Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

Oireista, mulla ei oo tarkoittanut oireet eikä oireettomuus mitään, että sikäli ihan sama tuleeko niitä vai ei. Kyllä niihin kuitenkin huomiota tulee kiinnitettyä ja tännekin sit ihmeteltyä. On noita yrityskiertoja ollut jo useampi ja niitä ennenkin olen tiedostanut kierron vaiheet niin ihmetyttää miten ne tuntemukset vaihtelee joka kerta.

Ja tulipa ärsyttävä olo tuosta mimmin kaverista, huhhuh. Toisilla ei pää kestä vauvaa edes ensimmäisiä kuukausia ja ne joilla kestäis ei sitä sitten saa... Miten haikarat lentelee aina vääriin osoitteisiin. :(

Eka clomipäivä taas. Pitäis ottaa tuo vehniskin käyttöön. Geleet aloitin heti kp1, viime kierrossa niiden popsiminen alkoi myöhemmin enkä joka päivä muistanut ottaakaan. Nyt jos ei tärppää niin pidän taukoa clomeista ja kaikesta muustakin...
 
Maaliskuun aurinko: se on kyl ihan totta et omia oloja tulee tarkkailtua ja mieli tekee tepposet helposti oireista. Nyt täs kierros mul autto se, et päätin oikeesti olla hetken pois palstoilta kokonaan. En edes lukenut mitään vauvajuttuja. Se ehkä auttoi hieman ettei tullut niin paljon tarkkailtua oloja. Et näin jälkikäteen mietin niitten vähäisyyttä. Voi myös olla et ei eronnut aiemmista kierroista. Ehkä vaan aiemmissa mieli on lisännyt oireita. Mut tosiaan tämä oli nyt kierto jolloin en seurannut piinapäiviä. Myös joulukiireet auttoivat ajan kulumista hyvin.
En tiedä miten oikeastaan pystyin niin hyvin unohtaa kaikki vauvahömpät. Ehkä sitä vaan ei voinut uskoa et kertalaakista tärppäis. Kun yritys jäi yhteen. Esikon kohdal en pystynyt olee yhtään pois ja piinapäivät mateli.
 
Mul ei kyl oireet/oireettomuus merkkaa mitään. Riippuu vissiin puolesta (kummalt puolelt munasolu irronnu) kun joka toinen kk on jotain esim rinnat kipeet ja nippailuu ja joka toinen kk ei mitään.. Ja 2,5v kokemuksella voin sanoo et se on ihan sama onko oireita vai ei niin ei sitä plussaa silti tuu. oon jo pidempään ollu sitä mieltä et ei meille taida ikinä toista tulla. Aattelin et alan kesällä myymään tytön vaatteita yms pois jos sitä ennen ei o plussaa tullu.. Toivottiin noin 1,5-2v ikäeroo ja nyt mennään jo aika likellä 4v ikäeroo..kesällä ylittyy jo 4v.
 
Lauantai 3.1.2015



nimim.esikkokpyasyyhoito
Aanis6/1229/27-3010/13-Anastrozol
Bambinipoika -0827/2811-12ei diagnoosiaclomifen
Huvi1/1223/287-8/12selittämätön-
maaliskuun aurinko3/1310/28-345/14pcosclomifen
millionnea11/1016/351/12--
mimmi922/1415/28-343/14--
NeleLiis6/098/312/13endo-
ninas_4/10??/26-28---
surusilmät8/1230/307/13--
sara11-----





Piinailijat


Aanis dpo 12
Bambini 11
Surusilmät (plussa)





:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Maaliskuu 2014

Pympy(n.4v)
Markke(yk19)
Mannamaaria (yk9)

Huhtikuu 2014
Noora89(yk13)
Karmini(yk10)

Toukokuu 2014
Safiia(1v7kk)

Joulukuu 2014
Pullero85(7kk)
Miukula (yk 4)



HUOM!
kiertopäivien ylittyminen 50:n päivän tarkoittaa listalta tippumista, ellei ilmoita pitkästä kierrosta.
 
