**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Nonna78 Suuren suuret onnittelut! Ja tervetuloa! Olen kans sitä mieltä, että kaksi matkustajaa sinulla on mukana. :heart: :heart: Ilmoitatko vielä tietosi listaa varten.

Hanuu Toivottavasti sun tuhruttelu on loppunut. Ja niin kauan ei ole hätää kun vuoto on ruskeaa eikä kirkkaan punaista. Mutta ymmärrän täysin huolesi, olen itse ollut aivan masennuksissa pari päivää. :'(

).( Pahin turvotus on laskenut. Ja pahin tissikipu on ohi. Kaikki oireet on hävinnyt! Se tässä pelottaakin. Kamala odottaa vielä reilu viikko ultraan kun tuntuu, että pikkuinen/pikkuiset ei olekaan jaksanut eteenpäin. Kehitys on varmaan lopahtanut tai sitten siellä on tuulimuna! Olen pohtinut, että menisin yksityiselle ultraan ensi viikon alussa tai nyt jo torstaina. Mutta taitaa ollaa hulluutta sekin. En tiedä, mutta en osaa iloitakaan yhtään. Onko teillä muilla oireita? Niin paljon on juttuja oireettomista raskauksista, mutta myös niistä, että se kertoo jostakin pahemmasta.

:wave: kaikille, jotka uskaltaudutte odottajiin. Onnea matkaan ja odotukseen! Me toivon mukaan tullaan perässä. :hug:
 
Nonna78: Tervetuloa tänne seuraavaan piinailuketjuun! :)

oivikki: Kiitos kannustuksesta. Luin eilen tarkasti sun vuotopiinailuista ja kyllähän se uskoa ja toivoa tuo, kun muillakin on kuitenkin kaikki mennyt hyvin :) Mun tekis kyllä mieli kans käydä yksityisellä ultrassa jo ennen sitä varsinaista ultraa, mutta taidan silti kärvistellä sinne asti. Siis jos vuotoja ei ala tulla enempää...

Toivon kaikkea hyvää teille kaikille, jotka jo uskallatte siirtyä toiselle puolelle :heart:

Amelie80: Siinä reippaana otit listan haltuun :) Toivon niin kovasti, että sun huolet olisi turhia ja kyse olisi vain oireiden vaihtelusta :hug: Oisko sun mahdollista käydä otattamassa verikoe? Mä pyörittelen siis myös päässäni ajatusta siitä ultrasta jo ensi viikolle, mutta yritän kyllä sinnikkäästi kestää sinne 5.7. asti. Ei mullakaan mitään kovin ihmeellisiä oireita ole, väsyttää niin kuin aina muutenkin, välillä paleltaa, alavatsalla ajoittain joitain tuntemuksia, nännit on nyt kolmatta päivää vähän arat, etovaa oloa ei ole oikeastaan ollut enää muutamaan päivään. Mutta siis kaikenkaikkiaan on aika normaali olo. Ja lisäks se eilinen todella pelästyttänyt tuhruvuoto, mikä huolettaa vähäoireisuuden lisäks... Jaksamista sulle :heart: Toivotaan, että kummallakin kaikki kääntyy vielä hyväksi :)

Tänään ei ole tullut mitään vuotoa normaali valkovuodon ja lugemössön lisäksi. Sain eilisen verikokeen tuloksen ja sen perusteella ei ainakaan vielä pitäisi olla kovin huolissaan. Hcg-tulos oli (PP 21) 8458 eli hyvinhän tuo on viikossa noussut kun PP14 oli 413. Yritän nyt siis rauhoittaa mieleni joksikin aikaa. Sekä neuvolan että naistenklinikan mielestä vuoto saattoi olla aivan vaaratonta. Eniten lohdutti, kun yksi tuttava kertoi tänään itselläänkin tulleen alkuvaiheessa limaisia hyytymiä ja on nyt jo 15. viikolla raskaana eli kaikki mennyt hyvin. Jos alkaa tulla runsaampaa vuotoa, otetaan siinä tapauksessa vielä yksi verikoe ennen ultraa, jotta voidaan sit seurata hcg:tä. En minäkään Amelien tavoin juuri nyt osaa tästä raskaudesta suuremmin iloita, mutta yritän pitää toivoa yllä juuri tuon nousseen arvon perusteella.
 
