Pikaista vastausta kaipailen..

Mulla on supistellut nyt 3 päivää, enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Nyt jokin säteilee oikeaan jalkaan ja polveen asti, enkä pääse kävelemään. Johtuukohan supistuksista? En viitsisi turhaan synnärille tähän aikaan soittaa.
 
:attn: Heips, jos viel linjoilla olet..

Käy lämpimässä suihkussa, jos kivut loppuu ei mitään, jos jatkuu tai voimistuu on synnytys alkan.. =)
Lämmin suihku lopettaa turhat kivut, synnytssupparit saa yltymään.. helppo testata jos ei ole varma onko tosi kyseessä ;)
 
Mulla on ainakin loppuajasta ollut ihan jokapaikka kipeenä :eek: Sillon tuntuu, että on reuma ja issias ja noijjannuoli ja liitoskivut ja mahatauti ja selkäranka katkee ihan justiisa ja pinnistää ja ponnistaa jokapaikasta :/
Supistuski saattaa tuntua vaikka varpaanpäässä |O Siitä tietää, onko supistus, jos menee maha kovaksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jupuli:
:attn: Heips, jos viel linjoilla olet..

Käy lämpimässä suihkussa, jos kivut loppuu ei mitään, jos jatkuu tai voimistuu on synnytys alkan.. =)
Lämmin suihku lopettaa turhat kivut, synnytssupparit saa yltymään.. helppo testata jos ei ole varma onko tosi kyseessä ;)
Mulla henk koht lämmin suihku ei auta yhtään mitään. Alkaa vaan enemmän ällöttää ja kolottaa :|

 
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Siitä tietää, onko supistus, jos menee maha kovaksi :D
Nii, mulla oli rv20 alkaen näin, tuolla lopussa alkoi käydä olo tukalaksi ja muutamaan otteeseen suihkussa kävin testaamassa ja loppuivat. Kunnes tuli h-hetki ja oli menoa..
Ja maha tyhjeni kuin kunnon ruikuli-taudissa olis ollut, siis ku alkoi tosipaikka olemaan... :whistle:

Mutta yksilöllistähän tuo on, kannattaa kuitenkin kokeilla (mitään ei häviä, tuleepa ainakin käytyä suihkussa jos ei muuta) :D
 

Yhteistyössä