Viimeksi muokattu:
Älä huvivielä luovuta kuitenkaan. Mut tosiaan tosta oireettomuudesta ovulaatioaikaan täytyy sanoa, et välillä oli kovia kasvukipuja ja kun ultrattiin, ei mitään ollut kasvanut. Ei solun solua. Sit taas välillä ilman suurempia kasvukipuja, saattoi olla isokin solu tulossa. Et koskaan en ite voinut olla varma mitä mikäkin nippaus tarkoittaa.
 
Onnea jälleen plussanneille, tännehän tulee hyviä uutisia. :)

Itsellä alkoi pari pv sitten alavatsalla kohdun kohdalla ihan valtava puristus ja turvotus, tänään kp26 ja testiin piirtyi haamu. Näinkin aikaisilla kiertopäivillä ilman tihrustusta näkösällä, muutaman päivän päästä olisi tarkoitus testata uudestaan. Joka tapauksessa tukilääkkeet hain apteekista, katsellaan kohta uudestaan vahvistuuko viivat.. Jännää.

Saatiin myöhäinen joululahja, plussa on aina plussa, toivotaan että se on ja pysyy. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea
Mulla ollu nyt jo monta päivää kovaa viiltävää kipua oletettavasti vasemassa munasarjassa tai ainakin siinä kohtaa. Vähän huolestuttaa että mistä johtuu kun ei tämmöstä kipua oo aikasemmin ollu. No 5. päivä on se tulosten kuulemis käynti niin jos pyytäis et ultrais jos siellä taas joku kysta..

Nyt aion pitää muutaman päivän palsta tauon ja aloittaa stressittömän uuden vuoden. Plussa tuulia kaikille ensi vuodelle! :)
 
Heippahei!

No oho, täällähän vuoden vaihtumisen kunniaksi alko plussia tippumaan urakalla. Ihan loistavaa, onnea jokaiselle plussanneelle tasapuolisesti :heart:

Aika moni tuntuu olevan sitä mieltä, että hetken hengähdystauko tekee hyvää. Minähän myöskin tein tuon päätöksen ja nyt odottelen enää vain menkkoja, jotta saisi tämän kierron loppuun. En usko raskautumiseen, toivon toki. Mutta huikeeta, että oviksen jälkeen on kerran kaks käyny vaan mielessä testaaminen, mutta en aio testata. Tai jos menkat myöhästyy niin joo, mut ei vielä. Dpo:t piti täältä tarkistaa :D

Nautitaan nyt uudestavuodesta ja tsemppiä jokaiselle. Palataan taas hieman myöhemmin.. :hug:
 
Huvi Toivotaan kuitenkin että tekin sen toisen pienen vielä saisitte. :hug:

Minäkin halusin lapset aikanaan pienellä, tyyliin 1,5v ikäerolla, nyt näyttää että se menee sinne 3 v paikkeille. Vaan en valita en, kunhan sen toisen saisin syliin asti.

Mullahan ei tässä kierrossa pitänyt olla mahkuja raskautumiseen, vaan mitäpä kävi jälleen kun luovutti ja ei stressannut asiasta. Huoh, tukilääkkeet on nyt siis apuna, lugea aamuin illoin ja primaspania kerran päivässä. Toivotaan että niistä on apua.

Km ei pelota, siihen en voi vaikuttaa, se tulee jos on tullakseen. Jospa kolmas kerta toden sanoo.

Nyt jännäilen kovasti virallista testipäivää eli 3.1, peukut pystyssä että saan kunnon viivat! Mies tuo tänään testit kaupasta, katotaan kuinka kauan ne pysyy kaapissa, ei tasan tonne asti.
 
