**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Tervetuloa Mensku!

Täällä alkoi kuukautiset etuajassa kp 24 :eek: . Nyt kp 3 menossa ja yk 2. Uutta puhtia tämän kierron oviksen hyödyntämiseen haetaan Kreikasta, jonne lähdetään keskiviikkona! Toivottavasti sillä aikaa tänne on tullut monen monta plussaa! :flower:
 
Hei,
minäkin mielelläni liittyisin teidän joukkoon. Liekö olen sitten alkuunsa taustailija kun varsinaisesti "saa tulla" vasta kesällä tai syksyllä, mutta kun tämä kuumeilu on niin kovaa, että mielelläni täällä teidän kanssa vouhottaisin :D

Eli meillä on 7/09 pikkuneiti ja toista kieltämättä jo toivottaisiin. Itse olen menossa ensi viikolla töihin 2kk ajaksi, joten sen jälkeen /aikana ajateltiin antaa lupa tulla jos olisi tullakseen.

Ongelmana on kyllä se, että menkoista ei ole tietoakaan, vaikka neiti on pian jo vuoden (?!) ja lisäks mulla on todettu yliherkät limakalvot jotka on siis pirun kipeät koko ajan, eli homma toimii vain puudutegeelin kanssa (mikä romantiikan tappaja...!). Tulipas heti purkaus tähän alkuun, mutta tsemppiä teille jotka nyt odottelette jo plussaa!!! :wave:
 
Kukkaiskeiju samassa veneessä ollaan, menkkoja minäkin kaipailen, tyttö syntyi 06/09 ja vielä menkat hukassa. Noi limakalvot on ollut kuivat ja kipuja on ollut, mut vielä onneks ollaan pärjätty liukkarilla (acolla ihan huipputuote). Lisäks mulla on toi eppari ollut pitkään kipeä ja haitannut hommia. Lääkäri lupasi että ongelmat poistuu kun menkat alkaa...

Eiköhän se sullakin helppaa kun hormoonit palaa normaaliksi.

Missä on nyt kaikki plussat?! :whistle: Hyviä tuulia jännääville.
 
kukkaiskeiju ja Brianna mulla kans vaivaa kuivahkot limakalvot. kävin lääkärillä pari viikkoa sitte, käski ostaa ovestinia, pari kertaa oon laittanu ja on kyllä auttanu..on kyllä vaihevuosiin tarkotettua :LOL: mutta moni käyttää synnytyksen jälkeen. imetän ja käytän silti..vieläkö te imetätte?
Jopatu hauskaa reissua.. =)

niin siis mulla ollu synnytyksen jälkeen kahet menkat..eka kierto oli 51 päivää.. toivottavasti tästä säännöllistyis ja lyhentyis ees vähän, mutta ei se nyt niin haittaa vaikkei aivan heti tuliskaa raskaaks, mutta siis enemmän hyötyä ku haittaa :LOL:
 
Mä oon käyttänyt jo pitkään vagifemiä, eli siis estrogeenilisää, mutta ei siitä ollut mitään hyötyä :( Nyt odottelen aikaa naistentaudeille, en sitten tiedä mitä ne siellä voi tehdä, mutta lääkäri diagnosoi mulla pahan vulvodynian. Oonkin siitä joskus täällä jotain kirjottanut. Pumpulipuikolla kun koskettaa emättimen seinämää, tuntuu siltä, että joku pistäis neulalla. Voi kuvitella miltä sisätutkimus tai yhdyntä tuntuu... :$ Mutta näin mennään, ehkä se helpottaa kun menkat alkaa!

