Pienen lapsen sydänfilmi

miina
Ei siinä tarvitse kun ihan pieni hetki olla paikoillaan. Meilä on ainakin annettu lapselle sellanen ekg tarraläppä käteen katsottavaksi niin on sitten sitä ihmetellyt. Kyllä sielä hoitajat keksii aina keinot. Tyrkkäävät jotain käteen tai puhuvat jne.
 
Mietin vaan, kun tuolla pojalla on niin vaikeeta maata, muuta kun just nukkuessaan :D
Tänään neuvolas, kun mitattiin siinä "mittapöydällä " makuullaan, nii poika sai siinä jo kauheet itkuraivarit.
 
miina
itsekkin ekaa kertaa kun käytin lasta olin ihan hämillään, että joko se nyt riitti. Siis se hoitaja painaa nappia kun on paikallaan ja samalla alkaa tulee koneesta lappua ulos, se ei tosiaankaan kauaa kestä.
 
Mä oon kans antanut jonkun lelun pojalle käteen ja on pysynyt hyvin sen hetken paikallaan. Ei siihen mennyt kuin ihan pieni hetki. Huomattavasti vaikeampaa oli pitää poikaa paikoillaan sydämenultrauksen aikana joka kesti pitkään.
 
miina
Alkuperäinen kirjoittaja Hexako:
Mä oon kans antanut jonkun lelun pojalle käteen ja on pysynyt hyvin sen hetken paikallaan. Ei siihen mennyt kuin ihan pieni hetki. Huomattavasti vaikeampaa oli pitää poikaa paikoillaan sydämenultrauksen aikana joka kesti pitkään.
Ultraukset on ihan liian pitkiä, paikallaan olo on ihan mahotonta... Kumpa siihen keksis jonkin keinon.
 

Yhteistyössä