**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Olenpas mä korkealla listalla. Huimaa suorastaan.
Ovisviikko oli ja meni, kaikkemme kyllä tehtiin. Nyt ei ole mitään fiiliksiä ei suuntaan eikä toiseen, joten jännäillään hiljakseen. Mulla on kassissa edellisestä kierrosta käyttämättömäksi jäänyt Clearbluen digitesti (ostan aina kaksi, kalliimman ja halvemman, ja teen aina sen halvemman ensin, silläkin pitäisi niinä päivinä plussa tulla kun testaamaan intoudun) jonka teen sitten kahden viikon päästä jollei vuotoa ole ennen sitä alkanut. Siis syyskuun alussa.

Olishan toi jo asiaa kymppikierrosta raskauta, persana!
 
Tervetuloa uusille!
Tää on vähä tylsä vaihe, odottaa niin kovasti että aika kuluisi niin tietäis onko tärpänny vai ei..
Tekis mieli tehdä jo nyt testi vaikkei siitä mitään hyötyä ole. Pojasta sain aikanaan kyllä plussan rv 3+5.

täällä kaikki ok, aika tylsä ja rauhallinen viikonloppu takana. Tänään vielä vapaa, ja huomenna töihin..
 
No niin, täällä taas viikonlopun jälkeen... Kuvitellut raskausoireet entisellään eli alavatsaa juilii ja nännit on arat. Muuta ei :) Ja nyt siis kp 23/27. Mutta en tosiaan usko käyvän niin hyvä tuuri, että ekasta kierrosta tärppäisi.

Rocket huimasti onnea plussasta :flower: Ihana loppukevään vauva tulossa!
 
Huomenta kaikki! :)
Lisäiliskös joku minut tonne listoille? Tänään ois sitte kp 10/30. Ja toista kuukautta tässä yritellään. Tai oikeestaan tosissaan vasta ekaa kuukautta. :D
Tää kuume vaan lisääntyy kun sain tietää parhaan kaverin raskaudesta :heart: Vaikka esikoinenkin vasta 3kk. Mutta toivottavast tärppäis äkkiä. Toi ensimmäinen ainaki tärppäs heti ensimmäisellä kerralla. :heart: Toivotaan parasta pelätään pahinta.
 
Täällä aivan tolkuton väsymys, pahoinvointi ja pääkipu ja hermokin on kireellä |O :kieh: Silti en kyllä usko plussaan... Mies vaan nukkuu vaikka tietää et mul ei oo hyvä olla... Luulin jo että oon kuumeessa,mut tasan 36 oli lämpö, tollasella halvalla kuumemittarilla. Eilen meinasin pyörtyy ku oli niin paha olo :x Et tällästä tänne. En nyt edes muista mitä olitte kirjotellu... sori, oon niin tiltissä :ashamed:
 
Verta tiputtelee jo kolmatta päivää, mutta ei vieläkään oo kunnolla menkat alkanu. Viimeks oli kolme päivää tiputtelua ja neljäntenä päivänä "hanat aukes", joten varmaan huomenna sitten... Eli ei tainnut ekasta kierrosta tärpätä. :( Pieni pettymyshän se oli, kun esikoinen tuli heti ekasta kierrosta, mutta jos nyt ei vielä tässä vaiheessa ajauduta epätoivoon. ;) Oon yrittänyt vähän syömisiin kiinnittää enemmän huomiota, että sais pikkusen painoa pois. Painan yhtä paljon kuin enimmilläni esikoista odottaessa. :ashamed: Varmaan painonpudotus nostais raskautumismahdollisuuksia.

-itkuiita-
 
Tänne ei kuulu mitään kiinostavaa. Vuoto alkaa loppua vihdoin, jes. Kylläpä sitä kestikin. Ennen ekaa raskautta menkat kesti 3 päivää järkyttävin kivuin. Nyt on kestäny jo 5 ja vähän vähemmin kivuin. Ehkä näin on parempi kuitenkin.

Rocketille onnea plussasta :heart: Hassua kuinka sitä jännittää muiden puolesta ihan kamalasti, vaikka ei edes tunne :)

 
Onnea Rocket :flower: :flower: Et sitten kauaa viihtynyt seurassamme :D

Tääl ei mitään ihmeitä kp 19 meneillään ja täs kierros ei oikein tärppipäivät menny yhteen miehen kotona olon kanssa , joten en usko et vois tulla raskaaks :/
Mut jos jo vaik ens kuussa sitten...

Ja tervetuloa kaikille uusille :wave: Olikin aika monta ilmottautunu seuraamme =)
 
Täällä kiertopäivä 2 eli menkat alkoivat sunnuntaina kierto oli 27 päivää eli ilmeisesti mun kierto on suunnilleen yhtä säännöllinen kuin ennen esikoista. Pakko myöntää että pettynyt olo on tietysti ja ilmassa on orastava pelko siitä että uutta vauvaa saa "tehdä" vaikka kuinka kauan ja stressi asian suhteen kasvaa kokoajan. Mikä meissä on vikana kun muilla raskaudet alkaa heti ja meillä ei ala vaikka seksiäkin harrastetaan säännöllisesti! Toisaalta mä yritän ittelleni sanoa, että kyllä tässä on aikaa saada vielä vaikka kolme lasta joten onko sillä väliä vaikka kaikkea ei saakkaan heti. Ja vielä hetki sitten mä olin ihan vakuuttunut että mä olen onnellinen vaikka en saisikaan koskaan toista lasta. Tää lapsenhankintaprojekti saa jotenkin mielen aika solmuun.

MT79 miten helposti teillä tuli esikoinen? ajattelin vaan että käytkö sä uudelleen tollasta pitkää tietä. Mä pelkään meinaan itse kovasti sitä että joudun käymään sen saman läpi, vaikka esikoisen kanssa oli se pelko ettei ehkä ikinä saa lapsia.

Onnea kuitenkin kaikille uusille plussanneille, teidän onnenne ei ole kuitenkaan multa pois joten älkää vaan ottako tätä mun vuodatusta itteenne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Auneli:
MT79 miten helposti teillä tuli esikoinen?
Esikoista aloin odottaa reilu puoli vuotta ehkäisyn jättämisestä. Mutta ei mitenkään erityisesti "yritetty", en laskenut tärppipäiviä tai edes sekstailtu erityisen usein, ja olin silloin paljon viikonloppuja poiskin. Mutta ei tosiaan kertalaakista esikoinenkaan tullut. En jaksa tästä periaatteessa stressata, mutta takaraivossa kuitenkin jyskyttää pelko, että pikkukakkosta ei lähiaikoina/koskaan tulekaan? Ja mielessä miettii, että mitä mä oon tehnyt väärin?!

Auneli, mulla on siis hyvin samanlaiset tuntemukset kuin sulla :hug:

No, nyt on menkat kärsitty ja edellisiä kiertojahan ei takaisin saa, vaan uudet on vain tarjolla.
 
päivä pulkassa ja ei vieläkään tätiä.. 8päivää viel ennen kun ostan testin.. :whistle: kuumottaa..
oireita:
väsyttää
närästää/etoo
kylmä/kuuma
nälkä/ei nälkä
vessas juoksut
ja pahin maha turvoksissa!!!

kuvittelua voi olla.. mut toi mahan turvotus ei oo kuvittelua on joko raskaus tai sit jumalattoman runsaat menkat!!!!
 
Ihana lukea teidän kuumeilusta! Vitsi kun haluaisin jo itsekin jännäilemään! Ei ole valitettavasti paljon kirjoittamista vielä kun tosiaan ehkäisyä käytetään.. mutta luotan siihen että mies ei tarvii enää montaa miettimiskuukautta. Sitten..! Siihen asti nautin pojusta täysin sydämin. On se vaan niin ihana tapaus ja mahtavaa seurata oman pikkuisen kehitystä.

Onnea kaikille, joko plussista tai sitten yrittelyyn! :flower:
 
Täällä mennään kp 35/28 ja dpo 15. Ei tätiä, etovaa oloa vaan ja jännitystä Kiinalaisia liuska r-testejä oon muutaman tehny ja eilen ja tänäaamuna haamuakin haamumpi viiva.. Ihan vielä ei uskalla innostua mutta ei tää kyllä ihan "normaaliakaan" ole. CB:n digitestin ohjetta lueskelin ja siinä sanottiin että testi näyttää mahd. plussaa 19 vrk suojaamattomasta yhdynnästä jos kk kierto ei ole tiedossa. Mullahan kierto on tiedossa mutta ovis oli niin myöhään (kp 20) että pitänee säästää tuo "parempi" testi loppuviikkoon ja tuhlata siihen asti noita halpiksia..

