**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
Alkuperäinen kirjoittaja niiskunenä-78:
Täällä onkin monella kierto aika lopuillaan, onpas jännää!! Ketkäs kaikki aikoo testata ensi viikon aikana? :attn:

Tuossa muuten taas päivitys. Jos on virheitä, niin huikatkaa. Tai tietty saa sitä itsekin päivittää tuota listaa :)
en tiedä oikein millon minun pitäisi testa kerta en ovista oo bongannu tässä kuussa olleskaan.. :D ja kuukautisia ei taaskaan oo tässä kuussa tullut joten vähän "nuppi sekaisin".

Voi ei, on kyllä kurja tilanne :( Toivottavasti pian tasaantuisi nuo kierrot, tai oikeastaan tulisi se plussa! :hug:
 
MT9, pahoittelut negasta :hug: Tietty niin kauan kuin täti saapuu, on kuitenkin toivoa.

Brianna, kyllä sä raskaana olet! :) Mut tietty sitä aina epäilee ja pelkää. Nyt vaan toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä mukana, ja varmasti pysyykin.

Niin ja waaka, hyviä oireita sulla, joten toivotaan parasta :heart: Tuohon testiajankohtaan en kyllä osaa sanoa mitään, mä kun olen noiden testien kanssa aina sellainen hätähousu!


 
niiskunenä se on vaan niin epätodellista, että vois olla raskaana kun niitä menkkoja oon vaan vinkunut, tosin parempi näin =)
MT79 samaa mieltä kuin niiskunenä, niin kauan on toivoa kunnes täti saapuu..Täytyy pistää muistiin tuo villisvinkki!

Tälläsen sain tänään ja pakko se kunnon testi on ostaa!

Nyt viemään koiria ulos.
 
MT79, anteeksi, kuulostipa tosi tökeröltä tuo mun aikaisempi kirjotus nyt kun luin sen jälkeen päin :$ En tarkottanut mitenkään olla sen kuulonen, ihan vilpittömästi pahoillani olen negasta.

Toi meidan poika on ihan mahdoton ollut jo useamman päivän. Meinaa iltasin vaan riehua eikä rauhotu iltapuuhiin oikein ollenkaan. Juoksee vaan ympäri taloa ja heittelee esineitä, ja sitten kun yrittää ottaa syliin rauhottumaan ja lukemaan iltasatuja, kuten tapana on ollut, se vaan vänkää pois. Eikä meinaa sitten tietenkään nukahtaakaan millään. Hirveetä taistelua ollut jo monta iltaa peräkkäin. |O Kunpa menis äkkiä ohi tämä vaihe. Johtuneeko keskikesän valoisuudesta ja lämpimistä päivistä?
 
Novelle, nou hätä =)

En kyllä usko että enää plussa pärähtää, kun petihommat ja ovulaatio ei oo tällä menolla osuneet samaan aikaväliin... ja olis se jo plussa tullut, jos olis ovulaatio ollut normaalilla kohdalla (nyt on kp 36). Mulla on näköjään joka toinen kierto muuttunut tällaiseksi megapitkäksi (viimeksi 39 päivää ), pitää alkaa jatkossa bongailla ovulaatiota sen mukaan.

Novelle, meillä saman ikäinen esikoinen ja välillä on kans aikamoista riehumista iltaisin. Meinaa junaradat ja legot saada kyytiä. :kieh: Eilen valvoi, kiehnäsi ja itkeskeli puoli kymmeneen saakka (yleensä kahdeksan maissan nukahtaa), mutta syyksi paljastui kovalla ollut vatsa.

Välillä harmittaa, kun mun kaavailema 2 vuoden ikäero on jo menetetty toive, mutta toisaalta joskus mietin, että ehkä ihan mukavaa, kun ei tarvitse yrittää jakaa huomiota kahdelle pienelle. Mutta sais nyt silti pikku hiljaa tärpätä :wave:
 
suunnittelin testaavani joko huomenna tai viim viikonlopun aikana eka kerran. tuskin näkyis ees,sitte toisen kerran siittä viikon päästä ja siittä vielä viikon päästä. :)

mulla on nyt jokapäivä tuntu "kohdussa" semmonen outuo vihlonta.edelleenkää ei satu vaan se tuntuu niinku siellä venyis joku juttu, niinku samanlainen pieni tunne ku kaivais napaa ( mulla ainaki jos napaan tunkee sormen vaikka paidan päältä ja tunkee syvälle niin tuntuu siellä mahan sisäpuolella semmonen "pistos" niin vähän samanlaisia tuntemuksia kohdun ja munasarjojen seudulla.tiiä sitten. toiveita en oo elättäny enkä elätä. niillä mennään mitä annettu on ja se vastaan otetaan mikä suotu on! :D olipa riimikästä joo..
ihme hommaa taas!!! mutta oon jo asennoitunu siihen että tätiin liittyvää. vaikkei enää kuukautisjomotusta oo.
 