Hanuu Sun arvo on kyllä mukavasti noussut. :heart: Joten kyllä varmasti helpotti. Ja onneksi sait vastauksen vuotoon kahdelta taholta. Uskon, että se on vaaratonta. Mun ystävä myös eilen kertoi, että oli alkuraskaudessa ollut vuotoa 6+3, ja kävi siitä ultrassa ja kaikki oli kuitenkin hyvin. Yritetään yhdessä päästä yli näistä peloista. Ei anneta omien pelkojen masentaa meitä. :hug: "Vauvatkin" hermostuu meidän peloista. :p Otetaan nyt vaan kaikki irti näistä raskauksista, tai ainakin yritetään. Murehditaan vasta sitten jos jotain ilmenee. Jooko? Niin kuin se olisikin helppoa. :headwall: Mä taidan vaan kärvistellä ultraan asti. En uskalla soittaa enää terkkariin ja kysyä veritestiaikaa, kun viimeksi siellä heti kysyttiin, että onko jokin vialla tai onko kipuja. Tänään on muuten ollut tosi etova olo. En tiedä johtuuko alkavasta flinssasta vaiko olisko oire???

Mimosah Minkälainen on sun vointi? :heart:
 
..................Punk/PAS..Kli............LA.........1.UÄ......... .1.Neu.....


Klivia..............11.5....................................22.6........... .
Kataka...........18.5.....................7.2..........18.6...............1 .7
Amelie80.......25.5..........TAYS....16.2........1.7.................7.7
Mimosah76................................14.2..........28.6
Hanuu...........31.5..........NKL.....19.2..........5.7.....
Timotei78.....24.5.....................................30.6
Nonna78.......9.6............TYKS...................13.7...................



 


..................Punk/PAS.....Kli.........LA.........1.UÄ......... .1.Neu.....

Kataka...........18.5.....................7.2..........18.6...............1 .7
Klivia..............11.5....................................22.6...............
Mimosah76................................14.2........28.6.............
Timotei78.....24.5.....................................30.6...............
Amelie80.......25.5..........TAYS....15.2........1.7.................7.7
Hanuu...........31.5..........NKL......19.2........5.7................13.7
rallukka.........1.6............KYS.......xx.2........8.7...............
Nonna78.......9.6............TYKS...................13.7...............
Vitis86
 
Amelie80: Ei oo helppoa ei! Mutta parhaamme yritämme, jotta pelot väistyisivät :) Hienon kuvan sä oot tuohon listaan löytänyt.

oivikki: Kiitos rauhoitteluterveisistä :)

Vitis86: Tervetuloa mukaan! Täällä jaetaan kyllä noi sun epävarmuuden tuntemukset...

Tänään on taas rauhallinen olo tämän raskauden suhteen ja etova olokin on palannut, jee :D Niin nämä mielialat heittelevät. Nännit myös edelleen arat ja ehkä jotenkin täyteläisemmän tuntuiset. Alavatsalla aina välillä pieniä vihlaisuja ja nipistelyä, mutta ei siis mitään kipuja. Just nyt tuntuu, ettei ultraan loppujen lopuks olekaan enää niin pitkä aika (ja joo parin päivän päästä tuskailen taas kuitenkin ajankulun hitautta...) Käyn tänään ostamassa vielä yhden viikkonäyttöisen testin ja viikonloppuna käytän sen toivoen saavani näyttöön 3+. Jos joku päivittää listaa, mulle vois päivittää sen ekan neuvolakäynnin 13.7.
 
