pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Heidi1985, onnittelut! Toivottavasti olis ihan vaan vaaratonta vuotoa. Muistaakseni multakin tuli pikkuisen verta alussa, mutta se ei ollut mitään vakavaa. Pidän peukkuja pystyssä.

Meilläkin oli poika viime yön mummulassa hoidossa, nyt se nukkuu tuolla omassa pedissään :heart:
 
Heipsan! Täälläkin ois pikkukakkosesta haaveileva äippä! :wave: Meillä tosin esikoinen on vasta 4kk, joten toista lapsukaista ollaan kovasti yritetty ajatella "järjellä". Kuume on kova, myös isukilla! Lapset haluttaisi myös pienellä ikäerolla. Mietityttää vaan kovasti juurikin tuo asia, että kuinka sitä jaksaa kahden pienen kanssa? Miten juokset toisen perään, jos toinen on kiinni tississä..? Ja sitten vielä arvelluttaa, että kuinka elimistö jaksaa uuden pienokaisen... Ollaan isännän kanssa puhuttu, että jos syksymmällä sitten aloitellaan. Sitten kun ei enää millään malteta odottaa!! :p Esikoisen kanssa meni reilu vuosi ennen kuin tärppäsi, ja clomeilla sekin plussa saatiin. Joten mistäs sitä tietää, että kuinka kauan sitä toista saa odotella. Mutta olisihan se niin ihanaa,kun talo vilisisi elämää ja pieniä jalkoja!!! =) Ja olisipahan ainakin sitten leikkikaveria toisilleen...
Lämpimät onnittelut kaikille jo plussanneille!! Ja HEIDI1985: Uskon, että vuoto oli ihan vaaratonta! Täällä pidetään peukkuja!! :hug:
 
MOI
Täällä kanssa yksi jolla taitaa olla vauvakuume, miksi sitä muuten tällä palstalle eksyisi... On tullut jotenkin ikävä vauvamahaa ja ekoja liikkeitä ja sitä mahtavaa tunnetta kun vauva kasvaa mahassa. Meillä on poika joka on nyt 7kk eli joulukuussa syntyi, emme vielä ole suunnitelleet toisen hankkimista, mut kuumeilua on. Haluaisimme vähän isomman ikäeron kun reilu vuosi. Mikä teidän mielestä olisi lapsilla hyvä ikäero?
 
Täällä taitaa keskenmeno tulla. Hailakan punasta vuotaa vähän siteeseen asti ja pyyhkiessä tullee koko ajan. Vähän on maha myö kippeen olonen. Kyllä tuntuu pahalta ja itkettää. Ei tiiä miten päin ois ja jaksais :'( Onneks on Mikael nii se auttaa pääsemään tämän asian yli, jospa tämä tästä pikku hiljaa helpottais =)
 
Moikka vaan.
Täällä myös yksi kuumeilija. Poju on liki 5kk ja oon kuumeillu kakkosta nyt 2,5kk ainakin =)
Kakkonen vaan pysyy haaveissa ensi vuoden kevääseen asti kunnes poika on täyttänyt vuoden ja lopetan sitten ne pillerit, jotka on jo meinannu lentää ikkunasta pariinkin otteeseen :snotty:
Tuntuu vaan niin pirun pitkältä oottaa maalis-huhtikuuhun asti, tahtoisi jo nyt pikkusen masuun :headwall: :)
Heidi1985 pahoittelut, toivon että saisitte nopeasti alulle seuraavan jos nyt niin huonosti käy ettei tämä jää mukaasi :hug:
 
Heidi1985 Monesko viikko sulla meneillään???Mulla 5+2 ja tällä viikolla tullut aina silloin tällöin vessassa käydessä vaaleanpunaista vuotoa...Mitään kipuja ei ole ollut...Yhdessä kirjasessa sanotaan seuraavaa: Tiputteluvuoto(Pieni verinen vuoto kun munasolu kiinnittyy kohtuun viikolla 3-4 viikolla) Paljon tarrasukkia matkaan :heart:
 
