Pientä vero% tarjoilivat..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Omaa tyhmyyttä, jos et laskettanut oikein prosenttias. Ei sulla niin isot tulot ole, että se olis oikeasti noin suuri, jos et sivutyönä tee.
Kyllä mä tunnen ihmisiä, joilla rapsuu veroja palkasta yli 50%..
No joo, jos on todella isot tulot. Se että ei vaan ole laskettanut uudelleen veroprosenttiaan ja sen takia menee 50 prossaa niin on ihan oma moka.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sulla ei sitten kovin isot tulot ole vai onko lainaa tai jotain?
Lainaa, yhdelle ihmiselle aika paljon :D
Mä maksoin viime vuonna lainan korkovähennysten jälkeen Suomen tuloista veroa 1% :saint:
Mä maksoin yli 50% |O
hah hah
Niin just,totta se on :kieh:
Alkuvuosi oli menny alipidätyksellä, siksi oli loppuvuodesta noin iso prosentti. Eli vuositasolla verotus meni siten oikein. Voihan sitä saada, vaikka 60%, jos ensin maksaa liian vähän.
 
mie
Siinä verokortin mukana tulee selvitys, millä perusteella veroprosentti määräytyy... Lukekaa nyt hyvät ihmiset se ja miettikää onko summat oikeat, eli riittääkö prosentti/onko liikaa. Ja kyllä ne liikaa/liian vähän maksetut verot sitten lopullisessa verotuksessa tasaantuu.
 
milou
Mulla veroprossa ensi vuodeksi 8,5%! Olen kevään ja kesän hoitovapaalla ja syksyn töissä. Normaalisti veroprossa ollut n. 21% joten kivasti jää syksyllä sitten enemmän käteen palkasta.

Meillä kanssa aika paljon asuntolainaa ja koska puolet korkovähennyksestä tulee mulle niin se vaikuttaa tosi paljon mun veroprossaan. Mies tienaa (brutto) n. 75% perheen tuloista.

Pitääkin muistaa ensi syksynä tarkistuttaa verokortti noiden asuntolainan korkojen osalta kun näkee mihin tämä korkotaso asettuu - nykyinen kortti on tilattu 2.75% kokonaiskorko-oletuksella (3kk euribor)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja päksy75:
Niinhän sen voi, mutta ennemmin soitan, ni tulee varmasti oikeet % :/
Mä en koskaan tilaa mitään muutosverokortteja, paitsi vuoden lopussa joutuu yleensä käydä nostaas tulorajaa. Ilmoitan vaan palkanlaskijalle, että nostaa x verran vero%.
Jouduin laskettaa uusix viime syyskuus %, työnantajan kautta tilitoimistoon meni tieto et nostaa sitä........verotoimistoon piti ite ottaa yhteyttä....
Kelan tuelle tarttee sen muutoskortin, sekä tartten myös palkalle, ku vaihtelee kuukausittain.
 

Yhteistyössä