**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

mininalle :hug: vielä on toivoa, jos ei täti jo kolkuttele ovelle..

tervetuloa uusille! :wave:

ON: kp6 ja vuoto on käytännössä loppunu, pikku tuhrua vielä eilen tuli, mut peiton pöllyttelyt aloitettu.. :LOL:

sain perjantaina verkkoapteekista tilaamani testit, mut olivatki väärän merkkisiä :headwall: lähetin vihaista reklamaatiota ja tänään tulee uudet postissa, toivottavasti nyt oikean merkkiset.. ajattelin alkaa testaileen kp12, viimeks ovisplussa kp15 tai 16, tosin ei ohjeistuksen mukainen plussa, mut noina päivinä tärppäs.. :)
 
myh
tervetuloa uusille, kivaa saada lisää porukkaa kuumeilemaan, niin pysyy täällä keskustelutkin aktiivisempina.

epäusko tilasin ison kasan testejä odottamaan, mutta pitää nyt melkein pari viikkoa malttaa odottaa. (voi kyllä olla etten malta)

Floora pahoittelut tädistä, tiedän että se sattuu kovasti vaikka ei ihan tosissaan olisikaan uskonut plussanneensa. Nyt muutaman päivän mökötyksen jälkeen täysillä kohti uutta yritystä.

Itsellä taitaa olla nyt tärkeät päivät käsillä, yritetään kyllä ovis hyödyntää parhaamme mukaan, välillä vaan ei yksinkertaisesti jaksa :kieh:
Tosin olen vähän jo luovuttamaan päin, ainakin niin kauan kuin imetän. Tosin yösyötöistä ollaan nyt päästy eroon... eli ehkä sittenkin on mahdollista että ovis olisi minullakin. Oireet kyllä olevinaan on.

Mutta plussia kaikille
 
Helmari08 Imetätkö vielä? Mulla poika rinnalla noin 5 kertaa päivässä, mutta yöllä ei sentään enää?

ON: Mietityttää vaikuttaako imetys kuinka paljon raskauden mahdollisuuteen ja jatkumiseen. TOissailtana oli tosi tosi kovat kivut oikealla alavatsassa ja meinasin jo ottaa särkylääkkeen. No kipu meni sitten yön aikana ohi ja eilen mielestäni oli kohdunkaula hiukan normaalia avonaisempi. Omat pohdinnat siitä riittääkö edellisten päivien simpojen uintivauhti toivottuun tulokseen johti helliin hetkiin ja iankin oli liukkaat kelit, että toivottvasti tärppiaika oli oikeesti käsillä. Ja edelleen mietityttää pitäiskö tänään varmistella, vaikka ollaan kyllä oltu ihan uskomattoman tunnollisia tämän vauvan yrittämisessä... jospa sitä kuinkin vielä jaksais innostua. Kiitokset kuuluis miehelle sen jaksamisesta, kun mä höpötän asiasta koko ajan.

Mininalle minä olen vannonut, etten sitten turhaan testaile ja menen tk:hon testeihin, jos on tarvetta, muta saa nyt nähdä kun tää kuume on niin mahdoton!
 
Heippa kaikillel!

Aattelin liittyä joukkoonne jos sopii! Täällä siis kuumeillaan kans pikkukakkosesta =)

Kerron vähän jottain ittestäni, niin teidän on sit helpompi mua myös auttaa mieltä askarruttavissa kysymyksissä =)

Eli oon 1v2kk ikäisen ihanan tyttösen äiti ja kovin tässä ollaan kuumeiltu jo pikkukakkosesta!
Menkat alkoivat neidin ollessa 5kk, imetyksen lopetin kokonaan neidin ollessa 10kk, elikkä helmikuussa. Oikeastaan sitte aloin merkata tarkemmin menkkoja kalenteriin ylös ja laskemaan ns. varmoja päiviä. Kierto ollut joka kerta tarkalleen 36, mutta viime kuukautiset tuli 33. Viimekierrossa haurahduin tekemään myös ovistestejä ja tein niitä neljänä päivänä just sillo ku laskurin mukaan olis pitäny olla ovulaatio mutta tämän pissatikun mukaan sitä ei tullut!!