Vitis; tervetuloa minunkin puolestani! Peukkuja, että pikkuinen pysyy lujasti kiinni uudessa kodissaan =)

Hanuu; parempi onkin kai niin, ettei koko ajan särje vatsaa tai ole menkkakipuja, nehän saattaisivat merkitä keskenmenoa! Mulla kanssa aina välillä vaan juilii ja liikkeessä usein. Itse olen kyllä aika luottavainen, että asiat ovat kuten pitääkin, kun ei ole ollut vuotoa. Eikä vähäinen vuoto vielä tarkoita mitään negatiivista, saattoi sullakin vaan limakalvot ärsyyntyä seksistä. Pääasiahan on, että enää ei vuoda! Tsemppiä vaan ultran odotteluun :heart:

Voisikos joku päivittää mutkin listaan? Punktio 1.6., hoitopaikka KYS, eka ultra 8.7. - tattis B)

-ralllis
 
Mukavaa juhannuksen jatkoa minunkin puolestani kaikille!

Itse voin nyt lähteä hyvillä mielin mökille. Tein aamulla taas viikkonäyttöisen testin ja peloista huolimatta se näytti 3+ :) Josko siis pikkuhiljaa alkaisin uskoa, että kaikki voi mennä hyvin. Ainakin mies on sitä mieltä, että ultrassa kaikki näyttää hyvältä. Eipä tainnut ainakaan se pieni vuoto keskenmenoon viitata, kun ei arvot ole laskeneet. Vielä reilu viikko ultraan, mutta eiköhän siitä suht selväjärkisenä selvitä ;) Vaikka oireita ei kyllä juurikaan ole eli niistä ei voi hakea varmuutta tilanteeseen...

Ensi viikolla on jo monella ultra-aikojakin, toivottavasti luvassa on paljon hyviä uutisia :heart:

Hanuu 6+0
 
Heipsan! Juhannus juhlittu ja nyt me jatketaan "normaalia" mökkeilyä sekä lomailua saaristossa. =) Mitenkä teillä sujui juhannus?

(.) Hiukan on tässä tullut sellainen olo, et ollaankohan tässä enää raskaana ollenkaan.... Tuntemuksia ei juurikaan ole, mut eipä ole mitään turhuvuotoakaan tai kipuja. Välillä nännit tuntuu hiukan aroilta, rinnat tosin on pinkeät ja masu hiukan turvoksissa. Mitään hirveetä supernenää miulla ei ole - vielä - eikä rasvan käry tee pahaa, kuten kahdella ekalla kerralla teki. Koetan ajatella, et ollaan vielä niin alussa, et tuskimpa tässä viel mitään suuria oireita kuuluu ollakkaan....
Silti takaraivossa kuiskii ääni, et kaikki ei ole niin kuin pitäisi... :| Millasia oloja teillä on ollut, kun on mennyt kesken tai jos siel on kaksi kiinni, niin toinen on mennyt kesken? Eikö silloin pitäisi tulla jotain vuotoa vai onko se niin, et tuulimunaraskaudessa ei tuu mitään vuotoja? On tää taas tätä..... :headwall: Mä oon niin kärsimätön...änkeen varmaan yksityiselle veritesteihin ja ultraan - makso mitä makso.... Saapa sitten mielenrauhan edes hetkeksi ja malttaa odottaa viikon 7 ultraa.... Olenko muuten nyt viikolla 4+6 tai jotain, kun punktio oli 7.6. ja siirto 9.6. ? Vai millai nuo viikot oikein lasketaan?

Voimia kaikille piinailuun jaa odotukseen! :hug:
 
Hei vaan kaikille vielä kerran! Siirryn tästä kokonaan tuonne meidän omaan odottajien ketjuumme. Neuvolassa torstaina näkyi edelleen kaksi pientä ihmisen tainta ja onnen tunteet tulvahtivat pintaan. Jännitysten ja oireiden välillä jatkamme onnellista odotusta.

Voimia kaikille piinailijoille täällä ja toivottavasti tulette perässä ihanien onistumisien ja odotusuutisen kanssa!!

Kaunista kesää ja hyvää mieltä kaikille!
 
Mimosah76: Mitäs sulle kuuluu? Onko ultrakuulumisia?

Nonna78: Kyllä mä ainakin laskisin nuo päivät samalla tavalla, mutta tarkentuu sitten ultrassa :)

Tsemppiä kaikille vähäisten oireiden kanssa kamppaileville, sama tilanne täälläkin. Selkeämmät oireet tois kyllä lisää luottamusta raskauden jatkumisen suhteen...