Liityn mukaan! Meillä esikoinen nyt 7 kk ja kovin on alkananut miettimään seuraavan hankkimista kun ei haluaisi hirveän isoa ikäeroa ja ei tiedä kuinka kauan menee ennen kuin raskaaksi tulee. Tää eka laps tärppäskin ihan heti ei oltu vast ku 2kk yritetty ni mietityttää et miten jaksaa kahden pienen kanssa kun tämäkin on erittäin vikkelä käveri... Et jos tulee alle 1,5 v ikäeroo... Mut taitaa kova vauvakuume kyl pukata kun viimekesänä oli ihana vauvamasu... Pitäisköhän jo kortsut heittää mäelle???? Alunperin oli suunnitteil et aletaan jouluna taas yrittää... Tarrasukkia kaikille tarvitsijoille...
 
Eilen oli 5+4 ja kyllä se pois tuli. Alko vuoto lisääntymään, menkkamaiset kivut tuli ja pieniä hyytymiä tuli kans :'(

Eilinen oli kauheeta itketti koko ajan. Nyt on vähän parempi olla, masentaa ja väsyttää kyllä.
Mutta onneks on Mikael piristämässä mieltä :heart:

Tällä hetkellä tuntuu et uskalla ees ajatella uuden raskauden yrittämistä, tuntuu et käy kuitenkin näin :(

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille! =)

Jospa meillekkin se pikkukakkonen tulee kunhan tästä ensin yli pääsee yms.
 
Äääh... Tuntuu, että tämä kuume vaan nousee ja nousee ja nousee... Tuntuu, että välillä on vaan sellaisia päiviä, että ei ajattele muuta, kun uutta pienokaista. Sitten tulee välillä sellanen olo, että mitä väliä on muutamilla kuukausilla, että eikö olisi jo sama aloittaa yritys...?! Sitten kuitenkin iskee epävarmuus omasta jaksamisesta mahdollisen kahden pienen kanssa... plääh... Mutta toisaalta pärjääväthän toiset kaksostenkin kanssa. =) Ja välillä myös mietityttää oman kropan jaksaminen, jos tulisikin jo taas raskaaksi... Tämä on niin tätä jossittelua... Mutta toisaalta kesä menee nopeasti, ja kohtahan on jo syksy!! =) Mietin myös välillä, että kukakohan haluaisi synnyttää sen mahd. seuraavan pienokaisen puolestani?? :D Esikoisen synnytys kun ei ollut mikään mukava kokemus...
Heidi1985: Otan osaa suruusi! En voi edes kuvitella, että kuinka pahalle sinusta tuntuu, joten en voi muuta kuin toivotella jaksamisia!!!!! :hug:
 
Heidi1985 osanottoni, eihän tuota voi käsittää itse miltä tuntuu ennenkuin on sen itse kokenut, joten oikein paljon jaksamista ja erittäinkin paljon hyvää onnea seuraavaa yritystä ajatellen =)

Mulla on itellä ollu kanssa vähän samanmoisia aatoksia tämän pikkukakkosen suhteen kuin Nasu21:llä. Mietityttää oma jaksaminen, mutta niinhän sitä on ennenkin pärjätty ja kelpo ihminen minustakin on tullut :D Olen kanssa ajatellut, että mitä niistä muutamasta kuukaudesta, aloitetaan jo nyt mutta sitten iskee uumoilu päälle ja sitten seuraavana päivänä taas ajatteleekin että mitäs jos nyt ei tärppääkkään lähes heti vaan joutuisikin yrittämään vaikka vuoden!!! Sitten tekisi näiden ajatusten jälkeen vaan aloittaa yritys heti :snotty: :D

Mutta eipä tuohon kevääseenkään kovin pitkä aika ole loppujen lopuksi ja kyllä aika lentää siivillä kun on poika touhuttamassa :D
 
Kiitos kaikille :heart: Päivä kerrallaan mennään, olo on jo vähän parempi, varmaan sitten vielä parempi kunhan tuo vuoto loppuu. Se muistuttaa koko ajan tapahtuneesta :(

Pikku mies heräs vähä aikaa sit päikkäreiltä ja ruettiin tekemään nakkikeittoo :p
Huomenna on lääkärineuvola ja en löydä neuvolakorttia mistään..muutossa hävis! :/
Jospa se jostain vastaan vielä tälle iltaa tulis.

