyä :) mulla on nyt yli kuukauden ollu epämäärästä pahoinvointia. Tulee huono olo jos nälkä pääsee yllättämään ja sit kun on syöny niin alkaa siitäkin etomaan. Jos en tietäis niin muistuttaa just raskauspahoinvointia. No eipähän tarvii ainakaan tässä kierrossa tulkita oireeks :D mä luotan siihen et jos tissit tulee kipeeks niin on tärppi käyny.
Menkat näyttäis kohta olevan ohi. Aika oudot kun alkoi tosi voimakkaalla vuodolla ja jo kp 3 näyttäis loppuvan kokonaan.. Plaah taas tylsää vaan odotella melkein 2 viikkoa ovista..
 
Jes jes jes! Mä oon niin iloinen. Mä olin ihan satavarma että ovis oli kp12, kun ei saatu talleteltua kuin yhtenä päivänä. Ihmettelin vaan "vaisua" ovista, mutta kappas. Tänään olot sellaiset, että kun tulin kotiin töistä, oli pakko testata. Ja hymynaamahan se siellä.. joten kiireisiä iltoja ennen aattoa tiedossa :heart:
 
Täälläkin jännäillään NeleLiisin puolesta. :)

Omastakin puolesta piti vähän jännäillä, kun oli pakko testata tänä aamuna. Eihän siinä taas mitään järkeä ollut, tuli nyt kuitenkin tuijoteltua yhtä viivaa tikussa. Mistähän tääkin johtuu kun yleensä ei rinnat juuri aristele ennen menkkoja, mutta lokakuussa niin kävi (dpo10, selailin vanhoja tekstejä), viime kuussa ei ollenkaan ja nyt taas jo dpo5 lähtien on ollut kipeenä... :confused:
 
Maaliskuun aurinko ompas outoa. Itellä ei kyllä oo tullu kipeeks muuten ku plussatessa. Joskus kauan sitten saatto olla välillä ennen menkkoja tissit kipeet, mut näin jälkikäteen oon miettiny et onhan saattanu olla kemiallisesta kyse kun sillon en raskaustestejä tehny ajoissa..
 
On se kemiallinen tietty mahdollista, sillon oli kyllä menkatkin pari päivää myöhässä. :O Olin sillon ihan varma tärpistä, nyt en enää oo kun ei sillonkaan merkannut mitään. No katsellaan miten tällä kertaa käy... Ainakin perjantaihin asti odotan testien kanssa ellei täti kurvaa sitä ennen jo. Tän vuoden aikana tää on siis toinen kierto jossa tuota arkuutta on ollut, että ei ihan tyypillistä ole.

NeleLiisille peukut pystyssä. :) Millaisia nuo sukkapuikkonippasut on, tai missä ne tuntuu?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä