Pikavippi ilman luottotietoja?????

  • Viestiketjun aloittaja hätätilanne
  • Ensimmäinen viesti
Urpot?
Pikavippejä ilman luottotietoja myönnetään 21-60v juuri nyt en muista firman nimeä. Mutta tuttu käyttää sitä pikavipit ovat uudelle asiakkaalle sen 30-50e sitten 100e.. Mutta sen korkeammaksi ei mene..Syy miksi luotto tiedottomalle? johan sen näkee tosta 30-50e ei ole suuresta summasta kyse. ja jos ei maksa on pakko perintä firmoille iloinen vaihtoehto ...URPO
 
Riliko1
Todella tyhmää touhua pikavippi-firmoilta, kun ensin myönnetään 2-3 kertaa vippi ja sitte ei enää, vaikka on kaikki maksanut pois. Niillekö vain myönnetään, joilla sitä rahaa on ennestään. Olen köyhä työtön, mutta aina olen vippini maksanu.
 
ei mistään mitään
ei tarvitse luulla luuta lihaksi. mistään ei tipu killinkiäkään,ei ropoa,ei ruplaa eurosta puhumattakaan.
älkää hyvät ihmiset tulko huijatuksi, luottotiedottomille kerrotaan lainan myöntämisestä, mut ei onnaa,EI. tuota tehdään sen vuoksi, että luottotiedottomat maksavat älyttömiä tekstarikuluja hädänalisessa tilassaan. vastaus on aina eieieiei. harhaanjohtavia viestejä netti täynnä, jonkun pitäisi puuttua niihin,pikaisesti!
 
"kokeilija"
Kokeilin kaikki firmat läpi mitä on mainostettu ja yritin ottaa pienimmän luoton mutta jokaisesta tulee sama vastaus EI! eli hyvät ihmiset jos joku väittää et luottoa voi saada jostain niin älkää uskoko, jotkut vain haluavat kiusata rahattomia ja aiheuttaa heille puhelinkuluja kun lähettävät tekstareita firmoihin rahan toivossa.
Minäkin olin rahan toivossa mutta myös kokeilunhaluinen et onko puheissa perää et saisi ja nyt se on sit todistettu :)
 
Anteeksi nyt vaan, mutta jos täällä palstailee, on tuskin tehnyt 90-luvun laman aikaaan mitään tahatonta talouskuprua, joutunut inflaation uhriksi tai yksityisyrittäjänä tehnyt konkurssia jota nyt makselee. Kyllä täällä palstailevat 80-luvulla ja sen jälkeen (pääsääntöisesti) syntyneet perheelliset ihmisset, jotk eivät ole osanneet huolehtia raha-asioistaan. Se ei tee kenestäkään pahaa tai rikollista, mutta on hyvä, että laki on kaikille sama.

On aina valinta, että antaa luottotietojensa mennä. Kukaan oikeustoimikelpoinen ihminen ei jätä vahingossa laskujaan maksamatta. Se on aina valinta, että ei maksa ekalla, tokalla eikä kolmannella karhulla. SEnkin jälkeen voi vielä ottaa yhteyttää alkuperäiseen velkojaa, tai mahdolliseen perintätoimistoon asian sopimiseksi. Velan voi maksaa osissa tai pyytää maksuaikaa. Nimi on mahdollista pitä puhtaana, jos pitää asiaa tärkeänä. On hyvin selkeä osoitus henkilön mielenlaadusta, jos on päästänyt taloutensa sellaiseen jamaa, että ei ole ollut kiinnostunut lskujensa hoitamisesta ajallaan. On siis elänyt tahallisesti yli varojensa. On selkeää näyttöä siitä, että henkilön lainan- tai muu maksukyky ei ole luotettavalla tasolla. Miksi ihmeessä siis pitäisi saada lisää vippejä??

Ei, pitää menä töihin, tehkä voudille maksusuunnitelma ja pysyä siinä. 5 vuotta menee ja sitten on nimi jälleen kunnossa. Muitakin tapoja toki on, mutta tässä se yleisin. Tekee vain ja ainoastaan hyvää, että joutuu miettimään tekojensa seurauksia ja maksamaan joka pennin korkoineen -itse, ei pikavipeillä.

Henkilö, joka harkitseekin koko pikavippiajatusta, ei ole kovin viisas talousasioissa. Korot ovat täysin järjettömät, ja mikäli jollekin satasen lainalle on tarve, on talous jo niin huonossa tilanteessa, että pitäisi puuttua siihen johtaviin syihin eikä laastaroida tilannetta tavalla, joka pahentaa vain kierrettä entisestään.

Jos joku haluaa tietää, miten tulla todella pienellä rahalla toimeen, voin antaa muutaman hyvän vinkin. Olen kahden lapsen opiskeleva yksinhuoltaja, enkä nosta opintolainaa, enkä käy sosiaalitomesta pyytämässä mitään. Silti syömme hyvin ja tulemme toimeen. Mahdollista se on, uskokaa pois. Pahinta mitä voisin ajatella, olisi joku idioottivippi, joka aiheuttaisi ongelmia korkojen kanssa sekä syöksisi talouteni ketjureaktionomaiseti tilanteeseen, että olisi pakko vipata vaan lisää ja lisää. EI!
 
hyvä vinkki
unohda pikavipit! Saat sen hikisen satasen kasaan myös myymällä tavaroita; vanhoja vaatteita, tarpeettomia huonekaluja, elokuvia, kirjoja. Käy kämppäs läpi ja pinoa kaikki tarpeeton tavara ja ala myymään niitä vaikka netissä. Käy myös autotalli ja muut varastot läpi. Tavaraa löytyy yllättävän paljon. Samalla tulee kotikin siivottua turhasta roinasta ja eikä tarvii huolehtia lainan takaisin maksusta.
 
nipsnapspoks
Mikähän tämä viimeisin viesti oikein oli olevinaan?

No, yhtä kaikki, pikavipin saaminen ilman luottotietoja on aika pitkälti mahdotonta, lue lisää http://lainaas.fi
 
Utelias_luottotiedoton
[QUOTE="minävaan";28596900]https://trustbuddy.com/?r=5f84f475eaaa4a8ba85f1b31423784db tuolta kyllä sain ilman luottotietoja 300e lainaa :)[/QUOTE]


No niin perhana sai :D !
 
"hmmm"
Mä en oikeasti ymmärrä, onko jollakin rahat niin vähissä, että pitää ruveta jotain 50e. pikavippeinä hakemaan? Käsittämätöntä.
Mä en ymmärrä, että on tuollaisia ihmisiä jotka ei ymmärrä, että oikeasti joillekkin 50 on iso raha ja kyllä, joskus tarvitsee sen pärjätäkseen.
Tää yhteiskunta on kyllä jo niin kahdenkerroksen väkeä vaikka ei sitä haluta myöntääkkään.
Äläkä miissään nimessä puhu tuollaista ainakaan ääneen jos paikalla on huonompituloisia, sensijaan seuraa uutisia, lue vähän asioita, vaikka netistä ja perehdy ennen kuin alat laukomaan tuollaista idiotismia.
 

Yhteistyössä