PIINAILIJAT

Niin ja ei mun mielestä kannata olla luovutuslinjalla jos ei ole oireita. Lääkäri nimenomaan totesi minulle alkionsiirron jälkeen että ensimmäisen viikon aikana on aivan turha odottaa mitään raskausoireita koska niitä ei ole. Joten toisinsanoen nämä minunkin oireet johtuvat lääkkeistä:(

Eli tsemppiä vaan teille, kyllä ne plussat sieltä tulevat, vai mitä!!!;)
 
täällä pp 11 ja maha ollut koko päivän tuhottoman kipeä. Polttaa, juilii, kourii, vääntää, närästää, ällöttää, mitähän vielä. Oon ollu ihan varma, että nyt alka menkat, mut ei oo ainakaan vielä mitään vuotoa tullut, mutta niitä odotellessa... Kahdessa aiemmassa siirrossa mulla vuoto alkanut pp 11.

Mielialat on yhtä vuoristorataa! Enimmäkseen negatiivista, suuttumusta ja epätoivoa, että ei tästä mitään tule. Ukkokin sai tänään puhelimessa kyytiä, eikä rassu tiennyt edes mistä. :LOL: illalla kotona kysyi, että mistä ihmeestä sä vauhkosit aiemmin puhelimessa... :whistle:

Muuten vain oireina vilun väreitä ja rinnat "suuremman" oloiset, mut ei kipeet. Huippausta ja pientä kurkkukipua. Siinäpä se... ei kai noi mitään raskausoireita mikään oo... ai niin, ja sit ne mun kaksi ihmeellistä kipupistettä massussa.

Sunflower, musta tuntui joskus alkuvaiheessa et paikat ois ollu "tiukemmat" ja "kovemmat", mutta sit ne pehmeni tossa 3-4 pvää sitten. Kivoja kuvauksia.... :LOL:
 
Kipinä1, toivotaan että saat plussan koska mulla on aivan samanlaiset tuntemukset! Vaikkakin olen itse vasta pp7:lla mutta kuitenkin!

Viime yönä päätin että soitan tänään Väestöliitolle ja kysyn että onko tuntemukseni ihan ok.. yöllä olen nukkunut vain lyhyitä pätkiä koska pahaolo on ollut aivan hirvittävä! Vatsaan koskee ja oksettaa:( Rinnatkaan eivät ole enää niiiiin kipeät kuin aikaisemmin vaikka arat ovatkin mutta yöllä nekin särkivät. Oli ihan sellainen olo että nyt ei ole kaikki kunnossa :'(
 
pp3 vasta menossa ja...mieliala hyppii sinne tänne ja samalla pitäisi keskittyö työntekoon :| jännittää todella paljon,takana on jo 3 keskenmenoa ja hyper keikka sairaalaan,viikoksi tiputukseen..mies toki tukena mutta pakko sanoa että tämä sivu tuo enemmän ymmärrystä kuin oma mies :ashamed: vaikka ihana onkin..rinnat ovat todella kipeet,ei pysty makamaan edes mahalleen,väsy on mutta muuten menee kohtalaisesti.meille laitettiin tosiaankin 2 pas alkuviikosta :D
 
Huomenta, pp9...
Mitäs pessimistit, mites olis lämpöpino? Täällä tasaisenvarma 35.9, eivärähdystäkään ylöspäin :(

Kipinä: Veikkaisin vahvasti plussaa sulle, tuo pehmeä kohdunsuu, vatsatuntemukset ja isot rinnat kuulostaa niiiin hyvälle! Peukut pystyyn sinulle!
 
Huomenta!

omaa personal bestiä tässä ainakin menään eli "kuivilla" päästy aloittamaan pp 12. Olin aamulla varma, että vuoto on alkanut.

Massu on nyt rauhoittunut. Aamulla oli pientä polttoa ja vääntelyä, mut ei mitään siihen verrattuna mitä se oli eilen. Vähän hirvittää, kun toivo alkaa tietenkiin nostaa päätään ja mahalasku on sitten taas melkoinen, kun nega tikkuun napsahtaa. Kiitos ellu74 plussahaaveista, mutta yritän pysyä negatiivisena itsenäni - siis näin mieleltäni - että ei olisi paha turpiinotto, jos ja kun tulos nega. :LOL:

Sunflower79, mulla oli juuri tuollaisia samanlaisia pahan olon aaltoja öisin parin yön ajan myös tuossa pp 5 - pp 7. Heräsin yöllä, että vatsaan sattu ihan hirveesti (kramppityyppisesti) ja yrjötti. Olin niiiiiin väsynyt, että en jaksanut nousta ylös mennäkseni vessaan vaan ajattelin, et jos tulee ökä, niin tulkoon sitten lattialle. Ei tuulut ökä, vaikka kuvotus oli hirvittävä. Nukahdin suht. pian ja aamulla oli enää hieman kuvottava olo. Seuraava yö suunnilleen sama, mut ei ihan yhtä paha. Sitten öiset mahakivut hävisivät. Palasivat eilen lievempinä päiväsaikaan.