*Muoks* uuden foorumin myötä mulle näyttää tulleen yks i lisää tuohon nimimerkkiin :D eli Shistin = Sihistin
 
Mitä tälle ulkoasulle on oikein tapahtunut? Ihan omituisen näköinen... Opinkohan ikinä käyttämään tätä :)

Sihistin: Hui, kuinka jännää! Haamuakin haamumpi voi kuitenkin olla vielä haamu ja sit plussa :) Varmaan polttelee kättä toi CB:n testi!

Meillä esikoinen on kipeenä :( Ressukka on ihan nuhainen. Yhtäkkiä tänään vaan alko nenä valua ja sit kunto on nopsaa menny alaspäin. Pöh.
 
Ompas omituisen näköstä kun kaikki muuttunu täällä :confused:

Piti vastata ku luin Aunelin ja MT79 kirjotukset pelosta jos ei toista lasta tulekkaan. Kummatkin olis voinu olla mun näppäimistöltä.

Mä aloitin vauvakuumeilun 20 v. Tulin raskaaksi 2001, meni kesken, uudestaan 04, meni kesken. Kummatkin eri miehille. Tapasin nykysen miehen 06 loppuvuodesta ja olin varma etten voi lasta saada ikinä. Ehkäsy jätettiin keväällä 07 ja aloin odottaa esikoista saman vuoden lokakuussa. Mutta silti taas pelko perseessä et kuinka pitkään joudun tällä kertaa odottamaan. Mä kun en jaksa uskoa et mun kohalla mentäs tällä kertaa helpointa reittiä. Ennen esikoista olin vihainen äideille jotkai sai heti ekalla yrittämällä tai vahingossa, mutta nyt sekin on jääny. Poikani on rakkainta koko elämässäni vaikkei kakkosta tulisikaan. Vaikka silti haliaisin vielä kokeilla kaiken kerran uudestaan. Kauhea vuodatus..

no nyt on ovis ohi ja hyödynnetty, jäädään toivomaan parasta ja pelkäämään pahinta :|
 
************Torstai 26.8.**************



MUKANA:


Colatin..................poika 02/2005...................kp 47/24-30 *yk 2
Shistin...................tyttö 09/09........................kp 37/28 *yk4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 36/42 *yk 10
itkuiita85................poika 04/09......................kp 34/? *yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 30/29 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 30/28 *yk1
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 24/29 *yk 3
Collins...................tyttö 12/06................kp 26/27 *yk1
Bretagne...............poika 06/06......................kp 23/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 22/29 *yk 5
Sanmoc................poika 01/08.......................kp 21/26-34 *yk
Ninnu-liini..............tyttö 02/09.......................kp 20/24-28 *yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 19/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 18/28-30*yk 2
Nunnu-79..............poika 10/08.......................kp 18/25(-29) *yk1
waaka...................esikoinen 09/08................kp 16/72 *yk 7
kikka89..................tyttö 08/09........................kp 14/26-29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 13/ 25 * yk 5
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 12/32 yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 10/29-39 *yk 10
neito84..................poika 07/08.....................kp9/28-38 *yk 4
hemari...................esikoinen 10/09...............kp 9/28-30
iines83..................poika 10/09......................kp 9/32 *yk2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 9/29-31 *yk1?
Auneli....................tyttö12/08........................kp5/29/30 *yk2
Minsku82...............poika09/04.......................kp3/29 *yk 33
Brianna.................tyttö 06/09........................kp2/29 * yk 4


TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
kuukai
sirpaleina..............tyttö 07/09
sofku.....................tyttö 04/08

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
j
 
Viimeksi muokattu:
No niin, täällä sitä vaan edelleen jännäillään. Olen jo kehitellyt kaikenlaisia oireita, eilen jopa sellainen kuvottava olo koko päivän, saa nähdä miten käy:rolleyes: Tänään siis menossa kp 25/27, joten ei kauhean montaa päivää tarvitse enää tätä kiertoa jännitellä...

Niin ja meillä siis esikoinen on tyttö, jos joku jaksaa listaan korjata.
 

Yhteistyössä