Tympii tää ilma kun koko ajan sataa niin ei ulos päästä. Sais jo olla pikkusen parempiakin ilmoja.

Hyvää päivän jatkoa kaikille! :wave:
 
Varovasti kurkkaan tänne...
Eli hei kaikki (ja samoin tein pahoitteluni Heidille)!

Musta tuntuu, että tarvitsen jonkin foorumin tälle tunteelle, jota vauvakuumeeksikin kutsutaan. Olkoon se siis tämä :) Juttu on vasta ajatuksen asteella, sillä esikoinen on vielä niin pieni (täyttää syksymmällä vuoden) ja oma ja miehen jaksaminen mietityttää... Olisi silti ihanaa olla taas raskaana ja että lapsilla olisi suht pieni ikäero. Joinain päivinä kuumetta on väsymyksen ja kotona kykkimisen takia vähemmän mutta heti kun on ollut pari hyvää päivää putkeen, tekee mieli nakata e-pillerit roskikseen. En ole vielä kerennyt lukea tätä ketjua kokonaan läpi, joten en tiedä, onko täällä muita samassa tilanteessa olevia. Uskallan kuitenkin luulla, että on :D Palaan astialle myöhemmin, tämä oli tämmönen pikanen esittäytyminen vaan :wave:
 
vii-lis uskallan sanoa että olen suht samassa tilanteessa kuin sinä...tosin poika on 5kk ja yritys aloitetaan näillänäkymin ens helmikuun jälkeen =) eli kun poika on vuoden täyttänyt. Mulla kanssa on sama juttu, että tässä parin kotona vietetyn sadepäivän aikana kuumeilu hellitti hiukan, mutta nyt kun aurinko porottaa ja lehdet kahisee ihanasti lämpösessä tuulessa...huokaus... tahtois nakkaa pillerit veks ja alottaa jo nyt :D
 
Tänään näkyi ultrassa kohdun sisäinen hento raskaus ja sikiöpussi :heart: Eli pitäs tässä vaihtaa tonne odotuspuolelle :) Ku vaan osais ;) Ku tottunut aina tänne kirjoittelemaan jne...Mut kyllä mä käyn teitä aina välillä moikkaamassa :)
 
Emppu788: Lämpimästi onnea pienen tulokkaan johdosta!!! =)

Tuntemukset heittää täällä härän pyllyä. Kuume on kova, ja toisen pienokaisen haluaisin vaikka saman tien. Mutta sitten välillä kun on huonoja päiviä neitin kanssa,niin mietin, että miten sitä jaksaisi jos siinä olisi vielä ihan pieni vauva... Loppuukohan tämä pähkäily ja jossittelu koskaan..??

Hhm... jännittää vähän tuleva v.loppu. Äiti meinasi lähteä tyttöporukalla vähän tuulettumaan ja isukin pitäisi pärjätä tytön kanssa yö...ja mielellään seuraava aamukin! :p Hyvin se varmasti menee. Alkaahan tuo olla jo aikakin päästä jo minunkin vähän pois tästä kotosalta!! =)
Lämpöistä loppuviikkoa kaikille!!! :wave:
 
paapelo
Kiva kuulla, että teillä pähkäillään samoin. Muutenkin jaksaminen taitaa olla se suurin kysymysmerkki toisesta lapsesta haaveilevien parissa. Liekö jaksamisesta murehtiminen koskaan täysin väistyy... Murehdin vaan sitäkin, että jos annetaan esikon kasvaa "liian" vanhaksi, ei enää teekään mieli palata vauva-aikaan ja siihen liittyviin mahdollisiin ongelmiin ja väsymyksiin... Noh, eipäs mennä nyt asioiden edelle. Olen vaan luonteeltani aika kärsimätön!