************* Tiistai 29.6. **************

MUKANA:




Lulun......................tyttö 08/08...................kp 61/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 53/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 53/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 47/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 37/28-39* yk 8
Manna K................poika 07/09....................kp 35/29-31*yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 32/28-32* yk 2
dada....................tyttö 09/09....................kp 30/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 24/29 *yk 1
mimia85................poika 02/09....................kp 22/25-28*yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 21/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 20/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 20/28-32 *yk ?
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 20/25-31 *yk1
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 18/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 17/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 17/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08...................kp 17/31 *yk 2
Meep....................esikoinen 02/09............... kp 16/24-26* yk1
Minsku82...............poika 09/04....................kp 13/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen....................... kp 8/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 7/28 *yk2
snowball................tyttö 05/09....................kp 3/34-35* yk 6
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp


TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida

HAAMUILIJAT




Brianna 26.6.


PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)






 
Moi vaan kaikille :wave: Uskaltaiskohan sitä liittyä tähän pinoon..

Pikkukakkosta kovasti ite tässä haaveilen ja mies enemmänkin sellasella tjot-meiningillä, joten mennää nyt toistaseks ton miehen mukaan ellei se satu innostumaan enemmän :D Meillä siis on poika 07/09 ja alussa ajattelin, että ei toisen yritystä vielä vuosiin, mutta sitten se jotenkin kääntyi tähän. Eihän sitä tiedä kauan tässä menee, ennen poikaa oli pari varhaista keskenmenoa ja nyt kuukautiskiertoon on alkanu palailee samat vanhat kuviot, jotenka katsellaan.

Mitenhän tuo päivitys? Laittaako kaikki omat tiedot tuohon listaan? =)

Onnittelut ainakin Briannalle! Ja paljon :hug: jotka negaa on testannu tai täti saapunut :(

Meillä on kivasti poika oppinut vähän päivälläki nukkumaan, joten ihmeellistä tässä tää oma aika.. vaikka tosin oishan tota puuhaa :saint:
 
Moi kaikille uusille :wave: Tännehän tulee mukavasti porukkaa. Toivottavasti sitä mukaa vanhempia poistuu! (plussien merkeissä siis, enhän minä muuten teistä eroon halua :heart: )
Olisi kyllä kivaa kun kaikki plussattais samalle kuulle niin voitais sitten laumalla siirtyä odottajien pinoon.
:LOL:

Mulla on täällä tylsät päivät menossa. Ovis tuli ja meni ja aika yritettiin käyttää mahdollisimman hyvin hyödyksi. =) Nyt vain odotellaan mitä tuleman pitää. Mulla taitaa olla kp20 menossa. Milloin kehtais alkaa testailla?? :whistle: :whistle:
 
Hei vaan kaikille taas,

ja varovaisia onnitteluja Brianna.

Täällä alkaa jo kierron puoliväli pikkuhiljaa lähestyä ja menkat vihdoin siis ohi. Nämä oli tosiaan ekat kunnon menkat synnytyksen jälkeen. Toivottavasti hormonitoiminta käynnistyisi nyt kunnolla ja ovuloisin. Enää ei oikein muistakaan mitä tuntemuksia kierron aikana onkaan. Saas nähdä osaanko bongailla mitään ovulaatio-oireita, limoja tms.

Meillä on vielä tämä yritys tjot-meiningillä, odottelen lähinnä että hormonitoiminta normalisoituisi eli jännään enemmänkin alkaako kuukautiskierto toimia. Olen siis tyytyväinen jopa tädistä, tietysti plussa olisi myös tervetullut :)

Meillä on poika ollut tänään melko vihainen. Olisikohan tämä kuumuus mikä saa pikkumiehen äkäiseksi? Mites teillä muilla?
 
Hei taas kaikki.

Tuo mun ihana haalea viivani on nyt kadonnut
. Aamusti tein samanlaisen liuskatestin ja ei siihen piirtynyt yhtään mitään. :(
Mä oon aika ymmälläni et mistäs moinen, mutta kävin apteekissa ja sen testin teen huomen aamusti. Mutta toiveet oon kyllä jo heittänyt. Ärsyttää ihan sikana tollaset paskat testit.

