*^^Piinaviikko 49^^*

Muistelen, kun kuumeilin tuota maaliskuussa syntynyttä poikaani, niin pinoja oli kyllä etusivu väärällään!! :D Itsekin siis ihmetellyt tuota hiljaisuutta.. Plussatuulia joka tapauksessa tähänkin pinoon! ++ :whistle:
 
Hyvä kun laitoit tällaisen pinon, tulen ehdottomasti mukaan! Mulla taitaa piinaviikko olla enemmänkin vkon 48 loppupuolella mutta varmaan uskaltaudun testaamaan vasta vkolla 49, turhan aikaisin lienee turha testailla...jos en sitten kolahda aikaisemmin takaisin maanpinnalle menkkojen alettua...
Mulla on kp 15/28, yk 1, lopetin juuri pillereiden syönnin monen vuoden jälkeen joten ehkä olen turhan optimistinen siihen nähden että tuskin tärppää näin ekalla yrityskerralla mutta toivossa on hyvä elää... :)
Mä olen onnistunut jo bongaamaan itseltäni vaikka mitä raskauden oireita...mä ehkä liitelen hieman liian korkealla mutta ei se mitään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iita28:
Hyvä kun laitoit tällaisen pinon, tulen ehdottomasti mukaan! Mulla taitaa piinaviikko olla enemmänkin vkon 48 loppupuolella mutta varmaan uskaltaudun testaamaan vasta vkolla 49, turhan aikaisin lienee turha testailla...jos en sitten kolahda aikaisemmin takaisin maanpinnalle menkkojen alettua...
Mulla on kp 15/28, yk 1, lopetin juuri pillereiden syönnin monen vuoden jälkeen joten ehkä olen turhan optimistinen siihen nähden että tuskin tärppää näin ekalla yrityskerralla mutta toivossa on hyvä elää... :)
Mä olen onnistunut jo bongaamaan itseltäni vaikka mitä raskauden oireita...mä ehkä liitelen hieman liian korkealla mutta ei se mitään...
Teretulemast :wave: Lisäsin sut listaan!
 
Hyvä kun Rindie77 päivittelet !!
Meillä ei oo kun muutama päivä kierrossa eroa, kiva kun voidaan täällä seurailla miten kullakin menee ! :)
Mä jo suunnittelin testailevani pe 30.11 jos ei oo menkat alkanut ennen sitä...onpa vielä pitkä aika !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iita28:
Hyvä kun Rindie77 päivittelet !!
Meillä ei oo kun muutama päivä kierrossa eroa, kiva kun voidaan täällä seurailla miten kullakin menee ! :)
Mä jo suunnittelin testailevani pe 30.11 jos ei oo menkat alkanut ennen sitä...onpa vielä pitkä aika !
:wave: Jep, kiva kun mulla on täällä kaveri =)

Lauantai 17.11.07

Rindie77.................................kp 14/30
Iita28.....................................kp 18/28
very important baby..............kp 16/25-29

=)

Mulla on muutaman päivän ollut ihan älyttömät ovislimat ja -kivut :whistle:
 
Mun oli pakko tulla tänne varulta ilmottautumaan, vaikkei ole kovin todennäköistä että tarvitsisi piinailla... kerron vähän taustoja...

Meillä on haaveissa kakkonen, ei olla alettu mitenkään yrittämällä yrittämään, mutta kun ehkäisyäkään ei ole, niin mahdollisuuksia luulisi olevan, toivon mukaan. Vaikka ei vielä yritetäkään kunnolla, niin jännäilen silti aina joka kuukausi ja petyn jos tulee tyhmä täti...

Mulla on nyt menossa kp 16/25-29, elikäs tätin pitäisi tulla ainakin viimeistään 1.12. Jos käykin niin, ettei ole tullut viikon 48 loppuun mennessä, niin tulen tänne teidän kanssa piinailemaan =) Käyn lueskelemassa teidän kuulumisia sillä aikaa, kun itse kuitenkin jännitän miten käy. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Mun oli pakko tulla tänne varulta ilmottautumaan, vaikkei ole kovin todennäköistä että tarvitsisi piinailla... kerron vähän taustoja...