Onnea Emppu788! :flower: =)
 
ONNEA Emppu788!

Joo tässä ollu kaiken moista ja ei oo ehtiny tulla tänne kurkkimaan.
sitä samaa että oon itsekkin niin kärsimätön tapaus, hyvä kun malttaisi odottaa nyt ensin siihen joulukuuhun niin sitten ei olisi enää pitkälti aikaa.
Tätä mun vauvakuumetta vaan pahentaa se että olen tulossa tädiksi :D Sisko sai tietää 3päivää sitten olevansa raskaana ja voi että ruoes sen jälkeen sormet syyhyymään... kiukuttelin miehelle että voisi siirtää kalenteria etiäpäin ni päästäis mekin tosi toimiin vihdoinkin.
Mäkin olen kyllä sitä mieltä, ettei ainakaan omalta osaltani ole kyllä hyvä jättää seuraavan kehittelyä liian pitkälle, kun sitten on niin paljon jo esikoisen kanssa kaikkea, kuten uhmaikä jne, pyöri nyt siinä sitten masun kanssa raskausväsymyksen kanssa kiukuttelevan nassikan perässä :LOL:
 
Huomenta vaan kaikille! |O
Nyt taitaapi käydä niin, että joudun tässä ihan lähi aikoina poistumaan täältä seurastanne. Mies on nyt sitä mieltä, että yritys voisi alkaa..!!!! :p Haluan kuitenkin ensin odotella tässä lähi päivinä alkvat menkat pois alta...
Sitä on vaan odottanut niin kovasti, ja nyt pääsee tosi toimeen, niin alkaa pikku paniikki iskeä!! ;) No, ilmottelen kunhan tilanne tästä muuttuu...
 
Juu, pino vaihtuu nyt... Isukki on halunnut yrittää vauvaa jo parina iltana peräkkäin, vaikka sanoin, että menkat on just tulossa. Isillä taitaa olla vauvakuume sanan todellisessa merkityksessä!! ;) Tulkaa perästä vain!!

Lämpöistä loppu kesää kaikille!! B)
 
Onnea Nasu21 yritykseen, toivottavasti tärppää mahdollisimman nopeasti :hug:

Voi minua, katselin taas eilen MTV3 Faktalta sitä Synnytyssairaala sarjaa ja hyvä etten itkuun pillahtanut niiden pikkukääröjen näkemisestä :snotty: Tää on jo ihan mahotonta =)
Taas alkoi uusi pilleri lätkä ja sanoin miehelle että tämä on kyllä niin typerää puuhaa syödä näitä melkeenpä vasten tahtoaan, liekkö johtuisi jostain hormoneista?
No onneksi hakiessani uutta pilleri satsia keksin uuden ajattelu tavan ja laskenkin nyt että ENÄÄN 5 levyä ja sitten saan heittää reseptin tunkiolle :D
Pienestä se mieli muuttuu paremmaksi.
Poika on nyt oppinut kääntymään oikein kunnolla ja hakiessani häntä sängystä kummastelin, että mistäkä se höpinä kuuluu...poika oli kierinyt peiton alle sängyn toiseen päähän ja höpötteli peiton alla mahallaan käsilleen :LOL:
 
Täällä olisi kanssa kamalaa vauvakuumetta ilmassa, mutta ei vielä yritystä.. Esikoinen syntyi joulukuussa 07, eli 7 kk vanha. Menkatkaan eivät ole alkaneet, eli ei välttämättä raskaaksi edes mahdollisuutta tulla. Ehkäisyä ei kyllä olla käytetty, mutta ei varsinaisesti sitä yritetäkään. Toiveissa toinen lapsukainen pienellä ikäerolla... Haaveita haaveita =)
 

Yhteistyössä