Oi onnea plussanneille! :) olette plussan ansainneet, jos nyt näin voi sanoa :)

Täällä alkaa uusi vuosi menkoilla. Vähän punertavaa valkovuotoa jo tullut eli piinailut oli tässä. Ja lääke ei sitten toiminutkaan mitenkään. Takki on aika tyhjä ja mieli väsynyt. Täytyy yrittää varailla seuraavaa lääkäriaikaa ensi kierron puoliväliin ja tehdä suunnitelma miten edetään. Enpä olisi uskonut miten raskaalle polulle sitä joutuu tarpomaan. Onneksi onnistuin sentään joulun ajan rentoutumaan tästä asiasta aika hyvin. Pakko vain toivoa, että uusi vuosi tuo jotain parempaa tullessaan :) hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Surusilmät veikkaan että huomenna oot jo testiä tekemässä :D tai ainaki ite olisin, onhan toi ihan mahtavaa saada pitkän ajan jälkeen toinen viiva testiin :)

Mä en edes tällä hetkellä yritä tulla raskaaks. Aion nyt keskittyä itteeni pari seuraavaa kuukautta. Ekaa kertaa ihan oikeasti innostuin kuntoilusta ja ruokarempasta. Ei tietenkään haittaa vaikka "vahinko" kävisi sinä aikana :) jos tässä pupuilis n. Joka toinen päivä, jos huvittaa niin eiköhän se teoriassa pitäis ihan mahdollista olla. On muuten aika hyvä olo pitkästä aikaa kun ei oo mitään ovistestejä tullu tehtyä. Jotenkin ihanan rento olo tän yrityksen suhteen..
 
Tänään testi tehty ja pettymys tuli, testi oli erimerkkinen ja oli hädintuskin haamu näkyvissä, eli mahtaakohan tämä olla nyt kemiallinen tai jotain muuta. Enää en ole kauhean toiveikas tämän suhteen, jään odottelemaan menkkoja..
 
surusilmät voi ei :( toivotaan nyt kuitenkin parasta, onhan tässä vielä aikaa. Mulla sillon kun esikoista aloin odottaan niin oli sama 28pv kierto mut edes haalee plussa tuli vasta kp 31.

Hyvää uutta vuotta kaikille :) toivotaan et tulis niitä plussia myös meille kaikille, mut eritoten jo kolmatta yritysvuottaan alottaville!
 
Huvi Saa nähdä miten käy, uuden testin teen vasta sitten 5.1, silloin olisi menkat myöhässä pari pv, joten eiköhän siihen mennessä olisi pakko vahvistua edes jonninverran. Jos ei niin käy niinkuin kerran aikaisemmin eli mene viikon sisään kesken.. Noh, positiivista on että oireita löytyy, että on se tärppi kuitenkin käynyt. Iltaisin palelee, tulee jomotuksia ja menkkakipuja, repäisykipuja ja turvotusta. Tänään alkoi rintojen arkuus. Nyt pitäisi vaan malttaa pitää mieli korkealla ja toivoa sitä parasta. En jaksaisi enää kolmatta pettymystä. :/
 
Kiitos mimmi Jospa se tästä, viiva on aina viiva oli se haamu tai ei, joten en nyt stressaa etukäteen ollenkaan..odottelen tosi maltilla (kyllä, olen tosissani) sitä viidettä päivää ja katson sitten uudestaan. Nyt ei tee edes mieli testata kun pelottaa ettei viivaa tulekaan :LOL: Se on paljon tämmöiseltä hätähousulta.
 
Onnea Surusilmät! Mulla kävi kanssa niin että ekan haamun jälkeisenä päivänä ei näkynytkään mitään. (Ihan muutamia liuskatestejä olin tilannut kun alko tuntua jo mahdottomalta että niitä ei tarttiskaan...). Silti digi näytti sitä seuraavana päivänä 2-3 vko.a. Että on noissa testeissä eroja. Samoten mulla se ovistesti näytti viivaa mutta ei todellakaan sellasta mistä ohjeissa puhuttiin ja digin mukaan hedelmöittyminen on tapahtunut sen ovistestin "negaviivan" aikoihin.