Anteeks nyt omanapainen teksti, yritän huomenna paremmin.
 
Brianna no voi höh :hug: Tuli mieleen tosta kuvasta minkä laitoit niin oon näkevinäni jonkun viivan myös ton kontrolli viivan vieressä mutta mulla ainakin on tullut noihin liuskoihin tohon kohtaan missä on ns. selkeä viiva niin aina tummempi kohta kun siitä se väri lähtee liikkeelle. Toivotaan kuitenkin että apteekin testi näyttäis plussaa ja pääsisit tuonne odotuspuolelle +++ :whistle:
 
Brianna Ei mikään ihme, jos ajatus pyörii nyt vain oman navan ympärillä. Jospa huominen parempi laatuinen testi antaa heti vahvan plussan, niin ei tarvitse enää olla epätietoinen. :hug:

kuukai Meidän esikoinen on nyt ollut levoton ja vähän äkäinen, mutta meillä se johtuu siitä, kun hän tekee lisää hampaita.

juuri Samat tylsät päivät täälläkin menossa. Onneksi aika kulkee siivillä, koska töissä on kiire ja iltaisin riittää puuhaa lapsen ja kodin kanssa. =)

Tervetuloa Nöösi!

Hyvä asenne waaka. Tuon kun muistaisi itsekin, kun aika tässä kuluu.
 
brianna mulla tuli mieleen, kun näin tuon sun testin kuvan, että aika kaukana on nuo viivat toisistaan. Mulla on ollut noissa liuskatesteissä viivat lähekkäämmin. Voisko tuo tosiaan olla, niin kuin dindei sanoi, se kohta mistä väri lähtee liikkeelle. Tuo näkyvä viiva on ehkä myös himpun verran paksumpi kuin kontrolliviiva.
:hug: Mutta ois kyllä ihanaa, jos ois oikea viiva. Testailehan huomenna ja tule sitten heti kertomaan!! Me pidetään sulle peukkuja! :wave: :wave:
 
:attn: :attn: Ärsyttää muuten tämä ovis-menkka (tai raskaus) -väli kierrossa, kun tekis mieli oluttaaaaaa :whistle: :whistle: eikä oikein uskaltais juoda. Onko muilla samaa ongelmaa? Enkä nyt puhu mistään ryyppäämisestä, vaan 1-2 pikkutölkistä kuuman päivän päätteeksi. :ashamed:
 
Brianna: peukut sulle pystyssä täälläkin!!! Toivotaan parasta! Mutta aika omituisia nuo liuska testit jos väriä näyttävät ilman syytä, oli sitten kohta mikä hyvänsä... Huomiseen siis!

Juuri: Mun ei tee olutta mieli, mutta jotain pientä drinksua kyllä! Ei myöskään siis ryyppäämistä, mutta sellanen rauhallisen illan ratoksi yksi tilkka esim baileysia :p Sun pitää varmaan tehdä kotikaljaa ;) Mä voin sekoittaa hmm..kermaan vaikka kinuskikastiketta :LOL:

Tervetuloa uusille!!!

omakin napa... meillä on täällä kauhea muuttorumba! Pakkaan, siivoan, käyn töissä ja pakatessa pikkuneiti roikkuu jalassa tai istuu muuttolaatikossa :heart: En oo bongannut ovislimoja, mutta näihin aikoihin se on ennen synnytystä ollut...saa nähdä millanen tää mun eka kierto nyt sitten on. Pari päivää sitten kyllä huvitti kumman paljon ja nyt ei enää ollenkaan...?! Olisko hyvä merkki :D
 
Brianna: no johan on hassu tilanne! Nyt testaat cb:n digitestillä niin sillä saa varmemman tuloksen eikä tarvitse viivoja tutkailla.. :)

ON: mulla on joka toinen päivä sellainen olo, että olen raskaana ja joka toinen päivä olen varma että en ole raskaana. Ota tästä nyt selvää.

Pari päivää on ollut nyt kurkkukipua. Samanlaista kuin ennen esikoisen plussausta, mutta veikkaan sen johtuvan vähäisestä pukeutumisesta nyt kun ollut hellesäät ja leikkauksen jälkeen mulla on aina kurkku reagoinut tosi nopeasti eri sään vaihteiluihin, pölymääriin, ilman kostetuteen jne..