No tämä kierto nyt sit harrasteltu heti menkkojen loppumisen jälkeen säännöllisesti joka toinen päivä ja tänään mulla on ollu sellasta menkkakipua?!?!ovulaatio??? eli pikkupainetta tuolla ala-päässä.. en oo tuntenut ku kerran aikaisemmin vastaavaa.
Netin ovulaatiolaskurin mukaan mun ovulaatio pitäis keskiarvollisesti olla perjantaina. Mä en kuitenkaan usko että ovuloin kierron puolivälis, kerta viimeiset 4 kiertoa ollaan ajotettu sekstailu just niihin päiviin, eikä oo tärpänny.
Meidän tää esikoinen sai alkunsa kerrasta ;) Yks ilta sanoin et nyt vois ihan hyvin tulla raskaaksi ku maha ei vielä häissä näkyis ja viikko ennen häitä plussasin =)

Nyt siis tarvisin hulluna neuvoja näihin kiertojuttuihin ja kaikki mahdolliset vinkit otetaan vastaan =) Tarkoittaako toi teidän merkkaamistyyli esim kp 15/28 yk2 =että kiertopäivä 15, kierron kokonaispituus 28 ja yrityskerta 2. Olisinko tulkinnut oikein?
Jos näin on, niin mul olis sitte 18/33 yk5 =)

Ja te jotka kovin kuumeilette, teettekö ovulaatiotestejä? onko tiellä hajua millon se on?
ja miten toi harrastelu tapahtuu, siis aloitatteko heti menkkojen jälkeen vaiko??
Mulle tää kaikki on jotenin niin uutta ja ihmeellistä ;) eipä oo aiemmin tarvinnu moisia miettiä..

Kiva ku täällä saa jännätä yhdessä ja pohtii näihin liittyviä juttuja!
Oon kirjoitellu tuolla huhtimasuissa2008 ja maalismasujen08 suljetussa kerhossa.
Nyt löysin teidät, kiva =)

nimim. kahden vuoden ikäerolla ;)
 
Foora pahoittelut tädistä! Kyllä se pettymys on aina suuri, vaikka ei olisikaan uskonut olevansa kierrosta raskaana. Kumminkin alitajuisesti toivoo pienen pientä mahdollisuutta. :hug:

Mininalle :hug: Toivoa on vielä, kun tätiä ei näy. Esikosta sain haamun vasta muistaakseni, kun kierto oli 5-6 päivää yli (silloin toki vasta tajusin testata). Viikon ylityksellä tuli vasta hieman vahvempi haamu. *pitää peukkuja*

epäusko en imetä enää. Likka jätti huhtikuulla rinnan pois (vajaa 6 kk ikää vasta silloin) ja nyt kuun vaihteessa jätti sen aamuyön syönninkin pois. Ikää kohta 8 kk. Olisin tykännyt imettää pidempäänkin, mutta neitimme päätti toisin. =) Ehkä sitten toinen viihtyisi mukana kulkevalla maidolla pidempään. :LOL:

Tervetuloa Cristiina ja angel08 Joukkoomme mahtuu kovasti. Mukavaa kun on paljon uusia =) saamme vähän eloa tähänkin ketjuun. Monesti huomaa palstaa lukiessa, miten samanlaisia juttuja muillakin on. On mukavaa kun huomaa ettei ole yksin pientenkään ongelmien kanssa.

]Angel08, kyllä tuo merkkaamistyyli menee juuri noin. Itse en tee ovistestejä, kun tunnen oireista useimmiten koska aika on. Meillä harrastelu on vielä ollut aika sattumanvaraista. Tietysti parempi plussaonni voisi olla jos menkkojen jälkeen aloittaisi sen joka toinen päivä kierron ajan plus "ovisviikon" joka päivä- tyylillä.

ON: tätiä odotellaan. Testiä en oo vielä tekemässä, kun viime kiertokin oli 33 päivää ja nyt vasta 34 menossa. Eilen iski karmea migreenikohtaus, josta sain onneksi yön aikana torjuntavoiton uusilla lääkkeillä, joten oletan tädin olevan tulossa. Aikoinaan migreenikohtaus oli jokakuukautinen vaiva, ja monesti useammastikin kuukaudessa. Rajuin kohtaus vaan yleensä oli sinä päivänä kun menkat alkoi.. Katsotaan nyt sitten. Isäntä meillä on kyllä tällä hetkellä aika varma, että uusi toukka olisi koneessa, mutta minusta ei yhtään tunnu siltä eikä mitään oireita ole.
Testejä odottaa toki kaapissa meilläkin. Ostin perhepakkauksen netistä tänne liittyessäni keväällä (perustelin miehelle että eihän nämä heti vanhaksi mene, kun ihmetteli määrää) :LOL: kaksi tosin meni jo viime kierrossa, kun päivät paukkui silloin normista yli.

