""pikku vian takia""

  • Viestiketjun aloittaja onja
  • Ensimmäinen viesti
Häiritsee todella
Kokemuksesta tiedän että puolison kuorsaus ei ole mikään pikkujuttu. Kokeilkaapa itse soitella keskellä yötä vaikka klarinettia miehen sängyn vieressä 8 tuntia yössä muutaman viikon ja kuukauden ajan, vuosista puhumattakaan. Sopii sitten aamulla kysyä miten herra nukkui. Se ettei kuorsaus ole tahallista ei millään tavalla vähennä desibelejä eikä auta vieressä pikkuhiljaa unenpuutteesta hulluksi tulevaa puolisoa.

Onneksi minun mieheni meni tutkimuksiin ja sai ylipainelaitteen. Sekin vinkuu ja puhisee, muttei ne äänet ole kuorsaukseen nähden mitään.

 
aieks
Meillä ei luojan kiitos ole kuorsaus ongelmana, mutta miehen jatkuva unohtelu kyllä. Tai sanotaanko lähinnä huolimattomuus asioissa. Kyseessä ovat sellaiset pienet asiat, jotka kuitenkin raivostuttaa suuresti: välillä jää vessa vetämättä, kaapinovet on yleensä raollaan, jos jotain on kaapista otettu, pyydetyt asiat eivät tule tehtyä ennen sataa muistutusta...

Sitten on tällaisia hieman isompia asioita, joista aina seuraa kunnon riita. Autonovet jäävät monesti lukitsematta. Kyseessä on vielä minun autoni, joten olen aika hemmetin vihainen joka kerta kun näin käy! Kerran jäi pakastimen ovi raolleen moneksi tunniksi ja kaikki suli. Ostan pakastimeen aina tarjousruokia valtavasti, eli sinne meni, roskiin oli kaikki laitettava. Ja sitten viimeisin: oli sitten mies kotiin tullessaan jättänyt ulkooven auki, siis raolleen. Asumme kerrostalossa, eli jos olisi tullut sopiva tuulahdus jostain, niin ovihan olisi lentäny ihan selälleen! Onneksi oli saunavuoro illalla, muuten olisi jäänyt ovi koko yöksi auki!! Voitte arvata, että suutuin ja kunnolla!!

Eniten ottaa pattiin se, ettei mitään muutosta tunnu tapahtuvan, vaikka kuinka asiasta sanoisin. Alkuun nämä kaapinovijutut lähinnä huvittivat, mutta mitä isompia asioita unohtuu, niin sen enemmän raivostuttaa! Eivät nämä asiat vielä ole meitä eroon ajamassa, mutta ärsyttää kun pitää aina miettiä, että mitähän se taas on unohtanut ja onkohan se taas jättänyt liedellä levyt päälle.. Miten joku voikaan olla niin huolimaton???
 
apua
Voi hitto, itse en olisi unettomana kahta yötä kauemmin, ennen kuin tekisin asialle jotain. Ihan turha kärsiä, siitä ei saa mitään palkintoa. Univaje on vakava terveysongelma, johtaa mm ylipainoon.

Meillä mies kuorsaa harvoin, jos on ottanut alkoholia. Silloin menee itse sohvalle kun herätän sen, ja minä jään sänkyyn.
 
Klik
Meilläpäin ihan samanlaisia vaivoja... Kerrostaloasuntomme ovi on jäänyt useita kertoja auki, kun herra on yöllä tuiterissa tullut kotiin. Kännykkä katoaa pari kertaa vuodessa, samoin lompakko, autonavaimet jne.

Kaikenlaisten tärkeiden asioiden hoitamista siirretään ja siirretään, laskut maksetaan kun tulee viimeinen muistutus jne. Auton huolloilla ei väliä, vaatteet ympäri lattioita ja sit ihmetellään, kun ei ole puhtaita... Kotitöissä ei mitään apua, roskapussin vie ehkä 5 kertaa vuodessa. Mitään mies ei tee nätisti pyytämällä, ainoa konsti on huutaa kurkku suorana. Kyllä on ihanaa elämää.
 

Yhteistyössä