Mulla kans eppari oli pitkään kipeä, lisäks sekään ei tietenkään parantunut niinkun yleensä, vaan se kasvatti granuloosakudoksen (joka siis kasvaa yleensä haavan pohjasta ja sulkee haavan) niin ylöspäin sellaseks lärpäkkeeks joka leikattiin sit pois. Sit kasvo uus, mut se tippu itestään... Mutkia ollut matkassa, mutta ei se tahtia hidasta. Tai no hidastaa, mutta hätä keinot keksii :D

Vielä imetän, mutta saa nähdä miten kesän työt vaikuttaa tuohon imetykseen kun ei ole koko ajan tissi saatavilla ja miten se taas vaikuttaa sit menkkoihin :whistle:

ps. tuo B toimii siis kun maalaat sen sanan yli minkä haluat paksulla ja sit painat sitä B:tä ;)

Mäkin mielelläni näkisin täällä teidän muiden plussia!!! :p :heart:
 
Tervetuloa mensku ja kukkaiskeiju! :flower: :flower:

Joo, plussia täälläkin odotellaan. Ei siis vielä itselle, vaan muille. Monella kun näyttäis olevan kierto lopuillaan. Mulla vasta muutama päivä oviksesta, joten ei mitään jänskättävää vielä. Eikä ole yhtään mitään tuntemuksiakaan. Jotenkin tuntuu, ettei uskalla toivoakaan tärppiä, mutta sitten toisaalta odottaa, että tärppäis suunnilleen yhtä nopeaa kuin esikoisestakin (yk3).

Mutta tulkaapa muutkin kertomaan tuntemuksianne! =)
 
ON: täällä alkaa usko mennä tän vuodon suhteen tänään tullut myös sen verti reippaasti että eiköhän ne menkat sitten kummiskin taida alkaa :ashamed: No seuraavaan kiertoon sitten jos ei muuta huomenna uus päivä ja ainahan tää voi viellä loppua :kieh:

Tervetuloa uusille :flower:
 
Mensku ja kukkaiskeiju "kiva" että löytyy kohtalotovereita.
Meillä vielä imetetään kerran yössä ja 1-2krt päivässä. Töissäkin olen maaliskuusta lähtien käynyt lauantaisin ja tarvittaessa, alkuun tissit oli päivän päätteeks ihan pinkeenä ja täynnä maitoa, nyt ei oo ollut sitä ongelmaa, eli imetyskerrat on vähentynyt.

Tollanen vulvodynia kuulostaa todella kurjalta! Itselläni on ollut nuoresta lähtien yhdyntäkipuja jotka on johtuneet psyykkisistä jutuista, mutta nyttemmin kun asiat on saatu kuntoon ei kipuja enää ole ollut. Tai on nyt toi eppari mut sekin alkaa helpottaa, onneksi!

Noi ovestini ja vagifevi, täytyy pistää mieleen. Jos vaikka seuraavalla apteekkireissulla nappais mukaan.

Miten muuten muut imettävät, onko teidän seksihalunne palanneet jo? Tässä olen odotellut et toi halupuoli palautuisi, ihan entiselleen ei tarvis, mut edes vähän ni olis kiva. Ennen meen suhteessa minä vonkasi ja mies pihtas, nyt on kyllä ollut toisinpäin :LOL:

Dindei ja dada :hug:
 
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

************* Keskiviikko 2.6. **************

MUKANA:




sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 50/29-33* yk 3
Lumikuningatar.........................................kp 42/?* yk 27
Mymmy.................tyttö 10/09....................kp 36/52? yk ?
Lulun......................tyttö 08/08...................kp 34/27-31* yk 1
Dindei...................poika 10/09...................kp 32/ 34?* yk 2
Anlini.....................poika 09/09...................kp 31/30-36 *yk 1
waaka...................esikoinen 09/08.............kp 26/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.................kp 26/31-40* yk 3
Kamomilla -81........tyttö 12/08....................kp 24/42 *yk 8
juuri......................tyttö 04/08....................kp 24/28-30 *yk ?
sofku.....................tyttö 04/08....................kp 20/? *yk 1
empompii...............poika 07/08..................kp 17/28 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.............kp 10/28-39* yk 8
snowball................tyttö 05/09....................kp 9/34-35* yk 4
Manna K................poika 07/09...................kp 8/29-31*yk 2
Peppioliina.............tyttö 07/08....................kp 8/26* yk* 9
Jopatu...................esikoinen 12/09.............kp 5/28-32* yk 2
dada......................tyttö 09/09...................kp 3/32-40* yk 3
mensku.................esikoinen 02/10.............kp
Brianna..................tyttö 06/09...................kp
kukkaiskeiju............tyttö 07/09...................kp
Heathy..................esikoinen 12/08.............kp
Memmu86..............tyttö 03/08...................kp
Minsku82...............poika ?/04....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...........kp
ina21.....................poika 6/07...................kp
Sannuliini..............tyttö 10/08...................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05...........kp
yllätysvauva.........esikoinen ??/07..............kp
Hyzenthlay............tyttö 06/09....................kp
niiskunenä-78.............................................kp
spica...........................................................kp


TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida


HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET :



2010

Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31),

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)

 
Heippa ja tervetuloa mensku ja kukkaiskeiju!

Täällä menkat on loppuneet ja odotellaan seuraavaa ovulaatiota. Kauhea stressi työasioiden vuoksi, mikä ei tee hyvää tälle vauvaprojektille... Mutta yritetään, yritetään :D

Jopatulle mahtavaa reissua!
 
Mulla on muuten kp 31 eikä 30 vaiks ei sen niin välii...
Täällä vartoillaan menkkoi alkavaks vaikka mitään merkkii ei oo kumpaankaan suuntaan...
Oishan se kiva jos ois jo tärpänny mutta melkein tiän että ei oo vaikka jotain puuhailtiin siinä ennen ovista. En tosin oo oviksii kytänny että koska ovat mutta aina joskus sen tunnen... No vähitellen eteenpäin uutta yritystä kohti =)
 
Brianna nuista seksihaluista synnytyksen jälkeen. eli mulla 4 kk synnytyksesta ja halut on palautunu entiselleen. =)
miten teillä muilla onko ovulaation huomannu herkemmin synnytyksen jälkeen? oon ihan satavarma että mulla oli eilen, niin kovasti vihlo mahaan ja tuli limaa :ashamed: ei voinu olla huomaamatta, mutta hyvä niin =) ku oon miettiny että ovuloinko imetyksestä huolimatta, näköjään =)
 
Hei vaan kaikille. Uskaltaisinkohan minäkin liittyä joukkoon plussatuulia toivomaan!! :)

Koko kevät on periaatteessa ollut pientä viritystä päällä, mutta on ollut tuota työstressiä niin paljon, että ei ole oikein petipuuhat maistuneet eikä plussat paukkuneet. Onneksi kohta alkaa loma ja työhommat helpottavat, joten kunnon yritys pääsee alkuun.

Nyt on laskelmieni mukaan kp. 24 menossa ja kierron pituus n. 28-30, joten muutaman päivän päästä on taas jännät paikat. :| Jotenkin on ollut kyllä alavatsa kipeä ja turvonneen oloinen jo päälle viikon verran.. Mitähän se mahtaa tarkoittaa?? :eek:

mensku minulla on ovulaation ajankohdan huomannut synnytyksen jälkeen. Ennen en tiennyt mistään mitään, mutta nykyisin on maha hieman kipeä kierron puolenvälin paikkeilla. Ihan tarkkaa ovulaatioajankohtaa en osaa kertoa. Pitäisi varmaan tikkujen kanssa harjoitella tunnistamaan oikea hetki.

ps: ensimmäinen lapsi on tytär (04/08). Tuolloin pari vuotta takaperin palstailin ahkerasti. Mahtaakohan olla silloisia tuttuja paikalla. :heart:
 
pikasesti kurkkailen tänne vuoto jatkuu tosin äärettömän niukkana. Enpä nyt sano tähän juuta enkä jaata mutta pettymystä ei ainakaan enään voi tulla koska se tuli jo.. Vielä ei tosin ole kunnon menkat alkanut mutta tosiaan näähän on vasta toiset menkat synnytyksen jälkeen että paha mennä sanomaan miten synnytys on kehoa muokannut..

