Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

Sunnuntai 11.1.2015



nimim.esikkokpyasyyhoito
Aanis6/1237/27-3010/13-Anastrozol
Bambinipoika -0835/2811-12ei diagnoosiaclomifen
Huvi1/1231/287-8/12selittämätön-
maaliskuun aurinko3/1318/28-345/14pcosclomifen
millionnea11/1024/351/12--
mimmi922/1423/303/14selittämätön-
NeleLiis6/0916/312/13endo-





Piinailijat


Aanis dpo 20
Bambini dpo 19
Millionnea dpo 5
Huvi





:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Maaliskuu 2014

Pympy(n.4v)
Markke(yk19)
Mannamaaria (yk9)

Huhtikuu 2014
Noora89(yk13)
Karmini(yk10)

Toukokuu 2014
Safiia(1v7kk)

Joulukuu 2014
Pullero85(7kk)
Miukula (yk 4)

Tammikuu 2015
Surusilmät (yk 17)


HUOM!
kiertopäivien ylittyminen 50:n päivän tarkoittaa listalta tippumista, ellei ilmoita pitkästä kierrosta.
 
Viimeksi muokattu:
Tais tää kierto olla tässä. Mies tuli synttäreiltään sen verran humalassa että eipä tuo lauennu sitte millään. Joten suuntaan ajatukset jo seuraavaan kiertoon kun viimeks on pupuiltu n. viikko sitten. Eipähän tällä kertaa tarvii ainakaan plussaa toivoa, tavallaan ihan mukava tauko :)

Muok. Nyt kyllä ärsyttää. Mies sitte äsken kerto että kävi kädellä kun viimeyön puuhat jäi vähän vajaiks. Näköjään mun ihan oikeesti täytyy mainita joka kerta oviksesta kun ei tuo tunnu muuten tajuavan..
 
Viimeksi muokattu:
moi tytöt!

tuhannesti onnea plussanneille!!!

ollut jouluhulinaa niin paljon etten oo tännekään ehtinyt. eipä täällä mitään uutta. päätin huomenna soittaa miehelle sen ajan sinne näytteeseen. alkaa oleen aika kypsä olo siihen. itsellä olis nyt ovislima aika mut eipä huvita pätkääkään. plus ollaan eri paikkakunnilla oltu kolme päivää joten.... mä en usko enää et plussaa saadaan ilman hoitoja joten en jaksa näistä oireistani välittää.

noihin oviksen jälkeisiin oireisiin. niin mullahan niitä on koko kirjo lähes aina. jaq välillä ei taas mitään. eli. ...

huomenna olis taas paluu töihin. onneks on kevyt vuoden aloitus ja loppiaisena alkaakin taas rakkaat liikuntaharkat. tavoitteena olis saada myös painoa pois vaikka ihan normipainonen olenkin. en vain tykkää ulkomuodostani. reilu viis kiloa kun häviäis niin olis hyvä. syksyllä lähti jo neljä.

on niin sydäntäraastavaa lukea vanhemmista jotka eivät lapsistaan välitä. tai lapsista joilla ei ole ketään. mun tekis mieli hukuttaa tuo oma poika rakkauteen. pitää ihan lähellä koko ajan. menneisyydessä on tilanne jossa yksi lapsi kiintyi muhun syvästi kun olin heillä töissä. mut mun oli pakko lähteä pois ja tiedän et sen lapsen elämä ei ollut ainakaan silloin kovinkaan hyvää. ja se kuva kun hän juoksee perässä piinaa mua välillä ihan hirveästi. mut en pystynyt tilanteessa tekemään mitään.

mun tekis mieli pelastaa kaikki. pitää sylissä ja rakastaa.
 
Mimmi toivotaan että pian tärppää teilläkin, ei ainakaan mitään estettä löytynyt. Ehkä sun keho vaan haluaa vielä palautua edellisestä raskaudesta. :)

Ja mulla on kans tuo että haluisin pelastaa kaikki maailman lapset ja rakastaa ne ehjiksi, kun omat vanhemmat ei välitä... :( Oma esikko saakin aika paljon pusuja ja haleja, toivottavasti ei jää traumoja siitä. :D

Alkaa tämä yrittäminen vähän tuntua väkisin vääntämiseltä. Ei taida miestäkään enää kovasti kiinnostaa, joten taukokierto clomeista on paikallaan. Eikä lopulta ole edes tietoa miten ne toimivat, yhden kerran progekoe antoi kyllä viitteet oviksesta, mutta viimekierron vastausta ei ole tullut... Jos tässä kierrossa ei tärppi käy niin keskityn kuukauden tai pari ihan vaan painon pudottamiseen. :|
 
Maaliskuun aurinko saattaahan tuo niinkin olla. Vähän samoilla mennään. Yrittäminen ei vois vähempää kiinnostaa tällä hetkellä, joten mennään nyt jonkun aikaa tulee jos on tullakseen meiningillä. Tää kierto nyt tosiaan meni hukkaan, joten on nyt ainakin 4 viikkoa aikaa keskittyä pelkästään painonpudotukseen (tai oikeastaan kehon koostumuksen muuttamiseen). Huomenna taas pitkän loman jälkeen töihin niin sa muuta ajateltavaa.
 