Mutta ihmeen oireeton olo muuten. Yleensä tässä vaiheessa olen tuntenut jo vaikka mitä oireita, joten ehkä tämä oireettomuus olisikin hyvä asia.. Tai noh, kyllähän niitä oireita alkaa löytymään kun oikein alkaa miettimään. Pissattaa koko ajan (tosin nyt kun on kuuma, niin juonkin enemmän), alaselkää jomottaa (olen istunut huonosti), mahaa turvottaa ja on paineentunnetta (olen syönyt jotain sopimatonta).. :LOL: Mutta yksi oire poistaa olemassa olollaan on ärtyneisyys! Olisi sitten menkat alkamassa tai olisin raskaana, niin aina olen pari päivää ennen kiukkuinen kuin ampiainen, mutta nyt olo on kuin lauhkealla lampaalla.. :LOL:
 
Merkkaan ketjua.
Ei ole oikein mitään kuulumisia kerrottavana. Pannaan minkä keretään, mutta vähänhän tässä on kyllä sellainen mieliala vallalla, ettei tästä tule hittojakaan. Ensi viikonloppuna ihan surutta aion juhlia täysillä ystävien häissä ja ottaa tarjoiluistakin kaiken irti. Se tekee ehkä ihan hyvääkin - ja sitäpaitsi, ollaan koko viikonloppu "lapsivapaita" ja yövytään hotellissa, joten eiköhän jatketa tätä tehtailuakin joka onneksi on edelleen tosi kivaa :D !
 
Jokos BRIANNA ehti testata aamulla? Mitä toisen merkkinen testi näyttää?

ON: Voihan ärsytys! Nyt tuo Fertilityfriend siirsi mun ovispäivää parilla päivällä eteenpäin. Kirjailen sinne FF:n sivulle aamulämpöjä. Ensin se antoi ovispäiväksi hienoisen lämmön nousun perusteella kp 15, ja tänään siirsi sen kp 17!!! Johtuu siis siitä, että lämmöt on taas kerran nousseet vähitellen. Mulla on aina noussu aamulämmöt pikkuhiljaa oviksen jälkeen, tai ainakin luulen niin, mutta en tiedä sitten. Jos se meni noin myöhään, niin sitten ei kyllä osunut ajoitus oikein kohdalleen, kun viimeinen yrityskerta oli kp 15 illalla. En usko, että ne siittiöt millään elää kahta päivää mun olemattmissa ovislimoissa. Katotaan, niin kierto on taas vaan joitain 28 päivää, ja sitten se FF näyttää luteaalivaiheen tosi lyhyeksi, jos olettaa oviksen olleen vasta kp 17. Mutta kp 17 mun kohdunnapukka oli kyllä jo laskeutunut alemmas ja oli kovempi, eli ei enää tulkittavissa "hedelmälliseksi". Äh, täytyykö mun nyt kuitenkin ostaa vielä niitä ovistestejä, että saan varmistettua oviksen ajankohtaa varmemmin?!
 
Huomenta, mäkin tulin Briannan testiä kurkkimaan :wave:

Novelle: Mulla on usein ollut tuo ovis kp 17-23 ja kierto ollut ka 34... Jos kuitenkin sulla olis ollut nyt se ovis sillon kun itse sen bongasit? Kun oon ainakin kuullut, että tuo lämpöjen mittailu ei oo mitään kauhean luotettavaa kun vaikuttaa kellon aika ja ootko jo noussu vai et jne. Tiedä häntä... Ja toivotaan, että ne siittiöt elelis sen 2 päivää ainakin...Itsellä kun on se tilanne, että me kans oltiin kp 15 ja eilen (kp17) sitten bongasin kai ovislimat, mutta ei me jaksettu mitään tehdä kun tää muutto painaa päälle... :ashamed: Ehkäpä tänään uudella innolla...jos ne ei vielä ollutkaan ne varsinaiset ovislimat :D

Mä innolla ilmotin pikkuneidin tänään muskariin, kun tykkäs siitä jo viime keväänäkin vaikka oli niin vauva vielä ja nyt kun näköjään jo niiiiin iso tyttö, niin varmaan tykkää vielä enemmän :D Toivottavasti mun työkuviot menee niin että pääsen tyttöä siellä kuljettamaan :)
Mutta pitääpä tästä mennä valmistautumaan, meillä on tänään uudessa kodissa talon luovutus! Mahtavaa!
 

Yhteistyössä