PIKAISTA APUA SUPISTUKSISTA ON KYSE

Oliko ne ihan aluksi monella vain selkäkipua? Selkää jomottaa ja jomottaa välillä vähän helpottaa, mutt kipu ei kato kokonaan, vatsan en ainakaan huomaa kovettuvan, mutta en kyllä huomannut muistaakseni viimeksikään. mistä voin olla varma onko vai ei? voi KÄÄK!
 
vinci
nuo saattaa olla niitä alustavia..joillekkin kai tuntuu vaan selkäpuolelta! muuten en osaa sua autta kun mulla tuntu mahassa asti!!

suuret sympatiat tuleviin suppareihin.....
 
jjjjj
Mulla alko sellasella menkkamaisella vatsa kivulla joka sitten vaan paheni ja alkoi myös selkäpuolelle sattumaan. Sut tuli pientä veristä vuotoa. En aluksi edes ollut varma onko supistuksia mut kyllä sen sit tajus kun kivut vaan paheni yhtäkkiä. Onko sulla paljon viikkoja?
 
vieras
ei vatsan tarvitse kovettua supistuksessa.Menkkamaiset jomotukset ovat supistuksia myös.ne ovat ilmeisesti avaavia supistuksia, mutta en usko että sun tarvii vielä mihkään mennä, ei kuulosta vielä kovin pahalta.
 
vieras
Selkakipuina supistukset ilmeni minullakin, enka muista maha puolelta mitaan tuntemuksia, mika voi johtua ihan siita etta selkakipu oli niin paljon voimakkaampi.. Kuitenkin alussa supistusten valissa oli ihan selkea tauko jolloin kipu helpotti. Jos viela pystyt tanne kirjoittelemaan niin tuskin kovin kiire synnarille..
 
oon koko päivän potenut vatsatautia tuon nokian veden takia. rv vasta 25 ja paino tippunut 4kg päivän aikna, mikään ei pysy vieläkkään sisällä. soitin synnytys vastaanotolle ja sanoivat et sit sinne jos suppareita tulee, on sen merkki että kuivunut. mutta mistä pirusta tiedän onko, en viittis koko yötä oottaa et paheneeko vai ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:
oon koko päivän potenut vatsatautia tuon nokian veden takia. rv vasta 25 ja paino tippunut 4kg päivän aikna, mikään ei pysy vieläkkään sisällä. soitin synnytys vastaanotolle ja sanoivat et sit sinne jos suppareita tulee, on sen merkki että kuivunut. mutta mistä pirusta tiedän onko, en viittis koko yötä oottaa et paheneeko vai ei.
Jos huolestuttaa niin mene kaymaan naytilla! Voihan tosiaan olla etta olet kuivunut ja joudut tiputukseen, koska laskettuun aikaan on viela noin paljon aikaa. Parempi varmistaa asia kuin etta ennenaikainen synnytys alkaa pilaantuneen veden takia. Toivotaan parasta ja ilmoittele kuin kavi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:
soitin nyt synnärille ja käski ottamaan 2 pnadolia ja jos ei helpota niin menemään näytille.
Pysyyko sulla jo jotain sisalla niin etta pystyt panadolit ottamaan? Jospa se vatsatauti siita helpottaisi niin paasisit tankkailemaan nesteilla, jos vain mikaan pysyy sisalla niin yrita juoda!
 
vierailija
Tuohon syömiseen ja juomisen sellaien vinkki mikä mulle sanottiin odotus aikana. Ensin vaan kylmää vettä lusikalla muutama lusikallinen kerrallaan ja usein. Sit kun se pysyy sisällä niin ihan tahansa mitä vaan makeeta että saa sokereita7energiaa. Ja sit pikku hiljaa jotain mistä saa suolaa.
 

Yhteistyössä