Pihanhoito

Me muutettiin omakotitaloon vuoden vaihteessa ja täällä on nyt sitten kaksi tumpeloa sormi suussa "puutarhan" kans. Olen sujuvasti hypännyt ennen kaikkien pihanhoito-ohjeiden yli mitä lehdissä on, joten en tiedä mistään mitään :D

Oisko kellään linkittää mitään hyvää sivustoa, josta löytyis jotain perustollon ohjeita? Tänään haravoitiin piha ja leikattiin nurmikko ja siivottiin viime vuotiset pensaidentynkäät pois. Mulla ei ole harmainta hajuakaan, mitä pensaita tossa pihalla on. Mun mielestä ne kaikki on väärissä paikoissa, joten siirtäminen tullee tän kesän aikana vastaan.. niin, ja nurmi siistittiin nyt sen vuoksi, ku edellinen asukas ei ollut sitä edes leikannut kertaakaan viime kesänä. Se oli aika räävittömän näköinen.. no piha oli kuiva, kun eteläpiha on, että totta emme kovasti hallaa tehneet. Ainakin se näyttää nyt siltä, että siihen voisi kasvaa nurmikkoa :whistle:
 
Kukkerikuu
Meillä kans edellinen asukas ei ollut oikein nurmea hoitanut. Mietittiin et tehdäänkö uusi mutta odotettiin ja katseltiin se kesä... Hyvä nurmi löytyi alta. Pensaita voi siirrellä koko kasvukauden ajan eli kun selviää mitä ne on niin sit vain selvittelet millaisesta paikasta tykkää ja siirrät. Meillä yritän kaikki sijoitta mahd. sivulle ettei haittaa näkyvyyttä ja lapset saa juosta pihalla esteittä. Käy kirjastosta kirjoja lainaksi tai antikvariaatista joku käytetty. Uudet maksaa aikas lailla.


http://www.kotipuutarhuri.com/

Kyllä se siitä.
=)
 

Yhteistyössä