Paljon uusia ja kovasti tervetuloa kaikille :flower:
 
Mensku eli toivoa sopii että nekin palautuu kun menkat saapuu. Noh parempaan suuntaan mennään. Paljonko sä vielä imetät?
Toi meen likka on sellanen tissitakiainen, et se olis koko ajan tissillä jos saisi. Mut yritän pitää kiinni siitä et yöllä anna kerran ja päivällä parikertaa. Monta kertaa päivässä ipana istuu sylissä ja yrittää kaivella tissiä esiin ja sitten parkuu kun ei saa. :|

Mielenkiinnosta ajattelin että jos tikuttelis huvikseen ni näkis et tapahtuuko mitään ovulaatiota mulla, mut toisaalta eikö se oo aika turhaa kun oviksen jälkeen pitäis tulla menkat tai raskaus eikä kumpaakaan oo näkynyt?

juuri tervetuloa.
 

mimia85.....................poika 02/09...................kp 18/25-28 *yk 1


Mehän emme aikaisemmin yrittäneet saada vielä toista lasta, mutta viime kuussa tapahtui monien väärinymmärrysten takia (pitkä juttu :D ) niin että olisin voinutkin plussata. Mun vauvakuume räjähti silloin täysin käsiin ja sain sen innon tartutettua myös mieheeni. Eli meillä ei viime kuussa plussattu, mutta oon iloinen siitä, koska ehdittiin miehen kanssa puhua kaikki maan ja taivaan väliltä ajatuksesta, jos meitä olisikin kohta neljä! Ja me päätettiin aloittaa yritys!!! =)

Ja jos nyt olisin ollutkin raskaana, niin me oltais "menetetty" tämä ihana aika kun lasta yritetään saada. Tässä fiiliksessä on vain sitä jotain.. ;) Joten tänne vaan nyt paljon paljon plussatuulia! :heart:

Ja tosiaan itse olen 25v ja mies 27v ja meillä 1,5v esikoispoika (02/09). Oviksen bongasin viime viikon alussa; oliskohan ollut kp 8-12 välillä eli nyt ois dpo 6-10. Koko ajan sitä huomaa yrittävänsä bongailla oireita. Ainoat oireet mistä voisin elätellä toiveita on aivastelu, mahan poltto, turvotus ja viiltokivut, mutta näitähän mulla on ollut joka kuukausi! :LOL: Mies nauroikin että hän ei enää innostu noista mun oireista kun olen nyt viimeiset 5kk ollut joka kuukausi aivan varma että olen raskaana! :D Että se siitä mun oireiden bongailusta.. ;)

Ja nyt on aika kiva tunne odottaa ensi viikon testailua, koska olisin tosi tosi iloinen raskaudesta, mutta jos en olekaan raskaana, niin siitäkin olen iloinen. Koska sitten meillä olisi mahdollisuus saada toinen lapsi jossain muussa kuukaudessa kuin helmikuussa. Jos
nyt olisin raskaana, niin jotenkin raskausaika ei olisi niin "uusi" juttu, koska olen ollut jo kertaalleen raskaana juuri nämä samat kuukaudet ja tiedän miltä tuntuu ahtaa suuren suurta mahaa talvitakin sisälle.. :LOL: Toivottavasti en selittänyt liian sekavasti.. ;) Loppuraskaus kesällä olisi kiva kokea, mutta lapsethan tulevat sitten kun aika on valmis. Joten emme nyt yritystä yritä tuohon muuttaa, että loppuraskaus olisi kesällä. Lapsi saa tulla ihan milloin vain ja olemme siitä tosi iloisia oli kuukausi mikä tahansa.. :heart:
 
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

************* Keskiviikko 2.6. **************

MUKANA:




sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 51/29-33* yk 3
Lumikuningatar.........................................kp 43/?* yk 27
Mymmy.................tyttö 10/09....................kp 37/52? yk ?
Lulun......................tyttö 08/08...................kp 35/27-31* yk 1
Dindei...................poika 10/09...................kp 33/ 34?* yk 2
Anlini.....................poika 09/09...................kp 32/30-36 *yk 1
waaka...................esikoinen 09/08.............kp 27/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.................kp 27/31-40* yk 3
Kamomilla -81........tyttö 12/08....................kp 25/42 *yk 8
juuri......................tyttö 04/08....................kp 25/28-30 *yk ?
sofku.....................tyttö 04/08....................kp 21/? *yk 1
mimia85.................poika 02/09..................kp 18/25-28*yk1
empompii...............poika 07/08..................kp 18/28 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.............kp 11/28-39* yk 8
snowball................tyttö 05/09....................kp 10/34-35* yk 5
Manna K................poika 07/09...................kp 9/29-31*yk 2
Peppioliina.............tyttö 07/08....................kp 9/26* yk* 9
Jopatu...................esikoinen 12/09.............kp 6/28-32* yk 2
dada......................tyttö 09/09...................kp 4/32-40* yk 3
mensku.................esikoinen 02/10.............kp
Brianna..................tyttö 06/09...................kp
kukkaiskeiju............tyttö 07/09...................kp
Heathy..................esikoinen 12/08.............kp
Memmu86..............tyttö 03/08...................kp
Minsku82...............poika ?/04....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...........kp
ina21.....................poika 6/07...................kp
Sannuliini..............tyttö 10/08...................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05...........kp
yllätysvauva.........esikoinen ??/07..............kp
Hyzenthlay............tyttö 06/09....................kp
niiskunenä-78.............................................kp
spica...........................................................kp


TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida


HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET :



2010

Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31),

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


 
tervetuloa kuumeilemaan juuri ja mimia85 :flower: :flower: Mukava saada uusia vauvakuumeilijoita =) Kuten Mimia85 sanoi, tää on oikeesti tosi ihanaa aikaa, kun yrittää saada lasta aluillensa (tietty sitten ei niin kivaa, jos ei plussaa ala piiitkään aikaan näkyä ). Tällä hetkellä nautin tosi paljon ajatuksesta, että meille voi tulla joku päivä toinenkin lapsi kasvamaan tuonne masuun..

dindeillä jännät paikat vieläkin. Ihan hyvin voit olla raskaanakin. Mulla tuli esikoisesta pientä ruskeaa tuhrua suunnilleen viikon verran. Eikä sitten kunnon vuoto alkanutkaan ja raskaanahan olin.

ON: Täällä ei mitään oireita. Pian alkaa piinaviikkokin. Sitä odotellessa =)
 
juuh tosiaan vaikka hanskat on heitetty tiskiin tän kierron suhteen jo muutamaan kertaan niin silti itseänikin vähän on alkanut jännätä jos niitä menkkoja ei kuitenkaan tulisi.. :x No jos niitä ei näy eikä kuulu niin meinaan testata vasta alku viikosta mutta tosiaan päivittelen tänne heti kuis käy..

-joskus olen kuullut väitteen että toinen lapsi tärppää herkemmin kuin ensimmäinen ja siihen turvautuen toivonkin että tässä ketjussa ei kirjottele enään kukaan kesän jälkeen :LOL: :whistle:
 
Brianna täysimetän vielä. poika 4kk. mutta yöllä en oo imettäny kertaakaa poika nukkuu n.7-8 tuntia..maito riittää aivan hyvin menkkojen ja oletetun oviksen aikaan..mutta väsyny on sillon :) kävin tänään lääkärissä..huomasin emättimessä eilen jotain ylimäärästä..virtsarakon laskeuma,lievä onneks, onko kellää ollu synnytyksen jälkeen? ei onneks haittaa vaikka tulisinki raskaaks. :heart: eilen käytin kaupungilla vauva kantorepussa niin oli ilmeisesti liian raskas lasti kyydissä liian kauan :D
 
Heippa!

Näyn olevan tuolla plussanneiden joukossa. No, kyllä plussasin ja kyllä, luulin raskauden edenneen 12+0 viikolle asti, kunnes ultrassa todettiin, että alkio oli lopettanut kasvamisen jo 6+? :/ Vuotelen vielä lääkkeellisen tyhjennyksen jälkivuotoja, mutta nyt katse eteenpäin!
Haluaisin siis hivuttaa itseni taas kuumeilijoiden joukkoon!

Jospa sitä saisi toimivan plussan myöhemmin :heart: Edellinen kun tuntui olevan hieman epäkunnossa...
 

Yhteistyössä