Aurinkoista mieltä kaikille! Juuri mieleeni pälkähti vanha parsi "Toivossa on hyvä elää, sano Lapamato.." Ilman unelmia, haaveita ja toivoa ei olisi elämääkään, haaveilkaamme siis kovasti niistä ihanista pikkukakkosista! =) :heart:
 
ovistesteistä esikoista yrittäessä testailin kanssa tikuilla ja en onnistunut kertaakaan saamaan vahvaa viivaa ja haamukin tuli vain silloin tällöin vaikka tein testin ihan ohjeen mukaan. Mulla silti oli pitkä kierto ja raskaus alkoi vasta 3 kk terolutkuurin jälkeen joten siinä sattaa olla syy. En silti saanut sitä vahvaa viivaa kuurin aikanakaa ja silti raskauduin joten älkää panikoiko vaikkei viiva piirtyisi :wave:

Helmari08 kovasti peukkuja, että uusi elämä olisi jo siellä masussasi ! Eikö mikreeni ole myös alkuvaiheen raskauden merkki monilla? Ainakin näin olen kuullut.

Testeistä mistä olette tilanneet ovis- ja raskaustestejä? Entäs onko risuja tai ruusuja tietyistä merkeistä tai myyjistä?

Laihdutus ja raskautuminen Tämä asia kanssa askarruttaa. Olen kuullut, että laihduttaminen saattaa vaikuttaa negatiivisesti raskautumiseen. Tämä lienee kuitenkin vain kovan kuurin aikana?
Itsellä edellisestä raskaudesta jälkellä 16 ylinmääräistä kiloa :ashamed: ja niistä olisi hyvä päästä eroon varsinkin ennen uutta raskautta, mutta vähän mietityttää laihduttamisen vaikutusta raskautumiseen...
 
Heippa vielä..

Kiitos kaikille ovistesteistä, neuvoista =)

Bassets, mä laihdutan parhaillani loppuja raskauskiloja joita jäljellä 12kg.. ylipainoa on hiukan muutenkin joten reilu 20kg tarvis tiputtaa et olisin ns. normaalipainoinen.
Pyrin laihduttamaan terveellisellä ruokavaliolla ja lisätyllä liikunnalla, ja nää asiat tietääkseni ei haittaa raskautumista vaan päin vastoin! Jos tästä nyt tulee raskaaksi niin vaadin kyllä neuvolassa päästä painotarkkailuun enkä halua yhtään kiloa enää, joten jospa sitä kykenis tiputtaa ns. samaa vauhtia painoo, mitä sit vauva tuo tullessaan. Tiedän useita jotka tässä onnistunu.. eli painoo tullu raskaudesta vaikka +2kg ja synnytyksestä 2kk niin paino jo -10kg eli käytännössä raskaus on laihduttanut! Kovaa työtähän se vaatii, mutta kun tässäkin on vauhtiin päässyt niin mikäs sitä estää jatkamaan samaan malliin!

Nyt vaan sitten toiveillaan =)

Tänään ollu muuten ihan sellanen ovulaatio olo, kipua/painetta alavatsassa sellaista ku kuukautiset olis alkamassa ;) tulipa peittoja helutettua su päivällä ja eilen illalla joten jos hyvä tuuri käy niin siitä olis voinu jotain kehkeytyäkin. Tänään ei pääse enää petipuuhiin mut jos huome aamu koittais vielä ;) ei noihin omiin oloihinkaan niin luottaminen ole,, montaa kertaa ku en ole ovulaatiota tuntenu. Nii ja tein sit ovulaatiotestinkin tänään ja se näytti kahta viivaa, se toinen oli kyllä haaleempi ku toinen!

Kuis, sitte jos se ovulaatio olis nyt tänää ollu, niin kui kauan siitä on aikaa harrastella, eli onko jo huome aamuna liian myöhäistä? vai olisiko eilisen illan siittiöt (ilman peseytymistä) tehneet jo tehtävänsä ??? =)

Kiitos ja hyvät yöt !!
 
Heippa vielä..

