pikkujoulut jyväskylässä?

Voi perhanan perhana, meille tuli nyt tuonne Etelä-Suomeen meno sunnuntaina...(sukuloimaan, vaarin synttäreille :S)ja tässä vähän mietitään vielä et lähdetäänkö jo lauantaina sinne, mummolle yöksi ja sitten sunnuntaina ajettas kotia vai oisko liian rankkaa taas likan kaa ajaa sunnuntaina sinne ja illalla kotiin :/ Ja ukolla on vielä itelläänki perjantaina oman työpaikan pikku joulut :whistle: Kiva kun kaikki nyt vetoo siihen et on PAKKOTULTAVA NÄYTTÄMÄÄN LIKKAAA kun eivät oo nähneet ja harvoin tulevat näkemään kun asutaan nyt niin kaukana :whistle: Mut mut, hitsit..mää kysyn nyt tolta ukolta et kuin me tehdään ja laitan yvtä siit hullulle ;) tänää vielä...

Hullu: me tai mä oikeestaan oon ihan hirveessä flunssassa, ollu koko viikonlopun...kivaa! i Ootteko te jo parantunu?
 
LYYDIIIIIIIS, sun kansio on täynnä! Oon yrittäny laittaa yv:tä, mut ei mahu. Koitappas tyhjäilä sitä!

Ja muut kaikki pikkujouluilijat voisitteko vielä varmistaa tulonne, niin tietäis varata sitä pöytää. Nyt tuleva la klo 18.00 ja franssmanni??
 
hullu pikasesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 15:56 aliisa03 kirjoitti:
Aika ja paikka ok! missäs päin fransmanni on... =)
Se on siellä vankkuria vastapäätä. Sokos hotel aleksandran yhteydessä. Ainakin niin mä muistelen.

Kiva nähdä kohta :wave:
 

Yhteistyössä