PIINAILIJAT

Täällä PP8 ja väsyttää ja paleltaa, tissit kipeät, lämpö ajoittain koholla, mutta näin on joka kuukausi ennen kuukautisia. PP4-5 kohdalla tuntui viiltävää kipua munasarjoissa??

Luovuttamisen meininki on myös täällä! On tämä odottaminen niin vaikeaa :whistle: :whistle:
 
Täällä vasta pp5 ja hurja väsymys, paleltaa, tissit kovat ja kipeät, huimaa ja välillä paha olo. Myös ns. täyden tuntuinen vatsa ja alavatsa turvonnut. Voi kun toivon että nämä olisivat raskausoireita eikä johtuisi niistä lugeista :ashamed:

Eilen tuli aivan vähän ruskeaa vuotoa ja olin aivan varma että menkat alkavat. Kokoajan sellainen paineen tuntu alapäässä..ihan niinkuin aina ennen kuin menkat alkavat. Eilisen jälkeen ei ole kuitenkaan tullut enää mitään. Luojan kiitos..

Välillä on sellainen mielentila että kyllä tämä onnistuu ja välillä taas täysi epätoivo!!! Mielialat vaihtelee aivan järjettömästi!! :'( :saint: :kieh: :p
 
Sama täällä: toivoton olo ja mielialat vaihtelee. Tosin enemmän on sellanen huolestunut ja "ei tästä mitään tuu"-olo. Rinnat on vähän arat ja vatsa turvoksissa, mutta mistä näitä oireita voi tietää, mistä mikäkin johtuu. Pistosvaihe oli helpompi henkisesti kuin tämä piinailu. Noh, karkeesti kun ajattelee ja kalenteriin kurkistaa, niin huomaa että joskus tämäkin vaihe sitten on taas ohi. Ja silti elämä jatkuu miten jatkuu. :/ PP6
 
itse olen vasta niin alku tekijöissä että oikein pelottaa..toinen päivä vasta menossa,eilen laitettiin 2 pas huippu luokan kavereita ja nyt jo tekis mieli tehdä testin..just eilen puhuin mieheni kanssa että saisi olla jokin selvä merkki siittä jos "kaverukset"luovuttavat ennen aikoja niin ei tarvis odottaa sitä kahta viikkoa;)piinaavaa tosiaankin..itse en tykkää yhtään odotella epävarmana :kieh:
 
Sade83
pp5 ICSI tuoresiirto, menkkaoireet, turvotus. Rinnatkin arat, mutta niin oli viime kerrallakin pitkään pregnylin jälkeen vaikka mitään ei silloin päästy siirtämäänkään...
 
Mulla loppui menkkaoireet tänään.. ainakaan tällä hetkellä ei ole yhtään mitään tuntemusta. Eilenkään ei kyllä ollut kuin vaan illalla. Illalla myös rinnat oli tosi arat ja kovat! Tänään ei taas mitään muuta ku vähän aristelee. Eilen illalla olin TÄYSIN varma että olen raskaana. Tänään TÄYSIN varma että en ole :headwall:
 
Ootte ihania!
Juuri kun ajattelin olevani universumin ainut ihminen tämän epätoivoisen varmuuden kanssa ettei tästä mitään tuu-

täältä löytyykin palstallinen samanlaisia B)

PP8, ei mitään oireita. Ei kertakaikkiaan mitään. Tiedän kyllä että vasta pp10-11 alkaa naisen verenkierrossa olla HCG:a sitä ennen on vain alkiossa. Mutta kun on vain niiiin kovin varma ettei tälläkään (8. kerta...) tuu mitään. Yksi lapsi on mutta piinasta ennen plussaa en muista mitään. Kai se oli tätä samaa?


Mitäs sijaistoimintoja ootte keksineet? Mä siivoan kaapeja ja kudon sukkia, vieläpä syysloma pahaksi onneksi että ehdin pohtia päivät pitkät näitä juttuja...
 
PP6 EIKÄ MITÄÄN!!!! kiva lukee, kun niin monella samanlaisia ajatuksia..tuntuu hyvältä ettei ole ainut joka ajattelee näin. Itse aivan varma ettei tästä mitään tuu ja tuntuu turhauttavalta odottaa kaksi viikkoa tai no enää 8 päivää (tuskin sinne asti odotan), mutta kuitenkin. Tiedän että negan saamisen tulen ottamaan tosi raskaasti ja se ahistaa valmiiksi.

Tsemppiä meille kaikille!


 
Ellu74 mullakin "syysvapaa", joten on aikaa pyöritellä tätä asiaa niin ja näin. Kyllä tässä meinaa hulluksi tulla ;) joten täytyy pian mennä vaikka ulkoilemaan, jotta saa muuta ajateltavaa. Minäkin olen jo siivouksen tehnyt! Harkitsin jopa perusteellista kaappien siivoamista ja vaate-inventaariota! Taidan olla jo todella turhautunut! :)
 
Näinhän tässä kävi etten voinu pitää näppejä erossa testeistä ja sain predictor early testillä haamun joka aika selkeesti kuitenkin näkyy. En todellakaan ole iloinen näkemästäni koska nyt vasta PP6 eikä oikein voi olla mahdollinen.

Onko kellään kokemusta ko. testistä? Tekis mieli lähettä toi testi jonnekkin...
 
Heipsan!
Täällä myös yksi piinailija.
Meille sanottiin, että täytyy yrittää luomuna vielä vuosi ennen hoitoja! Miehelläni on todettu 4v. (entisessä suhteessa) sitten, että spermaa on vähän, siellä on minimaalinen määrä kavereita ja nekään ei liiku kunnolla. Minua ei ole tutkittu, mutta kk tulee ajallaan ja oviksenkin löysin tässä kuussa. Onko kellään kokemusta tälläisestä? tai tietääkö kukaan voiko tämmönen edes onnistua luomuna? Tuntuu ettei se nyt voi olla mahdollista.. Silti joka kuukausi odotat et jospa sittenkin!
 
Eipä munkaan fiilikset oo aamusta yhtään kohtentunut. Ei juurikaan olotiloja alavatsassa näin pp5 iltana.. :(

Välillä oikean puoleiseen munasarjaan jomottelee.. varsinaisia menkkatuntemuksia ei oo onneks vielä ollut, mutta veikkkaan että muutaman päivän sisällä ne alkaa. Toivo on aika kateissa tällä hetkellä.
 
Nyt on tosiaan loppunut menkkamaisen tuntemukset oikeastaan kokonaan mutta lievä äklötys on jäänyt päälle:/ Vatsa on niin kipeä että siihen ei tee mieli edes koskea ja välillä viiltää oikein kunnolla joko munasarjoista jommalta kummalta puolelta tai sitten kyljestä. Myöskin supistuksen kaltaisia tuntemuksia oli tänään kohdun alueella kun tein raskasta työtä. Mutta en tiedä onko tämäkään mahdollista koska mielestäni mieleni saa aikaiseksi aikalailla vaikka ja mitä:(

Odotan innolla että saan lopettaa Luget!!

Oletteko muuten huomanneet mitään muutosta "sisältäpäin" kun olette lugeja laittaneet?
Minä oikein säikähdin eilen kun yhtäkkiä tuntui jotenkin niiiin erilaiselta. Ihan kuin koko tsydeemi olisi turvonnut... :eek: Onkohan se normaalia :x :headwall:

Huomenna PP7 eli puolessa välissä! Saas nähdä uskallanko tehdä testin.. jos se näyttää negaa niin sitten tämä loppupiinailu vasta piinaa onkin!!
 

Yhteistyössä