Pikkujoulupettämiset

  • Viestiketjun aloittaja Pukki kaalimaan vartijana
  • Ensimmäinen viesti
Pukki kaalimaan vartijana
Nyt kun pikkujouluaika käy kuumimmillaan ja ihmisten eläimelliset piirteet ottavat vallan on sanomattakin selvä että firman juhlissa tapahtuu lipsumisia.

Onko sinulle käynyt "vahinko" ja miten se pääsi tapahtumaan? Onko puolisollesi sattunut lipsahdus?

Minkä lasket pettämiseksi? Sanomattakin selvää on että kun liha menee piiloon niin ollaan jo rajan yli, mutta lasketko pettämiseksi suutelemisen, humalaiset rakkaudentunnustukset, kiihkeät halaamiset?
 
kurjaahommaa
Kävi vahinko, tai tahallaan kai sen tein. Ei nyt oikein "vahingossa" tuollaista voi tehdä, jos vertaa vaikka liukastumiseen.

No, ei tietenkään ollut sellaisia aikomuksia. Ensin juttelin kollegan kanssa niitänäitä, ollaan aika kaukaisia kuitenkin, nähdään vain välillä eikä työjuttuja ole yhdessä, mutta samassa firmassa kuitenkin.
Oiottiin siis käsityksiä toisistamme joita olimme tehneet vuosien ajan vain kahvilassa ohimennen nähdessä.

Myöhemmin illalla sitten drinkit lisääntyi ja tavattiin uudelleen. Meillä oli niin hauskaa että se hauskuus meni sitten vähän yli.

Pikkujoulut on kyllä paha kun ei sitä kehtaa kaikkien kanssa työpaikalla jutustella, sitten kun on ottanut niin alkaa kysellä niitä mieltä vaivanneita asioita.
 
Minkä lasket pettämiseksi? Sanomattakin selvää on että kun liha menee piiloon niin ollaan jo rajan yli, mutta lasketko pettämiseksi suutelemisen, humalaiset rakkaudentunnustukset, kiihkeät halaamiset?
Min käsitys pettämisestä - sen raja vain madaltuu koko ajan eli mielipiteeni siitä mikä on pettämistä on muuttunut. Olen hyvin mustasukkainen ja todellakin pitäisin pettämisenä jo kiihkeää halausta, jos kerran halu kohdistuisi toiseen ihmiseen! Murrrrrr
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Ei pääse vahinkoa käymään, kun ottaa sen toisen puoliskon mukaan firmansa pikkujouluihin. Oli kyllä kiva lauauntai, ei tarvinnut pettää kun oma herkku oli lähellä ja sai pussailla ja tanssia hitaita ihan luvan kanssa :p
 
Ei ole sellaista humalatilaa tai sellaista tilaisuutta että minä miestäni pettäisin. Samaa uskon myös miehestäni, eikä tuo ole edes halukas pikkujouluihin osallistumaan.
Meidän firman pikkujouluissa oli kyllä useampikin varattu ihminen ollut perjantaina kovin kyseenalaisiissa kuvioissa mukana. Onneksi jätin juhlat väliin, mä en voisi enää asiallisesti olla näiden pettäjien kanssa jos olisin itse ollut paikalla todistamassa. Kovin näkyvät nyt luimivan ja normaalia nopeammat askeleet, suljetut ovet ja esitetty kiireisyys kielii pienestä morkkiksesta nyt maanantai-aamuna...
 
Pettämisen raja on minusta vähän veteen piirretty viiva, jota ei voi tarkkarajaisesti määrittää.
Tai voi, jos asettaa pettämiseksi sen, että on sukupuoliyhteydessä toisen kanssa, tai koskettelee toisen sukupuolielimiä niitä hyväillen.
Mutta onko pettäminen pettämistä vain silloin, jos se on ns. fyysistä vai onko pettäminen pettämistä, jos tekee sen vaan mielikuvissaan, kuitenkin toista oikeasti haluten tai onko pettäminen pettämistä, jos siihen ei varsinaisesti edes liity niinkään sekuslaalisia aspetekteja, vaan pikemminkin sitä, että joku muuttuu henkisellä tasolla merkittävämmäksi kuin se ihminen jonka kanssa elää ?
 
iu
Ei ole tapahtunut minkäänlaisia lipsumisia mulla - enkä usko että miehelläkään (kun ei juuri missään käy, ja pelkkiä miehiä sillä työpaikalla, että silleenkin hankalaa työkavereiden kans firman juhlissa lipsua heteromiehen... :) )
 
"vieras"
Ei pääse vahinkoa käymään, kun ottaa sen toisen puoliskon mukaan firmansa pikkujouluihin. Oli kyllä kiva lauauntai, ei tarvinnut pettää kun oma herkku oli lähellä ja sai pussailla ja tanssia hitaita ihan luvan kanssa :p
Kuulostaa aika kamalalta, ettei pysty kontrolloimaan itseään ilman sitä puolisoa.

