Pienet rinnat ja naisellisuus

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleeni, että miten voi olla naisellinen, kun on hoikka ja kuten teininä sain kuulla, "lauta". Olen siis aina tuntenut olevani hyvin epänaisellinen. Raskaudet toki muuttivat muotoani, kun imetysaika nosti kuppikoon "naisen mittoihin", ja sitten taas olen saman kokoinen kuin ennen. Voiko nainen olla naisellinen, ilman isoja rintoja?
 
Ken guru
Hyvä esimerkki muuten, mutta kyllä hänelläkin rinnat sentään on. Ja muodokas muutenkin. Kaunis nainen :)
No mikäs se sen uuden Face ohjelman yks malleista oli, Karolina Kurkova. Ollut victorias secretin joku keulahahmo vuosia. Eikä hän ole rintava, eikä silti poikamainenkaan.

Olishan näitä esimerkkejä vaikka kuinka. Tuolta kadultakin vois repästä esimerkkejä.
 
"eee"
Mä olen tosi pienirintainen, mutta koen silti olevani myös äärimmäisen naisellinen. Ei se mun mielestä tissien koosta ole kiinni, kyllä naisellisuus tulee ihan muista jutuista. Samoin kuin isorintainenkin nainen voi olla tosi poikamainen.
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
"hei"
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleeni, että miten voi olla naisellinen, kun on hoikka ja kuten teininä sain kuulla, "lauta". Olen siis aina tuntenut olevani hyvin epänaisellinen. Raskaudet toki muuttivat muotoani, kun imetysaika nosti kuppikoon "naisen mittoihin", ja sitten taas olen saman kokoinen kuin ennen. Voiko nainen olla naisellinen, ilman isoja rintoja?
Todellakin voi! Ei se rintojen koosta ole kiinni! Sitä voi korostaa naisellisuuttaan ehkä jopa paremminkin: pitää rintoja myötäileviä tai avonaisia vaatteita olematta liian tyrkky. Jos rintoja on tuskin ollenkaan, voisit korostaa vyötäröäsi, lanteitasi, tai vaikka silmiäsi ja hiuksiasi. Mikä sinussa nyt saakaan itsesi tuntemaan naiselliseksi!

Tärkein naisellisuuden elementti on pääsi sisällä. Ruumistasi voit toki käyttää sen ilmentämiseen, mutta ei se nyt koosta eikä muodoista ole kiinni.
 
edes c-d kuppi ei viitti pukeutua aina kovin naisellisesti, jos tuntuu siltä, että se korostaa liikaa ja kiinnittää turhaan huomiota jos ei itse halua.

Ajattele vaikka tanssijoita tai tyyliin ranskalaisia naisia *pienirintaisia sellaisia, siis, tarkoitan* :D
Kyllä niistä paistaa juuri naisellisuus. Ja eihän se naisellisuus tietenkään rintojen koosta riipu, niinku täällä jo sanottiinkin.
 
Nimenomaan taitaa olla pääni sisällä tuo "ongelma". Laiha, lauta ja harmaa hiirulainen :/ Mutta voi että kun saisin päivän olla muhkea, korkokengissä ja kauniissa mekossa. Kasvot kauniissa hehkussa ja huulet punaisena. Ylpeänä :)
 
Ei kai naisellisuus ole kiinni rintojen koosta.
Eiköhän siihen vaikuta muut asiat.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Jos asia todella vaivaa sinua vosithan hakeutua johonkin muuttumis leikkiin tms, missa joku alan ammattilainen opastaisi sinulle juurta jaksain esim mitka vaatteet ja meikit naisellistaa juuri sinua ja mita kannattaa valttaa. Itsella ainakin on joskus se ongelma etten naa enaa metsaa puilta kun on niin tottunut omaan olemukseen ettei osaa rueta muuttamaan ja muut tyylit ei tunnu omilta vaikka voisivat lopulta pukea paremmin.
 
"aikamies"
Mikään ei ole naisessa niin kiihottavaa, kuin pienet rinnat! Meitä miehiä on moneen lähtöön ja minua kiihottaa suunnattomasti, kun vastaan kävelee tiukassa t-paidassa tosi pienirintainen nainen. Ne on kiinteät ja sängyssäkin tosi seksikkäät. Olkaa pienirintaiset ylpeitä rinnoistanne!
 
Edellinen kommentti oli suoraan kun mun miehen suusta :) ja onhan pikkutissinä helpompi löytää istuvia vaatteita yms. Mutta.. Taitaa taas olla näin että haluaa sitä mitä ei voi saada :) niin siis kun silikoneja en voisi ottaa. Mutta toisilla vaan on se "naisellisuus geeni" ja korkkarit menee aamusta iltaan, kun minä tallaan tennareissa :)
 
Peyote
[QUOTE="vieras";29082316]Jos sulla on muuten muotoja eli perse ja vyötärö niin voit olla silti naisellinen. Jos ei niin sitten valitettavasti et.[/QUOTE]

Ei se naisellisuus mistään vartalonmallista oo kiinni. :)
 

Yhteistyössä