Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

Juu ihan luomuplussa on :) mitään kikkaskonsteja ei ollu käytössä :) clomeistakaan ei sillon aikanaan ollu mitään iloo. Heti tuli vaan mieleen et nyt en pääse just ihanimpaan aikaan eli kesällä ratsastaan:D no on tätä plussaa odotettu ja saa mun kakskymppinen tammamammakin sit kunnon kesäloman.
 
Onnea Huvi! jouluntaikaa tullut sinnekin. Itse kun plussasin jouluna. :)
minulla vielä viikko odotettavaa, ennen varhaisultraa. Olen jo kirjoitellut tonne syyskuun söpöliineihin, mutta jotenkin jännittää, onko masussa kaikki hyvin. Joten hengailen täällä myös, kunnes ultra kertoo mikä on tilanne. Väsymys alkanut painaa ja välillä pahaolo muistuttaa siitä että raskaana ollaan.

Miukula rv 6+1
 
Ihan jotenkin uskomaton olo, mut toisaalta hirveen varma :confused: mietin just et jaksanko neuvolatädille soitella vai laitanko vaan sähköpostia, tytöllä on 3v neuvola tän kuun lopussa ja sen ajan just perjantaina soittelin. Olin jo niin tottunu ajatukseen että täällä jäädään 3henkiseks perheeks..
 
Onnea huvi! :hug:

Syyskuisiin saatiin ainakin kolme tästä porukasta matkaan, hienoa! :)

miukula me ollaankin samassa jamassa, mullakin on varhaisultra samoihin aikoihin ku sulla, itseäkin jännittää että onko siellä mitään, vaikkakin viivat on sen verran vahvat ja oiretta pukkaa että uskoisin siellä jonkin majailevan..:)
 
onnea huvi! onnea onnea! ihan mahtavaa et tosi pitkaan odottanut plussas!! toi on niin hupaisaa et vaikka koko elama pyorii sen raskautumisen ymparil ni sit tulle just fiiliss et harmi ku ei sit paase tekeen jotain :) mulla on super rakas harrastus jota ei kauheasti pysty raskaana harrastaan. nyt on 20kerran kortti taskus ja suurin osa jais kayttamat. se kyl harmittais :)
 
Onnea Huvi!

Nythän on ihan rytinällä alkanu tulemaan hyviä uutisia :) Toivottavasti niitä tulis ihan kaikille, ennemmin tai myöhemmin! Mulla on varhaisultra tiistaina. Sillon olis omien laskujen mukaan ovistestin plussasta 8+1. Jännittää niin ettei meinaa järki kulkea... Esikoinen ei samoilla viikoilla vielä samalla laitteella näkyny, joten se lisää jännitystä, jos taas pitää odotella varmistusultraa viikon verran.

Muutenkin stressaan niin pahasti, kaikesta. Kun on koko aikuisikänsä lääkäreiltä kuullut ettei raskauden pitäisi onnistua niin vaikea siihen on uskoa. Ja koska raskautuminen ei kummallakaan kerralla ole käynyt nopeasti niin kekenmenossa harmittaisi eniten juuri se kun tietää miten pitkän aikaa on yrittänyt. Huoh, sitten kai sitä vasta osaa relata kun saisi lapsen synnäriltä kotiin...
 
Lauantai 17.1.2015



nimim.esikkokpyasyyhoito
Aanis6/1215/27-3010/13-Anastrozol
Bambinipoika -0841/2811-12ei diagnoosiaclomifen
maaliskuun aurinko3/1324/28-345/14pcosclomifen
millionnea11/1030/351/12--
mimmi922/142/303/14selittämätön-
NeleLiis6/0922/312/13endo-





Piinailijat


Bambini dpo 25
Millionnea dpo 11
Maaliskuun aurinko dpo 4
Aanis dpo 1





:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Maaliskuu 2014

Pympy(n.4v)
Markke(yk19)
Mannamaaria (yk9)

Huhtikuu 2014
Noora89(yk13)
Karmini(yk10)

Toukokuu 2014
Safiia(1v7kk)

Joulukuu 2014
Pullero85(7kk)
Miukula (yk 4)

Tammikuu 2015
Surusilmät (yk 17)
Huvi (2,5v)


HUOM!
kiertopäivien ylittyminen 50:n päivän tarkoittaa listalta tippumista, ellei ilmoita pitkästä kierrosta.
 
Viimeksi muokattu:
piinailijan kuulumisia. eli perus settia. rintoja aristaa ja mahaa nipistaa.aristus alkoi lauantaina. hassua pullero et varhaisultra noin myohaan. ja varsinkin jos koneella ei edes mitaan nae. itse kavin esikoisesta varhaisultras viikol 5+4 tai jotain. mut sydamen lyonnit olis pitany nakya jo. en siis tiennyt yhtaan et kui pitkal raskaus oli vaihtoehdot oli 4-16viikkoa :) ultraaja meinas et juu just on 4viikkoa tayn. sen perusteella sit np ultraan jossa viikkoa olikin jo 14+!
 
