Pieni totuus

Vähän ruokaa, vähän kaikkea ja vähän tuloksia... 1 tunnissa voi menettää 4 kiloa nesteitä, mutta ei 4 kiloa rasvaa. Monet käy vaa-alla ja luulevat menettäneensä rasvaa. Jos meinaa menettää esim. 2kiloa rasvaa, niin täytyy polttaa 7000 kalorii, eikä mene mitenkään tuntiin. That is truth! Vaikka miten tekisi mieli uskoo puntarii...

 
TTJ
Olen saanut reilussa neljässä viikossa 4,8kg pois ja minulle on aivan sama mitä se on..Se on kuitenkin 4,8kg 15:sta kilosta, jotka aion pudottaa..Enkä tosiaankaan laihduta millään Herbalife-tuotteilla vaan ihan rehdillä ruualla, vähähiilihydraattisella ruokavaliolla..
 
Siis jos joku ottaa asian puheeks, niin saa kai sitä vastata. Mille mä teen hallaa, siis hä? Siis nyt on sellanen juttu, muutaman ilkeiliän kanssa täällä, että keskustelua ei synny järellisesti. Ihan eri meininki on toisessa laihdutusyhteisössä, minne laitoin tämän saman, mutta kukaan ei vetäny herneitä nenään, vaan keskustelut onasiallisia ja käsittää todellakin kaikkea liittyen laihdutukseen.

Siis mitä tulee tuohon; "pieni totuus" jos joku kuitenkin onnistuu karistamaan kiloja, niin se on WAU! Todellakin, koska kukaonnistuu polttamaan hurjat määrät kaloreita, eli pudottamaan kiloja, niin ansaitsee siitä kyllä sen riemun, että on onnistunut hienosti! Enkä mielestäni ole ketään nujertanut. Nesteet on nesteitä ja ne voi kyllä hämätä ja kiloissa on työtä, kukin pudottakoon itselleen parhaimmalla tavallaan.

Te kuitenkin tuotte omaa päänne sisältöä ilmi sillä, että kohdistatte minuun negatiiviset ajatuksenne. Se on todella veemäistä, mutta en ota itseeni. Mä en ainakaan ketään hauku, enkä myöskään ala alaspainamaan.

Minusta lihavakin voi olla kaunis. Lihava voi olla kiinteä ja sopusointuisemman näköisempi, kuin joku todella laiha. Kyse on omasta "pääkopan sisällöstä" miten itsensä näkee. Miksi laihdutat? Koska pitää olla laiha? Onko laihuus kauniimpaa? Vai terveyssyistä? Vai onko joku muu unelma liittyen hoikempaan olemukseen? Vai saneleeko ympäristö?

Minusta ihminen on ihanin kun sillä on hyvä olla sellaisena kuin on, turhia stressaamatta ja osaa iloita asioista. On näkökykyä nähdä, mikä on oleellista. Vaikka olisi minkänäköinen tai painoinen. Joskus on asioita mitkä tietenkin edeauttaa ihmistä voimaan hyvin kaikin tavoin, että se mitä ihminen on sisimmältään pääsee puhkeamaan kukkaan :) Näitä minä paasailen niiiin mielelläni.
 
No siks mä oonki laiha :LOL: kun keskustelen vaan laihduttajien kaa ja siis onhan täällä muitakin laihoja!!!!!! Että jos kuvia katseltas, niin ei menis edes jakeluun, että mitä laihdutettavaa joillain edes on! En mä nyt ole mitään MYYNYT ja jos olen sellaisista joskus maininnut, niin ihan perustein, mitkä tekijät auttaa.

Pidin siis joskus blogii, missä käsittelin kaikkea kuntoilusta, ruokailusta, mutta sitten kun alkoi tulla päivittäin jopa tekstareita, että mitä voita suosittelet leivän päälle jne. Niin se onkin nyt salasana suojattuna, kun alkoi haittamaan jo meidän päivittäistä elämää. Hyväksi sitä kehuivat. Myynhän mä tuotteita, sellaisille ketkä haluavat. Ja muuten notkun missä notkun...

 
Minä ainakaan oo sinuu haukkunut mutta kai saan ilmaista että kyllästyttää sun jutut kun niissä ei loppujen lopuksi tunnu olevan päätä eikä häntää..juups,minä voin olla avaamatta sun ketjuja:)

Enkä halua että tulet viisastelemaan esim.tuohon omaan ketjuuni miten huomasin sinun tehneen toiseen ketjuun.
 
Justiinsa, kiva että minut sotketaan johonkin toiseen tässä. En ole todellakaan mihinkään teidän ketjuista tullut viisastelemaan!!!! Katsoisitko Henrietta silmilläsi, reikäsi sijasta. Joo kyllä mulle nyt riitti tällainen. Olkaa siitä iloisia :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heleemi81:
Justiinsa, kiva että minut sotketaan johonkin toiseen tässä. En ole todellakaan mihinkään teidän ketjuista tullut viisastelemaan!!!! Katsoisitko Henrietta silmilläsi, reikäsi sijasta. Joo kyllä mulle nyt riitti tällainen. Olkaa siitä iloisia :wave:
Jos et itse huomaa aiheuttaneesi missään mitään närää aiemmin(tai vaikka nytkin) niin ei voi mitään.Kovin kauniisti et itsekkään näemmä kirjoita.Piste.Mullekkin riitti tuollainen :wave:

Mä en ainakaan ketään hauku

Katsoisitko Henrietta silmilläsi, reikäsi sijasta.
 

Yhteistyössä