**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Onnea Tatskattu ja Shistin!! :)

Täällä kp 10, ja ihan kuin olis jo ovisliman tapaista tullut? Mies ihan innostui kans lukemaan netistä lapsentekovinkkejä ja kuulemma aamuisin sekstailu ja naisella viinin juominen auttaa. Pohdittiin vaan, että miten tässä ollenkaan pääsee töihin, jos heti aamusta pitää vain juoda ja naida :D

Viikonloppuna lähdetään reissuun mun veljen synttärijuhlille, hotelliin yöksi ja lapsi menee mummolaan. Ainakin onnistuu sitten tuo peittojen heiluttelu kahdenkeskisessä rauhassa :heart:
 
Onnea shistin ja tatskattu! :heart:

Tatskattu: Minäkin olen todennut ovistestin näyttävän raskauden. Esikoisen kohdalla piti keskellä yötä tehdä joku testi, kun yhtäkkiä olin varma,että olen raskaana. Ovistestin näyttöön pärähti tummempi viiva kuin kontrolliviiva.Seuraavana päivänä varmistin asian kunnon testillä ja plussahan sieltä tuli. Toimii siis.

Tänne ei mitään erikoisempaa. Päiviä vain odotellaan nopeasti kuluvaksi. Mitään "raskausoireita" ei sen kummemmin ole. Pientä palelua jonkun verran,mutta sää on muuttunut niin syksyiseksi,etten ihmettele vaikka vähän paleleekin. Eilen vaivannut päänsärky ja väsy ovat onneksi poissa. Johtuivat luultavasti vain edellisyön valvomisesta. En jotenkin jaksa uskoa raskautumiseen ensimmäisessä mahdollisessa kierrossa. Esikoisenkin kanssa meni useampi kuukausi ennen kuin tärppäsi. Kovasti kyllä toivon, että kovin kauaa ei tarvi plussaa odotella!
 
Onnea onnekkaille plussanneille!

Menkat alko sitte tänää... :( ...mut voi pudottaa taas maan tasalle.. plääh Ihmettelinki vähä ku ei testiin tullu mitään. Noh ehkä ei sais mennä heti suikuun kun on "puuhailtu". Menee hyvät "aineet" hukkaan :saint:
Noh mut kaikella on tarkoituksensa. Pää pystyyn ja menoks taas! =) Ja peukkuja kaikille jännääjille! :wave:
 
************Perjantai 28.8.**************



MUKANA:


Colatin..................poika 02/2005...................kp 48/24-30 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 37/42 *yk 10
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp25/29 *yk 3
Bretagne...............poika 06/06......................kp 24/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 23/29 *yk 5
Sanmoc................poika 01/08.......................kp 22/26-34 *yk
Ninnu-liini..............tyttö 02/09.......................kp 21/24-28 *yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 20/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 19/28-30*yk 2
Nunnu-79..............poika 10/08.......................kp 19/25(-29) *yk1
waaka...................esikoinen 09/08................kp 17/72 *yk 7
kikka89..................tyttö 08/09........................kp 15/26-29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 14/ 25 * yk 5
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 13/32 yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 11/29-39 *yk 10
neito84..................poika 07/08.....................kp10/28-38 *yk 4
hemari...................esikoinen 10/09...............kp 10/28-30 *yk1
iines83..................poika 10/09......................kp 10/32 *yk2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 10/29-31 *yk1?
Kristiina81..............poika 11/08.....................kp10/? *yk 1?
Auneli....................tyttö12/08........................kp6/29/30 *yk2
Minsku82...............poika09/04.......................kp4/29 *yk 33
Brianna.................tyttö 06/09........................kp3/29 * yk 4
MonalizaQ.............poika08/09........................kp2/28 *yk2
Collins...................tyttö12/06........................kp2/27 *yk 2
Itkuiita85...............poika04/09.......................kp2/33 *yk2

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
kuukai
sirpaleina..............tyttö 07/09
sofku.....................tyttö 04/08

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), Tatskattu (yk 2), Shistin (yk 4)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
o
 
Mulla koskee mahaan, alamahaan. Ja se kipu säteilee reisiin. Tosi hankala ja inhottava olo. Tänään siis 24/28. Väsyttää ihan sikana eikä huvita tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla peiton alla. Onneks on vapaapäivä. Ja viikonloppuki vielä vapaata niin saa rauhassa kipuilla. Onkohan nyt menkat tulossa...toivottavasti ei!