Kiitos kaikille ovistesteistä, neuvoista =)

Bassets, mä laihdutan parhaillani loppuja raskauskiloja joita jäljellä 12kg.. ylipainoa on hiukan muutenkin joten reilu 20kg tarvis tiputtaa et olisin ns. normaalipainoinen.
Pyrin laihduttamaan terveellisellä ruokavaliolla ja lisätyllä liikunnalla, ja nää asiat tietääkseni ei haittaa raskautumista vaan päin vastoin! Jos tästä nyt tulee raskaaksi niin vaadin kyllä neuvolassa päästä painotarkkailuun enkä halua yhtään kiloa enää, joten jospa sitä kykenis tiputtaa ns. samaa vauhtia painoo, mitä sit vauva tuo tullessaan. Tiedän useita jotka tässä onnistunu.. eli painoo tullu raskaudesta vaikka +2kg ja synnytyksestä 2kk niin paino jo -10kg eli käytännössä raskaus on laihduttanut! Kovaa työtähän se vaatii, mutta kun tässäkin on vauhtiin päässyt niin mikäs sitä estää jatkamaan samaan malliin!

Nyt vaan sitten toiveillaan =)

Tänään ollu muuten ihan sellanen ovulaatio olo, kipua/painetta alavatsassa sellaista ku kuukautiset olis alkamassa ;) tulipa peittoja helutettua su päivällä ja eilen illalla joten jos hyvä tuuri käy niin siitä olis voinu jotain kehkeytyäkin. Tänään ei pääse enää petipuuhiin mut jos huome aamu koittais vielä ;) ei noihin omiin oloihinkaan niin luottaminen ole,, montaa kertaa ku en ole ovulaatiota tuntenu. Nii ja tein sit ovulaatiotestinkin tänään ja se näytti kahta viivaa, se toinen oli kyllä haaleempi ku toinen!

Kuis, sitte jos se ovulaatio olis nyt tänää ollu, niin kui kauan siitä on aikaa harrastella, eli onko jo huome aamuna liian myöhäistä? vai olisiko eilisen illan siittiöt (ilman peseytymistä) tehneet jo tehtävänsä ??? =)

Kiitos ja hyvät yöt !!
 
Kiitos myötätunnosta. Jotenkin sitä vaan kasvaa koko ajan sellainen toive, että olisi raskautunut, vaikka järki muuta sanoisikin...
Onko kukaan erityisesti yrittänyt saada aikaiseksi tyttö- tai poikavauvaa? Siis eipä mikään keino (edes kirves sänhyn alla :LOL: ) taida olla läheskään 100%:nen, mutta esim. ajoittamalla petipuuhat reilusti ennen ovulaatiota tai lähemmäs sitä? Kuulostaa tosi turhamaiselta, mutta on käynyt mielessä. En sano etteikö sitä olisi maailman onnellisin kummasta vain. Erityisesti kauan yrittäneestä tämä kuulostaa varmaan kauhealta. Toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä.
 
Bassets:
olen angelin kanssa tuosta laihduttamisesta samaa mieltä. Mulla kans toiveissa että josko vähän tässä saisi painoa vielä alas joko ilman raskautta tai sen kanssa terveellisellä ruoalla ja lisätyllä liikunnalla. Jälkitarkastukseen mennessä olin laihtunut imetyksellä sellaisiin mittoihin mitä en ole viiteen vuoteen nähnyt, mutta kuultuani että imetyskilot olisivat hyvästä ettei oman kropan vuosia kertyneet raskasmetallijäämät mene maidosta vauvalle söin tarkoituksella reilusti ja vähän myös herkkuja lisäksi. Tästä seurauksena että painoa on nyt enempi kuin ennen synnytystä. (paino nousi toki odotusaikana reilusti alle 10 kg) Jostain syystä nyt koko ajan nousee vaan vaikka olen jo hetken yrittänyt syödä paljon vähemmän ja ulkoilla likan kanssa paljon normaalia enemmän. Pesäpalloakin menin eilen pelaamaan paikallisen ladyjoukkueen harjoituksiin ekaa kertaa ja varmasti menen joka viikko. Teki niin hyvää juosta kaksi tuntia ja olla tänään kipeänä vähän sieltä sun täältä. =)
Liikuntaa siis ja sopivasti terveellistä ruokaa niin hyvä tulee. Eikös nuo kasvikset, vihannekset ja hedelmät sisällä (jokin niistä) niitä foolihappoja, jotka ovat etenkin alkuvaiheessa sikiölle hyvästä..? Hyvä tietysti puhua, kun satun tykkäämään ruoanlaitosta ja leipomisesta.. Pitäisi malttaa jättää vähemmälle välillä niin ei tarvis maistaakaan niin paljoa.