Jos musta tuntu että raskautumiseen menee ikuisuus niin nyt vasta mulla aika mateleekin. Vajaa kaks viikkoa ensimmäiseen neuvolaan ja en tiedä että miten päin olisin... En varmaan vielä usko täysillä tähän ihmeeseen niin jos ultrassa näkyy kaveri, saattais olla helpompaa ajatella tulevaisuuteen.
 
Pullero85 koita nyt vaan ottaa rennosti ja luottaa siten että kaikki on hyvin :)

Piti olla miettimättä koko ovista. Nyt sit kuitenkin tuli huomioitua että limaa tulee ja kohdunsuu ihan auki eli taitais viime kiertojen perusteella olevan nyt sitten tulossa. No pupuillaan jos huvittaa. Miehelle en mitään aio sanoa..
 
Pullero85: Mulla myös tuntuu,et päivät tosiaan matelee, varsinkin kun oon lomalla. Jotenkin odotan, et olis jo 7.1, et pääsis soittaa polille ja varaa ultraa. Sit näkee onko masussa tosiaan elämää. Mut toisaalta töihin paluu loman jälkeen on tylsää. Siellä ainakin päivät menee nopeaan.
Oireita ei pahemmin ole, hieman mahaa juilii ja nännit on kosketusarat. Esikon kans olin myös oireeton, et oikeastaan ennen kuin pikkuinen alkoi liikkua, niin en voinut olla varma onko mahassa elämää. Onneksi ultra ja neuvolan sykkeen kuuntelu aina helpotti mieltä.
Toivon tosiaan, että teistä mahdollisimman moni pääsisi odottavien puolelle. Olen käynyt kurkkimassa tonne syyskuun odottajiin. Lapsettomuustaustaisille ei oikein ole löytynyt ketjua. Joko ovat jo tosi pitkällä ja monet keskustelee facessa. Itse en face ryhmistä innostu . Haluan pitää muutenkin asian mahd. pitkään salassa.

Ja tosiaan tuo minun yrityserta 4 on siis hoitokierroksen numero. Kyllä sitä jo syksyllä 2012 vauva olis saanut tulla ja ostelin ovistestejä ja olin tuntevinani munasolujen kasvua. Mut minun pco on niin vahva, et testit näytti mitä sattuu ja jopa raskaustestit välillä haaleaa plussaa. Kun kävin gynellä, niin selvisi etten tosiaan ovuloi, vaikka kuvittelin raskauden parantaneen tilannetta. Minulla kun tosiaan ennen esikoista ei koskaan tullut edes kuukautisia, ilman keltarauhashormonilääkettä. Ja tosiaan viime vuonna alkoi vuotoa tulla ihan spontaanisti, kun sain painoa pois. Kuitenkaan raskautumisen se ei auttanut, joten hoitoihin palattiin viime keväänä ja eka hoito tehtiin elokuussa. Ja nyt sitten tämä 4 hoito tuotti plussan ja olenkin iloinen, että niin nopeasti saatiin tulosta. Jos olisin jäänyt vaan odottelemaan ihmettä mun kropan hormonitoimintaan, niin olis saanut sit jättää vauvahaaveet kokonaan. ikääkin kun tulee 6 päivän päästä 34 vuotta. Ja tilanne oli ihan sama jo teinivuosina, et eipä olis auttanut vaikka yritys olis aloitettu heti kun tavattiin miehen kanssa.

No jokatapauksessa toivottelen kaikille plussa rikasta uuttavuotta ja jaksamista tutkimuksiin ja hoitoihin, kenellä sellaisia on tulossa. Yritys varmasti palkitaan! :)
Miukula rv 4+6
 
Kyllä ne viivat vahvistuivat sen verran että huolehdin turhaan. Olisi vielä 3 testiä kaapissa eli pääsen testailemaan oikein urakalla. Mutta kyllä minä taidan nyt virallisesti plussata ja lähteä uusille urille varhaisultraa odottamaan pelonsekaisin tuntein. :)

Toivon kaikille onnea ja plussaisia tuulia vuodelle 2015 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea

Yhteistyössä