(pienet) rinnat ja raskaus..

aloin täs kyseleen et muuttuko teillä kuppikoko? entä miten imetys? itellä A-kuppi ja miettiny et suureneeko ollenkaan et miten onnistuu imetys vai onko sillä merkitystä?? viikkoja 18+2. Ensimmäinen olis tulossa :heart: =) jos kaikki menee hyvin..
 
Mulla joku a-b ja eivät kasvaneet yhtään koko raskauden aikana. Vasta kolmantena päivänä synnytyksen jälkeen kasvoivat muutamaksi päiväksi. Kyllä se imetys onnistuu pienilläkin tisseillä. Ite tosin jouduin turvautumaan rintakumeihin, kun nännitkin on niin minimaalista laatua, ettei vauva saanut niistä otetta.
 
Mulla synnytyksen jälkeen kasvoi A-->C, ja imetin kuopusta vuoden ajan :) pidempäänkin olis maitoo tullu, mut uuden raskauden myötä päätin lopettaa imetyksen. Että hyvin onnistuu pienilläkin jos on onnistuakseen..Se ei ole tosiaan rintojen koosta kiinni.
 
75 b on mun koko normaalioloissa :) alkuuukausien aikana kasvoi yhellä mut nyt tilanne taas entisellään.... ja samoin ollut kahdesta edellisestä lapsestakin.. synnytyksen jälkeen maito noussu vuorokauden päästä noin suunnilleen, mut ekaa imetin n.kuukauden, kakkosta viikon... mulla ei maitoo riitä, tuskin sit sitä ihmettä tapahtuu et tälle kolmannellekaan riittäis :D hämmästys tulee kyllä olemaan suuri, jos riittääkin.... no, eipä ainakaan rinnat veltostu imetyksestä ;) ;)

Flower again ja tänään 19+0 eli 20.viikko ja puoliväli :heart:
 

Yhteistyössä