Millionnea: Niin tai siis ei varsinainen vu vaan eka neuvolakäynti. Meillä ekalla käynnillä ultrataan. Ja laite on siis joku iänikusen vanha vehje joka on varmaan synnäriltä laitettu kiertoon, sen takia sillä ei näy tarkasti.

Huomiseen pitäis jaksaa odottaa, ihan kamalan hitaasti menee aika vaikka on paljon ohjelmaa. Jännitys on varmaan pahinta ikinä...
 
Mimmi veikkasi ihan oikein, nimittäin ovistesti on vahvistunut hurjasti eilisestä, testiviiva ehkä hitusen haaleampi kuin kontrolli. Testaan vielä myöhemmin uudelleen kun haluan ihan varman plussan. Nyt pitäkää peukkuja että meillekin onni suotaisiin tällä kertaa! :)
 
Mulla eka neuvolakäynti 9.2 eli miltei kuukauden päästä. Mennään tytön neuvolakäynnille 28 päivä. Tytön raskaudes eka käynti oli aika aikasin ja sit oli miltei heti ultra neuvolalla. En tiä mikä nyt on käytäntö. Tosta ajasta kun aika pian saa sit mennä äitiyspolille ultraan.
En oo uutta testiä viel tehny mut aattelin tolla clearbluen digillä joku pv testata. Tissit on tosi kipeet ja valkovuotoo lorahtelee.
 
menispä tää kierto nopeasti. ahdistaa kauheesti kun oon niin varma et tää on hukkaan heitetty kierto. en halua ees uskotella itelleni muuta. toivittavasti tää on lyhyempi kun aikasemmat kierrot.. :( ääääh.... ens kierto on eka kunnon yritys kierto leikkauksen jälkee kun ukko palautuu kotikulmille.
 
Neleliis toivotaan että seuraava kierto on tärppikierto, niin ei tarvii ukon paikalla olosta stressata :)
Samaa täällä toivotaan et alkais jo menkat kun tää nyt oli hukka kierto. Perjantaina varmaan alkaa menkat kun tuntu et ovis olis ollu vähän aikasemmin. Olis kyllä ihanaa jos nyt kierto palautuis siihen mun normaaliin 28 :) tosin ei tuo muutaman päivän pitempikään haittaa, mut mitä vähemmän turhia päiviä niin sen parempi..
 
Mä tein tänään viel ton clearbluen viikkonäytöllisen raskaustestin ja näytti raskaana 3+ :) muita oireita ei oo kun tissit tuntuu illalla kipeiltä. Olin sillä dieetillä miehen tukena mut jätin nyt kesken (rahka yököttää,.) syön vie osittain ohjeitten mukaan :) toivotaan tänne plussatuulia :) paistaa se aurinko onneks viel risukasaankin :) toivotaan et pysyy mukana loppuun asti :)
 
Onnea vielä uusille plussanneille! :) johan nyt plussia satelee. Varsinkin huvi 2,5v yrityksen jälkeen onnea!!

Mimmi92: onneksi ei löytynyt tutkimuksissa mitään vikaa kummastakaan. Vaikka ymmärrän kyllä jossain kohtaa kirjoittamasi, et ois helpompi jos löytyisi joku ns.korjattava asia.

Täällä kp 15 ja toissailtana ovisplussa ja se hyödynnettiin. Eilen aamulla digissä hymynaama, mut eilen jäi petipuuhat välistä, kun mies sairastui mahatautiin. Tuskin tänäänkään päästään hyödyntää ovista eli tää kuukausi oli tässä. Laskeskelin et petipuuhia kp 10, 12 ja 13, ovisplussa kp 13 illalla eli mahiksia joko on tai sit ei.

Jännää on se, et tää on lääkityksen jälkeen eka luomukierto ja ovis heti monta päivää aiemmin kuin lääkkeen kaa. Silloin ku oli kemiallinen, niin sekin alkoi just aiemmasta oviksesta.

Ens viikolla on ensikäynti lapsettomuusklinikalle ja katotaan jatkoja. Veikkaan, et ainakin mies laitetaan tutkimuksiin. Noh, yritän ottaa loppukierron rennosti, ainakin toi ens viikon käynti helpottaa mieltä, kun tietää et asiat saadaan eteenpäin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Huvi
Aanis hienoa että saatte asioita eteenpäin :) mulla piteni kierto heti kun otin ovistestit käyttöön ja nyt kun en testannu niin lyheni taas. En kyllä tietääkseni oo siitä stressannu, mutta ilmeisesti sit kuitenkin oon :D nyt aion varmaan testata sit kun tuntuu et olis ovis niin varmistan tikulla vaan kun niitä on reippaasti jäljellä..
 

Yhteistyössä