Mimmi, harmi ettei syytä löytyny.. Mun mielestä kaikista turhauttavinta on just olla selittämätön kun ei oo mitään selkeetä hoitoo ???? ehkä teillä on kuitenkin parempi onni kun meillä!

Täällä alotettiin dieetti miehen kanssa. Tai mies varsinaisel dieetil mä vaan tukena. Mulla paino on ylipainon puolella mut ruumiinrakenteen takia (ja isoista rinnoista johtuen) sitä ei kukaan usko. ???? neljä kiloo itellä siis normaalipainon ylärajaan, miehellä viel mun raskauden aikana keräämänsä kilot tallella, mä painan saman kun esikoisen yrittämisen aikaan, tai no oon painanu jo jonkun aikaa. Raskauskiloja sillon tulikin yli 20 mut sain ne tiputettuu iteksiin suurinpiirtein vuoden 2013aikana imetys ei tiputtanu painoo grammaakaan vaik täysimetin tyttöö puol vuotta..
 
Huvi toivotaan toivotaan. Ite en kyllä vielä edes plussaa odota kun vasta yk 10 ja esikoinen tärppäs yk 28.. En kyllä tajua et mikä tässä sit kestää kun ei kerran mitään vikaa ole. Ite olin miehen tuloksista aika yllättynyt kun ne oli reippaasti yli normaali rajojen. Hyvä juttuhan se vaan on, mutta olis tavallaan ollu kiva saada joku selitys tälle.

Mulle on sitkeästi jääny 3kg raskaudesta. Ei ne kyllä häiritse, mutta ainahan sitä tahtoo kiinteämpi olla :D oon päättäny käydä 3x viikossa uimassa ja menkkaviikolla sit punttiksella juoksemassa.
 
mitä ihmettä. eilen alkoi oikealta alavatsaa särkemään ja juili menkkamaiseen tyyliin koko päivän ja tänäänki aamulla... eilen bongasin tosi vähän limaa... nyt siis mietin oliko ovis?!? nyt jo... odotin vasta maanantaille... olispa ollu. mies lähtee huomenna taas reissuun ja on viikon kaksi poissa
 
Onnea Surusilmät! :)

Mä sain tänään soitettua polille ultra-aikaa. Eli nyt sitten varhaisultra on 19.1. Silloin sit näkee onko kohdussa elämää. Nyt ei sitten tarvinnut mennä antaa verinäytettä hcg-arvosta. No pakko oli sit varmistukseksi ostaa viel digitesti. Joka näytti nyt 3+, niinkuin pitääkin. Vielä kun jaksais odottaa tonne ultraan.

Plussapuhureita kaikille tasapuolisesti.
Miukula rv 5+4
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Ultrassa käyty ja oikealla näkyi folli, oisko ollut 11,5-12mm välillä. Siis aika pieni vielä ja nyt jo kp15. Jos tässäkin kierrossa ovis on kp18 niin eipä sillä ole kauaa aikaa kasvaa. :(

Positiivista oli toki että nyt jotain löytyi, mutta pienen tauon nyt kuitenkin pidän, kun nuo clomit tekee (luultavasti) ikävää päänsärkyä ja voisin oikeasti keskittyä laihduttamiseen helmikuun loppuun asti... Ehkä me vielä se pikkukakkonen saadaan joku päivä. :)

muoks. Progekokeen mukaan ovis olisi tapahtunut viime kierrossakin. No, eipä tässä kuitenkaan raskaana olla...
 