Tiedä näistä nyt sitten... Tosin, olen ainakin onnellinen, että Personal Best on tavoitettu. Joka kerta siis mennyt hieman paremmin. Tosin, jos nyt tulee nega, niin olisi tullut sitten jo heti alussa. :kieh:

*mielen ailahtelua* :LOL:
 
Samanlainen viiva tuli ku eilenkin ja nyt en varmaan tee yhtään testiä ennen ens viikkoo (pelkään ettei viiva vahvistu)..toivossa on mukavampi elää =)

Tsemppiä kaikille, toivottavasti plussia satelee nyt paljon :heart:
 
Kipinä - kuvailit juuri minun viime yöni :LOL:

Soitin aamulla Väestöliitolle koska halusin varmistaa että ei tarvinnut olla huolissaan. Raskausoireina en noita kaikkia yökkimisiä ym. pitänyt vaan Lugesteronin sivuoireina..
Suureksi ihmeekseni kätilö veikkasi todella vahvasti että olen raskaana! Sanoi tietenkin, että eihän hän voi VARMAKSI sanoa ja jokainen voi olla aina väärässä mutta kuulostaa ainakin lupaavalta! Tuollainen pahanolokohtaus ei kuulemma kuulu lugesteroniin.

No nyt sain toivoa jo sen verran että jos nega tulee niin tiputaan alas ja KOVAA :ashamed:

Kärsin enää todella paljon rintojen arkuudesta. Sattuvat aivan mielettömästi ja painavat ja särkevät ja ovat kasvaneetkin. Tietenkin tämän kestän aivan toisella tavalla jos tulee plussaa..!!
 
Sunflower79 , hui ja apua mitää uutisia siltä kätilöltä! :eek: nyt mua rupes pelottaa ja jännittää samaan aikaan.... iiiiiik! En halua ruveta haaveilemaan, koska jos se ei olekaan plussa, niin sitten tulee turpiin ja kovaa.... Huh huh! Nyt vaan keskityn muihin hommiin ja odottelen huomis-illan testausta - mikäli vuoto ei ala ennen sitä.

....sen verran kuitenkin mietiyttää, että ku mulla siirrettiin kaksi ja mulla oli kahtea yönä kauhee olo niin.... äääh! nyt aatokset muualle! :LOL:

 
No älä muuta sano...!! Voi että, toivon niiiiiin kovasti että hän olisi oikeassa! Muhunkin siirrettiin kaksi alkiota. Molemmat olivat top-luokkaa. Toinen ykkönen ja toinen kakkonen. Olen sen verran hullu että toivon tosissani niitä kaksosia:) Tosin en todellakaan pety jos tuleekin vain yksi!! Tietenkään. Meillähän näyttää olevan melko samat jutut meneillään.. paitsi sulla näköjään jo toinen ICSI.
Oliko sulla ensimmäisessä samanlaisia oireita? Onko teidän lapsettomuutenne syy selvinnyt? Meillä miehen simpat erittäin huonolaatuisia ja VL:ssa sanottiin että niillä on mahdotonta tulla luomuna raskaaksi.

No mutta otetaan rauhallisesti, sullahan on jokatapauksessa kohta testipäivä! Hui kamala.. TSEMPPIÄ! Niinkuin myös muillekin tietenkin..! :p :p :p :D
 
Tänään on koko päivän ollu ihan älyttömän kipee vatsa! Ihan samanlaisen kipee kuin ennen kuukautisia. Kyllä vessaan meno on jännittäny kerta kerralta. Onneksi ei ole verta tullut!!! Miten maha voikin olla näin kivistävä! Jännitänköhän liikaa, olenko syönyt jotain sopimatonta, johtuuko tää lääkkeistä, alkaako vuoto vai onko alkiolla joku hätänä... Toivottavasti menee pian ohi.
Rinnat on arahkot ja oudon pinkeet ollu jo pari päivää. Samoja tuntemuksia oli viime hoidon aikana. Tosin en muista, että kertaakaan ois ollu vatsa näin kipee. Paitsi silloin, kun vuoto alkoi. Mutta nyt en kyllä vielä edes odottelisi vuotoa, mikäli kroppa toimii suht totutun kaavan mukaan. Hmm.. On tää jännää.
 
Kipinällä ja Sunflowerilla on huippujännät paikat!!! Pidän teille peukkuja!! d =) b Mäkin muuten toivon kaksosia vaikka moni pitää hulluna! :kieh:

Mulla on ollut vähän parempi mieli tänään kun eilen. Ei edelleenkään mitään oireita, pp6. Viimeks mulla alko menkkakivut pp7 ja pp9 alkoi jo vuoto lugejen läpi.. Tosin sillon oli tuoresiirto ja nyt on pas.

Toivotaan Uskallanko että sun kipuilut johtuisi raskaudesta!!!

:attn: Onko kellään näkynyt kiinnittymisvuotoa?
 
