¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤

Perjantai 16.5.2008 - Haaveillaan plussasta!



¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤




Minnie- .......... 23/31-33 ........ yk 1 .......... esikko
tyty86 ........... 22/32 ............. yk 3 .......... esikko
labello ........... 18/30-35 ....... yk 2 ........... kakkonen






Haamuilijat



Plussanneet
 
heiii tata pinoo olen oottanut mut en ite uskaltanut alottaa :D
mina jannaan myos vk22 ja jos ei tatia nay niin jannaan myos viikolla 23, kierto kun vahan heittelehtii. mut nyt ois menossa kp 18/30-35 ja yk2. toista lasta kuumeillaan,esikoinen on 2v.
ovistesteja kuluu ja hittolaiset negaa nayttavat vaan.tosin olen todennut et mulla ne tahtoo nayttaa mita sattuu. maaliskuussa ne naytti mulle 3ovista yhden kierron aikana ja nyt ei sit yhtaan... :headwall: usko niihin mennyt, mutta tuurilla vaan :D
 
Tällaisen sain nyt aikaiseksi suurilla tietokoneneron taidoilla:D Täytyy vielä vähän opetella, ja jos mukavia kuvia löytäisi ketjuun niin olisi tosi kiva :) Jos joku tietää hyviä kuvia, niin voin lisäillä niitä listaan!
 
Hyppään tänne mukaan, jos sopii?

Nyt on kp 20/26-33, joten jos laskeskelee lyhyemmän kaavan mukaan, niin piinailu osuu juurikin viikolle 22.

Täällä siis minä yrittelen kolmatta, mutta tuleva nyytti olisi miehen ensimmäinen. Yritystä takana on 5 kk.
 
Lauantai 17.5.2008 - Haaveillaan plussasta!



¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤





Minnie- ..................... 24/31-33 ........ yk 1 ......... esikko
tyty86 ...................... 23/32 .............. yk 3 ........ esikko
DeFeis ...................... 20/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 19/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
Halfcafnonfatlatte .... 19/23-26......... yk 2 ........ esikko
HaLPe ...................... 14/24-25 ........ yk 3 ......... esikko




Haamuilijat


Plussanneet

 
eilen illalla kun kokeilin tuota ovista bongata niin semmonen vahan haamua tummempi viiva tuli..ei ollut yhta tumma kun testiviiva,mut jospa se tanaan vaikka vahvistuisi :snotty: mies on sopivasti viikonlopun vapaalla B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:
Teretulemast Sinäkin DeFeis joukkoomme. Ei olla tytyn kanssa aivan kaksin :D Laitanko sulle minkä yrityskerraksi, eli onko nyt käynnissä yk5 vai 6? Täällä päässä on yksi blondi :LOL:
Kiitos.
=)

Yrityskerraksi sopii lykätä numeron viisi.
 
Mä jännäilen kans viikolla 22 ja mul on ollu säännölinen kierto, joten täti pitäs tulla sillo ke-to...mutta mitäs jos ei tuukkaan?? ;)
kp14/24-25 ja yk3 esikko

muok: mitäs ootte mieltä kannattaako mun testata la 24päivä eli kp21/24-25 onko liian aikasta?..onhan se tietty, mut sillo on merkkipäivä ja haluis ihanan lahjan..:)
 
halpe voi olla et testaat liia aikasii..kandee oottaa viel pari pv..mut jos teet testin ni älä masennu jos negaa..ku ku kiertokaa ei oo lopussa =) tänää ite tilasin mammaksi.fi 3kpl raskaus testi liuskoja ja 2kpl puikko testejä..et kahotaa tarviiko testaa vai tuleeko täti..veikkaan kyl menkkoja kute ain tähä mennes.. :/
 
Sunnuntai 18.5.2008 - Haaveillaan plussasta!



¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤





Minnie- ..................... 25/31-33 ........ yk 1 ........ esikko
tyty86 ...................... 24/32 .............. yk 3 ....... esikko
DeFeis ...................... 21/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 20/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
Halfcafnonfatlatte .... 20/23-26......... yk 2 ........ kakkonen
murukisu .................. 19/27-30 ........ yk 11 ...... esikko
HaLPe ...................... 15/24-25 ........ yk 3 ........ esikko
xAnnax ..................... 15/19-31 ........ yk 6 ....... esikko



Haamuilijat


Plussanneet


 

Yhteistyössä