pierettekö te miehenne kuullen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
10 vuotta oltu yhesä ja kyllä pierasen jos pierettää,ois saanu aika monta kertaa tänä aikana juosta vessaa pierasee jos aina oisin menny.
Meillä 15 vuotta takana ja kyllä ois liikuntaa saanu, jos aina olis vessaan juossu pierimään. Kyllähän sitä nyt alussa oli vieraskoree, mut nykyään tuntuis lähinnä naurettavalta, jos pitäis mennä vessaan haisemaan.
 
ei
Ei tapahdu ainakaan takoituksellisesti. En myöskään röyhtäile tai muuten sikaile. Tuntuu jotenkin moukkamaiselle, vaikkei siinä sinällään mitään pahaa ole. Ei ole mun mielestä hyvien käytöstapojen mukaista.
 
jees
Piti vielä lisätä että meillä siitä ei tehdä mitään numeroa. Jos pierettää niin sitten pieraistaan tai jos röyhtäyttää niin sitten röyhtäistään. Mutta ei niille naureta kuin keskenkasvuiset kakarat. Luulisi jokaisen aikuisen ymmärtävän että jompaa kumpaa näistä tehdään vain tukalan olon helpottmaiseksi, ei huvin vuoksi.
Ja julkisilla paikoilla tai muiden läsnäollessa käyttäydytään asiallisesti mutta kotona oman porukan kesken saa olla oma itsensä.
 
aply
Tottakai! Ja ukko juoksee karkuun toiseen huoneeseen :D Tämä toimii myös tietokoneelta hätyyttämiskeinona, jos ukko ei meinaa antaa mun tulla koneelle niin sanon että sitten mä pierasen tässä... paha vaan kun monesti ei oikeesti pieretä kun ton uhkauksen tekee ja ukkokin on jo huomannu että mä monesti bluffaan, joten se sit ei lähe välttämättä ennenkun mä oikeesti pierasen.
 
simppis
Toki piereskelen, jos siltä tuntuu! Kerran mies joutui menemään olkkariin nukkumaan, kun olin tehnyt makuuhuoneesta kaasukammion... Ei kyllä pystyisi pidättämään, jos oikein kovasti pierettää!
 

Yhteistyössä