Floora:
Meillä etenkin isäntä toivoisi poikaa omalle kohdalleen. Tila kun kaipaisi aikanaan uutta isäntää. Vanha ajattelumalli siis, mutta onhan se tiesti osittain tottakin. Likka tosin meillä olisi nytkin vaan päivät traktorissa pelloilla miesväen kyydis ja eläimiä kattomas, voi hänestäkin siis "isäntä" taloohin joskus tulla. Ikää on vasta vajaa 8 kk! Mutta mikäli sukumme perintö tulee meillekin, niin iltatähti voi olla poika ja loput likkoja. Tusina pikkuakkoja siis ja iltatähti, siinäkö on meidän tulevaisuus? :LOL: aika näyttää...

Mammuliinos:
Tervetuloa sinullekin! Nyt luin parin päivän jutut tarkemmin ja bongasin sinutkin. :ashamed: anteeksi huolimattomuuteni. Lisään sinutkin etusivulle, tarkempia tietoja saat ilmoittaa niin halutessasi. *peukkuja pidetään* raskautumisesi puolesta täälläkin.
 
Kertokaas, että voiko ovistestillä tehdä myös raskaustestin?
Oon jostain kuullu tuollaista...

Ovistesti näytti tänä aamuna kahta selvää viivaa, eli täytys sit varmaan vauvauinnin jälkeen vähän harrastella =)

Kertokaas mulle nyt näistä ovistesteistä, et ku testi näyttää positiivista niin kuinka paljon/kuinka monta päivää ootte siitä sitten harrastelleet?

Mä tein eilen myös positiivisen testin ja viimeksi harrasteltiin siis maanantai iltana, tiistai siis plussa eikä eilen harrasteltu ollenkaan (ku mies töis) ja tänään siis plussa vielä...
Jos me tänää nyt harrastetaa, ni kannattaako vielä huomenna?

Kiitos.... =)

Ja nyt Taaperon kans viimeiseen vauva uintiin !!! nyyh... :heart:
 
Vieläkö mahtuu mukaa? Nyt uskallan jo kirjoittaakin, kun tänään kävin poistattamassa kierukan!
Nyt voi pikkukakkosen teko alkaa =). Perheeseen kuuluu esikois tyttö 07/07, avomies ja kaksi koiraa.

Kierrosta ei ole mitään tietoa, kun ei menkkoja ole n. vuoteen ollut (kiitos hormoonikierukan).
Löytyykö muita joilla ollut tuo kierukka ehkäisynä? Kuinka nopeasti on raskauduttu sen poistosta?

Kaikille pulassatuulia puhallellen
nessu
 
tervetuloa kaikille uusille joku täällä kyseli, onko muillakin tapana katsella ja hypistellä vauvan vaatteita yms, niin minä ilmoittaudun mukaan niihin :wave: toinen mikä mulla on, mä kattelen koko aika erilaisia vaunuja ja kaukaloita :ashamed: :LOL: Täällä on ovis tikut käytössä, mutta en mä niillä ole ovista bongannut, voikohan mulla olla ovis tulematta vielä kun viime kierto oli 54(nyt kp 17?ehkä), vai enkö ovuloi ollenkaa? Gynelle minulla on aika syyskuussa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zeetah:
tervetuloa kaikille uusille!! :) joku täällä kyseli, onko muillakin tapana katsella ja hypistellä vauvan vaatteita yms, niin minä ilmoittaudun mukaan niihin :wave: toinen mikä mulla on, mä kattelen koko aika erilaisia vaunuja ja kaukaloita :ashamed: :LOL: Täällä on ovis tikut käytössä, mutta en mä niillä ole ovista bongannut, voikohan mulla olla ovis tulematta vielä kun viime kierto oli 54(nyt kp 17?ehkä), vai enkö ovuloi ollenkaa? Gynelle minulla on aika syyskuussa :(
 
b]tervetuloa kaikille uusille[/b]!! :) joku täällä kyseli, onko muillakin tapana katsella ja hypistellä vauvan vaatteita yms, niin minä ilmoittaudun mukaan niihin :wave: toinen mikä mulla on, mä kattelen koko aika erilaisia vaunuja ja kaukaloita :ashamed: :LOL: Täällä on ovis tikut käytössä, mutta en mä niillä ole ovista bongannut, voikohan mulla olla ovis tulematta vielä kun viime kierto oli 54(nyt kp 17?ehkä), vai enkö ovuloi ollenkaa? Gynelle minulla on aika syyskuussa :(