Alavatsan nippailut on kyllä eilisen ja tämän päivän aikana lisääntyneet, toivottavasti pikkuinen siis raivaa siellä tilaa itselleen. Mitään vuotoja ei ole tullut sen viikon takaisen jälkeen, hyvä niin. Mieli on taas vähän rauhallisempi :) Viikko silti vielä piinailtavaa ultraa odotellessa...

Hanuu 6+2
 
Tervetuloa uudet :flower:

Hanuu Hienoa, että vuodot ovat pysyneet pois =)

Mimosah Täällä odotellaan kovasti sinun ultrakuulumisia!

Timotei ja Amalie Tsemppiä tämän viikon ultriin =)

O.N. Täällä olis poks eli tänään rv 8+0. Väsymys on hieman hellittänyt, mutta pahoinvointia on ihan riittävästi. En toki valita, koska oireet pitää oman mielen suht rauhallisena. Niin ja oon välillä tosi kiukkuinen :kieh:
 
Täällä jännitetään ultraa aivan kamalasti... :eek: Toivottavasti saadaan hyviä uutisia. Tsemppiä muillekin ultraan menijöille :)
Oireita on täälläkin, lähinnä tuota pahoinvointia edelleen ja väsymystä. Nälkä on jatkuvasti, yöllä saa ravata tunnin välein vessassa ja parin tunnin välein yrittämässä syödä jotain :eek: Mutta parempi näin, oma mieli on ehkä edes vähän rauhallisempi oireillen ;)

Timotei 7+0
 
timotei78 Hurjasti tsemppiä huomiseen ultraan. :)

Yhdyn Nonnan sanoihin täysin, eli epäilen että ollaanko tässä enää raskaana ollenkaan. Joko tämä on oireeton raskaus tai sitten kehitys on pysähtynyt. Jotenkin uskon jälkimmäiseen ja toivon ensimmäiseen. Torstaina se sitten selviää. Pelottaa tosi paljon.

Mimosah :wave: Huhuu! Missä olet? Minkälaisia kuulumisia sait ultrasta?

Kataka Onnittelut 8 viikosta!

Hanuu Tsemppiä ultran odotteluun. On tää niin tuskallista, kun ensiksi käydään läpi hoidot, sitten piinaillaan tuloksen kanssa ja sitten taas ultran kanssa. Mutta toivotaan, että me kaikki saataisiin positiivisia uutisia ultrasta.
 
Amelie Mie menin eilen tekemään viikkonäyttöisen raskaustestin (CB) ja 3+ viikkoa siihen tuli, kuten pitikin....No siitä hiukan helpottuneena jaksan uskoa raskaana olemiseen... No parisen viikkoa vielä, nih pääsee ultraan - jos kaikki sujuu hyvin.. Sie pääset jo ihan kohta ultraan! Jännää on! =)
 
timotei78: Onnea matkaan tämän päivän ultraan! :)

Ja huomenna onkin sitten jo Amelie80:n vuoro päästä epätietoisuuden piinasta. Mikäs sulla on tällä hetkellä fiilis?

kataka: Odotan jo innolla myös sun kokemuksia huomisesta neuvolakäynnistä :)

Nonna78: Kummasti rauhoittaa mieltä noi viikkonäyttöiset testit, itselläkin kokemusta... Toivotaan, että kaikki menee jatkossakin hyvin!

Mä en edes tiedä enää, kumpaa odotan enemmän lomaa vai sitä ultraa. Oon koko ajan niin väsynyt, etten vaan kertakaikkiaan jaksais olla enää yhtään päivää töissä. 5 yötä ultraan ja 7 työpäivää jäljellä... Etovaa oloa edelleen ajoittain ja alkaa röyhtäilyttää heti, kun syö jotain. Eilen oli pitkin päivää aika voimakkaitakin nippailuja ja vihlaisuja kohdun seutuvilla, mutta ei sellaisia, mistä olisin huolestunut. Tänään yritän jaksaa tehdä illalla jotain muutakin, kuin vaan maata sohvalla puolinukuksissa. Menee muuten ihan hukkaan nämä kauniit kesäpäivät!

Hanuu 6+4
 

Yhteistyössä