Itse en ole pettänyt koskaan, en pikkujouluissa tai muutenkaan. Humalatila ei selitä pettämistä, ei mikään muu selitä kuin täydellinen idiotismi ja kunnioituksen puute puolisoaan kohtaan. Myöskään minua ei ole koskaan petetty, eikä mun tarvitse juosta miehen pikkujouluissa mukana minään vartijana kun tiedän, että hän ajattelee pettämisesta samalla tavalla kuin minä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
säpäle harmaana
Pettämisen raja on minusta vähän veteen piirretty viiva, jota ei voi tarkkarajaisesti määrittää.
Tai voi, jos asettaa pettämiseksi sen, että on sukupuoliyhteydessä toisen kanssa, tai koskettelee toisen sukupuolielimiä niitä hyväillen.
Mutta onko pettäminen pettämistä vain silloin, jos se on ns. fyysistä vai onko pettäminen pettämistä, jos tekee sen vaan mielikuvissaan, kuitenkin toista oikeasti haluten tai onko pettäminen pettämistä, jos siihen ei varsinaisesti edes liity niinkään sekuslaalisia aspetekteja, vaan pikemminkin sitä, että joku muuttuu henkisellä tasolla merkittävämmäksi kuin se ihminen jonka kanssa elää ?
Tätä minäkin olen joskus miettinyt. Mutta toisaalta, jos ajattelee teon tahallisuutta, niin eipä sille henkisen tason yhteenkuuluvaisuudelle oikein mitään voi, kun taas sille fyysiselle puolelle voi. Eli voiko tahattomasta teosta syyttää tai suuttua?
 
[QUOTE="vieras";27635678]Kuulostaa aika kamalalta, ettei pysty kontrolloimaan itseään ilman sitä puolisoa.

Itse en ole pettänyt koskaan, en pikkujouluissa tai muutenkaan. Humalatila ei selitä pettämistä, ei mikään muu selitä kuin täydellinen idiotismi ja kunnioituksen puute puolisoaan kohtaan. Myöskään minua ei ole koskaan petetty, eikä mun tarvitse juosta miehen pikkujouluissa mukana minään vartijana kun tiedän, että hän ajattelee pettämisesta samalla tavalla kuin minä.[/QUOTE]

No ei siinä nyt ihan kenenkään vartijoiksi tarvinnut lähteä, että kyllä me ihan hipataan omissa kaveripiireissäkin :D Mutta me nyt vaan tykätään toistemme seurasta ja mä vietän mielelläni hauskoja iltoja miehen kera <3 Tehdään myös paljon muuta yhdessä ja usein. Ei ole mulle pelkkä mies ja parisuhde vaan parasystävä ja kumppani ja harrastuskaveri.
 
"vieras"
No ei siinä nyt ihan kenenkään vartijoiksi tarvinnut lähteä, että kyllä me ihan hipataan omissa kaveripiireissäkin :D Mutta me nyt vaan tykätään toistemme seurasta ja mä vietän mielelläni hauskoja iltoja miehen kera <3 Tehdään myös paljon muuta yhdessä ja usein. Ei ole mulle pelkkä mies ja parisuhde vaan parasystävä ja kumppani ja harrastuskaveri.
No siltä se mun korviin kuulosti, mutta kai väärinkäsitys :)

Ja kyllä minäkin käyn enimmäkseen miehen kanssa ulkona yhteisten kavereiden kera, mutta firman pikkujoulut on molemmilla ilman avecia ja vaikkei oliskaan, niin ei mua kyllä kiinnosta lähteä miehen firman pikkujouluihin, kun en muita sieltä tunne. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27635715:
Tätä minäkin olen joskus miettinyt. Mutta toisaalta, jos ajattelee teon tahallisuutta, niin eipä sille henkisen tason yhteenkuuluvaisuudelle oikein mitään voi, kun taas sille fyysiselle puolelle voi. Eli voiko tahattomasta teosta syyttää tai suuttua?
Niin. Kai siitä suuttua voi, oli se sitten oikeutettua tai ei. Tai ainakin pahoitta mielensä , mutta toisen ajatuksia tai tunteita ei voi kahlita.
 
[QUOTE="vieras";27635740]No siltä se mun korviin kuulosti, mutta kai väärinkäsitys :)

Ja kyllä minäkin käyn enimmäkseen miehen kanssa ulkona yhteisten kavereiden kera, mutta firman pikkujoulut on molemmilla ilman avecia ja vaikkei oliskaan, niin ei mua kyllä kiinnosta lähteä miehen firman pikkujouluihin, kun en muita sieltä tunne. :)[/QUOTE]

Mä olen baarimikko ja meillä oli firman pikkujoulut jossa meidän baarissa syötettiin asiakkaat/henkilökunta ja hoilattiin karaokea ja lähdettiin jatkoille, siellä oli myös meidän pienen(4hlöä) duunitiimin muut puoliskot ja kavereita läjäpäin ja kantiksetkin on läpituttuja :)
Jotkut pukufirman pileet olis sitten taas asia erikseen..
 

Yhteistyössä