Meillä on haaveissa kakkonen, ei olla alettu mitenkään yrittämällä yrittämään, mutta kun ehkäisyäkään ei ole, niin mahdollisuuksia luulisi olevan, toivon mukaan. Vaikka ei vielä yritetäkään kunnolla, niin jännäilen silti aina joka kuukausi ja petyn jos tulee tyhmä täti...

Mulla on nyt menossa kp 16/25-29, elikäs tätin pitäisi tulla ainakin viimeistään 1.12. Jos käykin niin, ettei ole tullut viikon 48 loppuun mennessä, niin tulen tänne teidän kanssa piinailemaan =) Käyn lueskelemassa teidän kuulumisia sillä aikaa, kun itse kuitenkin jännitän miten käy. :heart:
:wave: Tervetuloa! Lisäsin sut jännäilylistalle :)
 
Mielellään tulisin mukaan, mutta olemme lapsettomuushoidoissa ja torstaina kävin ultrassa eikä ollut follikkelia, joten se siitä :( Vielä on mahis, kun piikitin menopuria mutta aika epätodennäköistä :( Täytyy katsoa jos maanantain ultarassa olisi 1-3 kypsymässä, jotka irrotettaisiin :)
 
Sunnuntai 18.11.07

Rindie77.................................kp 15/30-32
Iita28.....................................kp 19/28
very important baby..............kp 17/25-29

=)

Mulla olis nyt ovis käsillä, mut saan ukkelia vasta viikon lopulla :whistle: Se on reissuhommissa.
 
Minäkin varovasti ilmottaudun: tänään kp 11/ 26-32, yk 2, esikoinen toiveissa.
On kyllä vähän ennenaikaista ilmottautua, kun ovista en ole vielä löytänyt:-(
Tänään ovistestissä vähän vahvempi viiva täällä, mutta ei ovis vieläkään...
Nyt mies lähti työmatkalle, joten saisi se ovis tullakin vasta ylihuomenna... testaillaan :) tosin kierto oli viimeksi sen 32, joten voi olla, joutuu sitä tässä vielä oottelemaan.
Jouduin kuitenkin jo -taas- laittaan tilauksen babyplussalle, jotta saan varmasti tarpeeksi tikkuja testaukseen...

Onnea kaikille oviksen metsästykseen!
 
Maanantai 19.11.07

Rindie77.................................kp 16/30-32
Iita28.....................................kp 20/28
very important baby..............kp 18/25-29
hanni..................................kp 11/26-32
Sirpula................................kp 8/26

:)

Tervetuloa hanni ja Sirpula!!
 
Heippa ja tervetuloa uusille jännääjille !!

Rindie77 nyt passitat miehes heti kotiin ettei ovikset hurahda
ohi... :D

Mä en jaksais millään odottaa testailua, sanokaas kuinka paljon ennen kierron loppua kannattais kokeilla..? Tästäkin on tietysti niin monta eri mielipidettä kun on ihmisiä että tiedä näistä sitten. Tän vkon perjantaina olis kp 24/28, voiskohan se näkyy jo sillon..? Tiedän tiedän että pitäs vasta siitä vko eteenpäin testailla mutta jotenkin on karmee polte kokeilla. Noh, ehkäpä kokeilen jos ei into laannu, jos näyttää negaa niin sit vkon päästä uudelleen..

Jahas, se olis niinkuin työviikko taas edessä, iloista ja reipasta työpäivää kaikille !!

 
Täällä olis kans yksi vkon 49 piinailija! Nyt menossa kp 8/34-71. Tai oikeastaan kai se ois nyt että kp 8/26, sillä nyt kolmas kierto menossa niin että terolutit matkassa. Eli melko tarkalleen tuon 26 pvää on kierto ollu nyt 2 viime kierrossa. Ja esikoinen on meillä haaveissa!!:heart: Mahtuuko porukkaan? :wave:
 

Yhteistyössä