 
Moi,

tuntuuko teistä muista siltä kuin olisitte itsenne kanssa tukkanuottasilla tässä raskautumisprosessissa? Mulla on sellanen outo fiilis, ihan kuin pitäisi olla koko ajan puolustuskannalla ja näyttää, että kyllä mä tästä kuule vielä vauvan saan vaikka kuinka kroppa pistäisit mulle hanttiin! Eikä mun kroppa vielä edes ole pistänyt mulle juuri hanttiin...tosi outo asetelma mulla tässä :kieh:

Christiina, sun eka (ja onko toistaseks ainoa...) viesti sai mussa sellasen piilevän huolettomuuden tunteen nostamaan päätään. Tuli sellanen olo, että "hei, katotaan mitä saadaan aikaseks, ei turhia paineita". Kun saisi sellaselle vaihteelle pysyvästi itsensä. Mutta kuten Christiina sanoit, silloin se vauvakuume erityisesti nostaa päätään, kun tietää että siihen vauvaan olisi ehkä mahdollisuus ähkäisyn jäätyä pois...

:whistle:
 
varovasti ilmoitan että empähän kauaa ehtinyt kanssanne kuumeilemaan. Kp 33/29 menossa ja eilen illalla testasin haamun ja tänä aamuna vahvemman plussan. =) Tehokas ketju!!! Plussatuulia kaikille, elämän ihmeestä nöyrän iloisena siirryn toisiin pinoihin.
 
Tansuli Onnea!! :heart: :heart: :heart: Ja nessu tervetuloa!


Nyt hyvät naiset apua! Tulin tuossa juuri kotoa autoa hakemaan, jotta anopin kanssa lähdetään kauppaan. No yhtäkkiä tuli sellainen olo, että nyt pitää testata. Ja haamu, herra Jumala! *melkein pyörtynyt*Nyt haluaisinkin tietää, että onko muilla tullut kotitesti.fi:n puikkotestillä viivanpaikkaa? Mulla on tuossa vieressä ne kuukauden takaiset negat ja miniksen sanoin valkoisempaa eivät voisi tausta kontrolliviivaa lukuunottamatta olla ja tuossa viisi minuuttia sitten testatussa vaaleanpunainen haamu testipuolella! Nyt meni pasmat aivan sekasin... :snotty:

Ps. Ja minä kun vannoin etten ennen viikonloppua testaa.. :LOL:
 
Onnea Tansulille!! :flower: :flower: ja wau varovaiset onnittelut myös Helmarille!! Oon kyllä varma että sulla on tärppi käynyt!! Loistavaa!!

Mullakin vuoto alkaa olemaan loppu ja nyt voi tehokkaat petipuuhat alkaa ;) :p

Tuun illalla lukemaan paremmin jutut, täytyy ton esikon kanssa lähteä pihalle, koska siellä jopa aurinko pilkahtelee!!
 
Onnea kovasti Tansuli:flower: ja Helmari08 sormet ja varpaat pystyssä, että nyt olis sullakin tärpännyt! =) Tuntuu itsestäkin paremmalta, kun meillä Helmari melko samankaltainen tilenne, että mullakin vois pian tärpätä.

Terve vaan uusille ja innolla yritystä aloittamaan tai jatkamaan:wave:

ON: Aloittelijan innostuksella tuli startattua toi joka päivä systeemi liian aikaisin, koska eilen ei enää jaksettu :ashamed: Mulla on oikeesti lihakset kiepänä tästä vauvan tekemisestä :whistle: Tänään koitettiin paikkailla, mutta kohdunkaula oli mennyt ns. normaalitilaan. Ainakin nupukan perusteella voisi päätellä, että mun ovis ja samalla hedelmälliset päivät oli tässä kierrossa 14 ja 15, mikä on ihan kiva, koska siloin olis luvassa normikierto ja tätiä vois odotella kp 28 tai 29, mutta toivottavasti ei eksy kylään. Nyt pitäisi vaan jaksaa odotella ja uskoa uimareihin!
 

Yhteistyössä