VOI ETTÄ IHMINEN OSAA OLLA TYHMÄ!! Tein sitten piruttani testin että JOS sitten kuitenkin siinä näkyisi jokin himmeä viiva.. no ei todellakaan. Niin puhdas nega kuin vain voi olla. Siis ihan puoliksi vitsillä sen tein mutta tuloksen otin sit kuitenkin enemmän kuin tosissani! Voi hittolainen sentään:(

Voiko se vielä tässä vaiheessa edes näkyä plussana?

Fifiris- mä olen myös itse kaksonen joten näen sen jonkinlaisena kunniana saada myös itse sellaiset. Ja muutenkin.. se olis aivan ihanaa!:) En hirveästi ole äiti-ihmisystävilleni kyseisestä haaveesta kertonut koska suorastaan vihaan sitä katsetta mitä siitä tulee - katsetta joka kertoo, että "et sä tiedä YHTÄÄN MITÄÄN, odotas vaan kun saat oman lapset". Voi luoja se on ärsyttävää!

Uskallanko Mulla on myös samanlaisia oireita. Toivotaan että enteilee vain plussaa!
Koska me aletaan saamaan täällä plussia?!?

Mulla luultavasti oli pp4-5 (en muista kumpi oli) kiinnittymisvuotoa. Tai sitten vanhaa verta. Tiedä sitä sitten.

Nyt on kyllä niin mieli maassa että voihan himskatti sentään :'(
 
Sunflower, pp7 on vielä tosi aikainen aika testata, joten sun nega ei kerro yhtään mitään!!

Joo, tiedän todella miten ärsyttäviä ne katseet on jos kertoo kaksoshaaveista.. ja muutenkin kommentit "nauttikaa nyt siitä omasta rauhasta kun teillä ei oo lapsia" jutut.. arg

 
Ei täälläkään tietoakaan minkäänlaisesta kiinnittymisvuodosta.

Ja mulla kanssa, Uskallanko tosi kipee alavatsa. Tai siis oikeestaan tää on jo kolmas ilta. Mut tätä on vaan iltasin ja yöllä. Päivisin se ei oo kipeä. Tää on hermoja raastavaa, kun tää on semmosta 'ihan just alkaa menkat' -kipua.

Vielä olis puolet piinasta jäljellä :/
 
Hei kassa piinistelijät :wave:

tänään pp8 tuoresiirto 1. IVF, tällaisia oireita mulla ollut.

Heti alkion siirrosta asti on ollut jatkuvia supistuksia (eli ei kauheen vakuuttavaa).

mut jos nyt noitten supistusten lisäksi pitäisi oikein kaivaa oireita niin tänään on kyllä väsyttänyt ja paleltanut (ei varmaan mitenkään erikoista, näin syksyllä)
pienoista päänsärkyä on myös havaittavissa.

Joku kyseli "sisätuntemuksista" niin tosiaan huomasin kanssa, että oudon turpeessa on paikat :D. Tosin en kyllä normaalisti luomu kierrossa oo jokapaivä joutunut paikkoja tunnustelemaan niin ei oo mitään vertailu kohdetta miten olis normaalisti :LOL:

Ei oo tullut mitään kiinnittymiseen viittavaa vuotoa.
meinasin ehket maanantaina tehdä testin

Heni mulla peukut pystyssä että viiva senkuin vahvistuisi!
 
olen nukkunut kuin tukki siirron jälkeen..tuntuu että olisin yli väsynyt..eilen autoa ajaessani tuli todella omituinen olo(oikein pelästyin)kädet alko täriseen ja tuntu että taju lähtee..tuskan hiki päällä..ihan ykskaks..menin kahvioon syömään oikein kunnon sokeri munkin mutta olo oli koko ajan ihan täys..ei sinänsä oksettanut mutta ei ois kyl millään jaksanut syödä sitä munkkia..siirron jälkeen olen ollut flunssassa koko ajan..pp4 menossa kahden "kamun"kanssa! :heart:
 
PP8 Eikä edelleenkään mitää :( Oon niin varma ettei tästä tuu mitää..soitin jopa uuden hoitosuunnittelu käynninki jo ens viikolle, hoitsut tuumas vaan että ethän edes tiedä vastausta vielä :LOL: OON NIIN VARMA, ETTÄ NEGA TULEE!!!

Jaksamista KAIKILLE :hug: :wave:
 
Olen myös samassa jamassa kuin tekin...täynnä toivoa ja pelkoa...

Minulle eilen siirrettiin kaksi non-top alkiota...osaako teistä kukaan selvittää mitä meinaa non-top alkio, onko mitää mahkuja semmoisista tulla mitään oikeesti...kuinka huonoja ovat todella kun toppeja ei ole...?

Tämä on aivan järkyttävää ja menossa vasta pp1, en ymmärrä miten kestän tämän pari viikkoo järjissäni...

Mut tsemppiä meille kaikille! :heart:
 
Täällä alkaa epätoivo jo voittaa, on meinaan ihan järkyn menkkamainen olo:(
Tänään vasta pp8, en muista miten ennen on ollut, mutta muistelisin ettei näin oo ollut aikaisemmin. Kukas meistä on testaamaassa ekana, ihan luvalla? Mulla veritesti maanantaina.
 

Yhteistyössä