Pidennyksistä, apua!

  • Viestiketjun aloittaja pelokasbeutyhair
  • Ensimmäinen viesti
pelokasbeutyhair
Laitoin sinetti pidennyksen kampaajalla, hintaa sille tuli 500 euroa.. kallis mutta en halunnut tinkiä laadusta.
Ongelmani on nyt se etten tiedä "mikä on normaalia". Joudun harjaamaan hiuksia aika usein koska ne takkuuntuvat, tai siis kun ne ovat tuollaista taipuisaa ja pelkään että ne takkuuntuvat niin harjailen niitä monesti päivässä.
Harjauksen yhteydessä hiuksia lähtee noin 10-20 kappaletta. Laskin että jos päivittäin hiuksia lähtee 100 niin eihän niitä ole kohta enään ollenkaan?! siis onko vika hiuksissa vai missä? vai onko ihan normaalia että pidennyshiuksia irtoaa harjauksen yhteydessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelokasbeutyhair:
^ ostin hairstoresta luonnonharjan. Kysyin että onko niillä luonnonharjaa ja ne sano että "on" ja antoi tollasen pienen. hinta oli 7 euroa.
Oki, hyvä :)
Mulla on tollainen vähän isompi luonnonharja, helpompi harjailla :)
Mut kaippa toi on ihan normia et ton verran lähtee et en mä huolestuis.
Mut kovasti jos tuntuu takkuuntuvan ni pidä ihmeessä kotona kiinni niitä, vaikka letillä ja tietenkin yöllä aina kiinni!
 
Åde
4x päivässä ei ole paljon, mutta hiuslaadusta riippuen ne tosiaan saattavat takkuuntua hyvinkin helposti. Mulla eri kiinnityksellä ja ei karvanlähtö ollu alkuun noin runsasta, nyt (5kk jälkeen) irtoaa nippuja muutamia viikossa. Sido hiukset yöksi letille, päivisinkin kannattaa pitää välillä kiinni, ei kuitenkaan kireellä ponnarilla/ sykeröllä. Eiköhän se siitä :)
 
8kk samat pidennykset hyvänä...
Sellainen kunnon pehmeä kampausharja on kaikista paras. takut selviää tosi hyvin ja tukka pysyy hyvänä. On normaalia, että hiusta lähtee. Lähteehän sinulla omaakin tukkaa. Missä kävit ottamassa pidennykset?älä laita sinettikohtaan hoitoainetta.
 
Kyllä niitä lähtee harjaillessa ihan kivasti, mie kans pidän kotona kiinni näitä (tosin miulla ei oo kun takatukassa nää pidennykset. On nää jo n.kk:n ollu ja vielä näitä on ihan tarpeeks, vaikka harjatessa tuntuu et kourallinen lähtee ja muutama tupsukin lähtenytkin myös irti, ei sit kannata säikähtää, jos irtoilee.. Sinetit kyllä pitäis, mut oma hius lahoo ennen :D
 
neitiperho
Alkuun varsinkin lähtee hiusta. Se yleensä tasaantuu ajan myötä. Ja tietysti hiuksia nyt pitääkin lähteä. Varsinkin pidennyksen myötä sen vain selkeämmin vielä huomaa.

Ja tosiaan pidennys pitää aina esim. juuri letittää yöksi joka tosiaan ehkäisee takkuuntumista. Hoitoainettahan periaatteessa ei saisi ihan juureen käyttää mutta itse olen vähän turhankin hyvin sitä käyttänyt, mutta on pitänyt hiuksetkin parempana ja vähentäneet takkuja. Harjausta nyt periaatteessa ei voi - mun mielestä - liikaa tehdäkään pidennyksen ollessa. Se kuitenkin aina ehkäisee juuresta takkuuntumista. Ja koska sulla hyvä harja, niin muista tosiaan sieltä juuresta juurikin harjailla.

Itsekin meinaan taas pidennyksen kohta ottaa. Sinetit mulla olleet x3 mutta sen jälkeen kun kokeilin teippejä olen myös niihin jäänyt. Koskaan en enää sinettejä ota. Mutta mulle nyt saattuu vaan permmin teipit sopimaan, toivottavasti sinetit tulee olemaan sulle myös rahan arvoiset. Tsemppiä, pidä kutrit suorana :D
 

Yhteistyössä