pikkujoulut jyväskylässä?

jeps, mikäpä jottei! minäkin siis mukana. joko lapsien kanssa tai ilman, kummatkin käy! hauskaa olisi varmaan molemmissa!
mut jos aikuisporukalla meinataan, niin varmaan useilla on joulukuu täynnä pikkujouluja, eli tosiaan ois hyvä sopia päivä ajoissa. ja voishan niitä pitää jo marraskuun puolellakin!
 
Meillä tuntuu olevan noita iltapainotteisia menoja ennen joulua. Eli, jos päädytte "lapsellisiin" pikkujoulumeininkeihin, ollaan ehdottomasti mukana! Varauksella aikuistenkin kemut saattaa käydä, mut mitään päiviä en tässä vaiheessa osaa ehdotella... :xmas:
 
Heippa!

Tämä nykyinen Vaajakoskelainen ilmoittautuu pikkujouluihin! :D Mitäs mieltä oisitte jos ne ois viikonloppuna? Nyyttäriperiaate ois hyvä ja lasten kanssa tai ilman! Mä en oo kyl innokas baariin lähtijä tällähetkellä, selvinpäin kun sielä täytyis olla :D Mä en kykene valvomaan niin pitkään ja tulee huno-olo haistella sit'ä röökinkatkua selvinpäin :LOL:

Onko täälä menossa teatterissa tms. jotakin "joulurevyy-tyyppistä", kerran joulun alla kävin sellasessa Lahdessa Sibbetalossa ja oli ihan hulvattoman hauska, sellanenkin aikuisten kesken vois olla ihan kiva.
 
Me ollaan näköjään melkein kaikki viikonloput ennen joulua jossain päin sukulaisissa. 18.-19.11. sopis kyllä. Mut siitäkään en mene takuuseen, kun en muista miehen menoja. Ruokapainotteinen illanvietto kuulostaa hyvältä.

Mut edelleen taustalta seurailen, mihin päädytte. Hyppään remmiin, jos aika passaa! (Musta on nyt paaaljon hyötyä tässä... :whistle: )
 
Mullekin näillä näkymin kävis se la 25.11. ja syöminen kuullostaa namilta! :D

Mikäs ois sitten kiva paikka? Varaus pitäis varmaan tehdä ajoissa, kun varmaan muitakin on liikkeellä..
Itse voisin ehdottaa esim. Memphis, Rosso, Kiinalainen Genghiskan?, Figaro, Pisa.. Minkäslainen muille maistuisi?

En olekaan Sopivasti hullua ja Lyydistä tainnut masuista Onnitella! :flower:
 
fransmanni, amarillo...

ja täälläkin on se eurooppa nelosen revy aina jouluisin, mut siihen kuuluu joulu ruoka, mä söisin kyl mielummin jotain muuta (vaan äitin tekemä joulu ruoka kelpaa)

Ja mulle käy 25.11 eli olisko monta tulijaa vai onko joku muu päivä parempi? Olis kiva, jos mahd moni pääsis taas mukaan!
 

Yhteistyössä