Viimeksi muokattu:
iltaa! puhelimel netis joten kaikki hankalaa :) mut mullatais olla ovis tiistaina. rinnat aristi yms. ja loppu yon aikana kuin seinaan. talletettua tuli ma-ti yona ja eilenkin illal. eli piinallisesti eteenpain taas. jospa saisin soitettua sinne labraan isannalle sen ajan. nyppii et jaa mun hoidettavaksi. teki mieli tayttaa netis yhteydenottopyynto miehen nimella. olisko julma. hahaaa! on niin vaikeaa olla ajattelematta kun mun kroppa oireilee niin voimakkaasti hormooneihin. siksi en pillereitakaan voi syoda. ja on mulla valil sekottunut kiertokin jos olen asunut naisen kanssa solukampas. vasta imetyksen loputtua mulle on kehkeytynyt edes jonkinlainen melko saannollinen kierto. joka kyl sekoaa esim stressista taysin. vuos sitten tuli menkat kerran neljas kuukaudes...mut joo. eipa tas muuta. mut voi laittaa piinailijoihin jos jaksaa. ja oisko tanaan sit dpo1vai2? jos ti ollut ovis.
 
Millionnea toivotaan että miehes saa sen ajan pian varattua. Meillä mies kysy et voisinko mä varata sen ajan ku ei se tiiä mitä pitää sanoa :D välillä tuntuu et on jo 2 lasta hoidettavana..

Maaliskuun aurinko hyviä uutisia :) voihan se ovis tulla pari päivää myöhemmin niin ehtii kasvaa hyvin :)

On kp 21 ja eilen talleteltiin :D edellinen talletus kp 11 ja mun ovistestit yleensä plussaa kp 15-17, joten aika minimaaliset mahikset tässä kierrossa. Onpahan ainakin stressitön kierto. Flunssassa ollu taas koko viikon, eikä päässy liikkumaan niin kyllä kiukuttaa kun just on innostunu jostain ja heti joutuu pitää paussia..
 
Mimmi mulle kävi sama kun alotin liikunnan, en ehtinyt ku yhdelle lenkille ja flunssa iski. :D Mutta ens viikolla sitten...

Clomit aikaisti ovista kp21 -> kp 18. Nyt tupla-annoksella ovis joko meni jo, tulee myöhemmin tai jää kokonaan väliin. Aloitin testaamisen eilen ja negaa on näyttänyt. En oo limojakaan havainnut, mutta painetta alavatsalla on tuntunut parina päivänä. Jos ovis on vasta ma, folli ehtis hyvin kasvaa vielä. :) Tai sit sitä ei tapahdu ollenkaan... Taas nää asiat pyörii mielessä, kun ei liikkumaankaan pääse. :|
 
Maaliskuun aurinko en kyllä usko et olis vielä menny, kun sulla se folli ultra oli. Luulisin että olis se kyllä tulossa jos johtofolli löytyi. Jos tosta kp 15 ultrasta lähtis laskemaan niin ovistesti saattais näyttää ma-ti plussaa. Tää taas mun laskeskelua :D on niin tylsää kun ei tarvii miettiä et tärppäskö vai ei. Suunnilleen dpo 6 tai 7 ehkä menossa..

Muoks. Niin ja nyt päätettiin poistaa kaikki stressi. Mies haluaa aloittaa taas syksyllä opiskelun, joten päätettiin nyt hakea vuokrakämppää niin ei tarvii enää ollenkaan stressata asuntolainanlyhennyksistä :) tuntuu kyllä niin helpottavalta kun ei tarvii sitten omasta työpaikastakaan ottaa mitään paineita, että onko töitä ens talvena vai ei..
 
Viimeksi muokattu:
Joo ei se varmaan vielä ollu kun ei oo oireitakaan ollut. Ihmetyttää vaan jos tupla-annos myöhästyttää sitä kun pienempi annos aikaistutti. Tai jos ekoilla kerroilla ei ole sit ovista ollutkaan, vaikka progekokeestahan sen pitäisi näkyä matalana arvona... En mä tiiä enää mistään mitään! :D

muoks. Mitäs meidän piinailijoille kuuluu?
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa kaikille.
Täällä ei näy menkkoja?!? Ei oo pienintäkään veriviivaa näkyny. Tänään pitäis olla kp 2/3 :eek: huomenna testaan, kun tänään töitten jälkeen testin ostin. Koko ajan olo että menkat alkais mut ei mitään o näkyny.. Jännittää huominen ihan sikana.. Olisko meillä vihdoin 2,5v jälkeen voinu käydä joulutuuri(ovis jouluna) kääk... No huomista odottaen :)
 
Meillä heräillään aina vasta näin myöhään :D tyttö tullu äitiinsä :D kaks viivaa siihen testiin piirty aika nopeestikin :) joulussa on siis meille ollut taikaa kun 2,5v yritys vihdoin tuottaa jotain tulosta. Toinen viiva oli vielä haaleempi mut selkeesti siinä kaks viivaa oli :)
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92

Yhteistyössä