Onnea Shistin plussasta!
 
Nii voisiko joku lisätä minut tonne listalle? Vai pitääkö mun laittaa ite itteni sinne? Vai miten?:)
Nyt olis kp 14/30. Limoja vuodellu muutaman päivän. Miestä ei vaan vois vähempää kiinnostaa mitkään vauvantekohommat tällä hetkellä.:((
Meillä ennestään tyttö 5/10<3 Toivottavasti pian tärppäis!
 
Onnea plussanneet!

Meillä piti netin alkaa toimia tällä viikolla, mutta eipä alkanut ja uskosin että viikonloppuna tuskin tekevät mitään :( Taas siis toisten koneella siipeillen...

Ehdittiin hyvin hyödyntää ovis, nyt vaan odotellaan :)
 
Testasin tänään aamulla niin hailakan haamun etten uskalla siihen vielä luottaa. Mutta näin mä siinä viivan, mut se oli kyllä ihan sikavaalee. Kuitenkin vähän jännittää, että mitä jos? =) Kp 25/28 siis tänään.

Huomenna pakko ottaa uutta testiä kehiin...
 
onnea shistin ja tatskattu plussista, ja varovaiset onnittelut myös bretagnelle: toivotaan, että viiva siitä vahvistuu.

ja tervetuloa uusille!!

).( Mulla on nyt kp21 ja mitä sanotte siitä, että eilen sain OVIStestiin vahvanvahvan viivan! Eihän voi olla ovis näin myöhässä, mutta voisko se vielä raskauttakaan näyttää? Tein samantien myös r-testin, mutta sieltä antoi negaa. :confused:
Eli mitenköhän paljon herkempiä nuo ovistestin on näyttämään raskauden?

Ainiin muuten: pikkasen hankala tulla tänne nykyään, kun mulla ei näy profiilissa uusimmat kirjoittamani viestit. Ennen tulin aina sitä kautta tänne. : /
tatskattu kummalla sä testasit ensin ja millä kp:llä?
 
Onnea tatskattu ja shistin.. :) :heart:
Mäkin testasin esikoisen kohdalla first signalilla ku menkat sen 3 päivää myöhäs.. :) Mut toki piti vielä uudestaa testaa CB:llä.. :D

Haamuilijoille tsempitykset että plussa vahvistuis.. :)

Tädin kohdanneille :hug: ja tsempitykset uuteen kiertoon...

Omaa napaa ei kummempia..selkä on ollu kipee ja eilen illalla sattu molemmin puolin alavatsaa.. sellai ihme tunne oli..

KP 14/32?
 
mä tein jotain sellasta mitä en olis uskonu tekeväni täs kuumeilun kesken.. soitin ehkikseen ja pyysin pillerit itelleni... toivoloppu miehelle en sanonu mitään kuuli vaan puhelun ja oli aikas öö häkeltunu/pettyny kai... no joo en mä niitä voi alottaa kun vast syyskuun lopulla..

:flower: paljon onnea plussanneille!!!!
 
Eka testasin kp30 first signalilla plussan päiväpissasta, sitten iltapäivällä kokeilin davidin ovisliuskaa ja selvä tumma plussa tuli siitäkin... sitten kp31 vielä testasin apteekin omalla selvän plussan, en ois estannu enää jos ei ois ollu sitä kaapissa...
 
************Sunnuntai 29.8.**************



MUKANA:


Colatin..................poika 02/2005...................kp 50/24-30 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 39/42 *yk 10
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 27/29 *yk 3
Bretagne...............poika 06/06......................kp 26/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 25/29 *yk 5
Sanmoc................poika 01/08.......................kp 24/26-34 *yk
Ninnu-liini..............tyttö 02/09.......................kp 23/24-28 *yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 22/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 21/28-30*yk 2
Nunnu-79..............poika 10/08.......................kp 21/25(-29) *yk1
waaka...................esikoinen 09/08................kp 19/72 *yk 7
kikka89..................tyttö 08/09........................kp 17/26-29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 16/ 25 * yk 5
Hannaliina..............tyttö 05/10....................kp 16/30 *yk ?
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 15/32 yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 13/29-39 *yk 10
Kristiina81...............poika 11/00.....................kp 13/? *yk ?
neito84..................poika 07/08.....................kp12/28-38 *yk 4
hemari...................tyttö 10/09.....................kp 12/28-30 *yk1
iines83..................poika 10/09......................kp 12/32 *yk2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 12/29-31 *yk1?
Auneli....................tyttö12/08........................kp8/29/30 *yk2
Minsku82...............poika09/04.......................kp6/29 *yk 33
Brianna.................tyttö 06/09........................kp5/29 * yk 4
itkuiita85................poika 04/09......................kp 4/33 *yk 2
Collins...................tyttö 12/06.......................kp 4/27 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 3/28 *yk2

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
kuukai
sirpaleina..............tyttö 07/09
sofku.....................tyttö 04/08

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :


2010
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Heih. Täällä on kriittiset hetket lähsetymässä ja oon edelleen aika kipeä, eikä ukko suostu lapsentekohommiin kipeän kanssa : / Toivottavasti tää tästä menis nopsaa niin ei menis tää kierto ihan ohitse.

Minsku: Eikö sittenkään ollut vielä oikea aika vauvalle? Vai miksi otat pillerit?

Joko Bretagne oot tehny uuden testin? :)
 
MOi! mahtuuko mukaan vielä?

Meillä on poika 9/09 ja tokaa tässä yritettään. Yk on nyt toka mutta toiveita ei juuri ole suuren särkylääkkeiden käytön takia (saakeli että voi yks hammas sattua!). Ovistestiin en myöskään tässä kierrossa saanut kuin pelkkiä haamuja, edellisessä kierrossa ihan kunnon plussan sentään. Ovisoireita kyllä oli (juilimiset ja limat) ja pari kertaa harrasteltiin siinä tienoilla mutta katotaan nyt..

Kierto on vähän vaihdellut pojan syntymän jälkeen, yleensä 28-34, nyt on varmaan kp23 menossa (en ole joka päivä jaksanut kytätä päiviä ihan siksi etten liikaa vauhkoonnu :D) ja viikon päästä odottelen viimeistään menkkoja.

Jos joku vois lisätä mut listaan, ite en ihan hiffaa noita... Ja tsemppiä kaikille!!!
 
Tuntuu monella olevan tekemistä, että ehtii miehen kanssa vällyjen väliin oikeaan aikaan.

Täällä ovulaatio lähestyy kerrankin selkein elkein, koko loppuviikon on ollut venyvää kirkasta valkovuotoa, nyt kp 13. Peittojakin on heiluteltu. Kunpa tärppäis vihdoin!
 
Minsku: Eikö sittenkään ollut vielä oikea aika vauvalle? Vai miksi otat pillerit?
on aika on oikea. mutta vauva ei näytä haluavan tulla. tai yritti se tulla heinäkuus mut päättikin että ei tuukkaan. Miks otan pillerit ehkä siks kun mä en jaksa enää joka kuukaus toivoa ja uskoa siihen että on oireita.. noh ehkä se varaus oli vähän turhan hätiköity päätös. en tiedä. en mä niitä pysty alottamaan ennen kun seuraavien kuukautisten alettuaa. on sellanen turhautunu fiilis. niin moni ystävistäni raskautuu pelkästä kosketuksesta ym.. tai silt tuntuu..
 
Minsku :hug: Ymmärrän tunteesi ja tiedän, että on vaikea sulkea lapsiprojektia pois mielestä. Mutta ehkä kannattaisi kokeilla kuitenkin jatkaa ilman pillereitä ja yrittää vain mennä TJOT-meiningillä. Saattaa tulla iloinen yllätys sitten kun sitä vähiten odottaa. Mutta toki siis ymmärrän, jos haluat ottaa aikalisän, ja teillähän on esikoinenkin vielä pieni. Jaksuja!
 
Onnea kovasti plussanneille! Onpa kiva että niitäkin tulee=).
Ja juu, ymmärrän Minskua. Ensimmäistä yritettiin tosiaan se 3 vuotta ja kyllä se jatkuva pettymys oli aika kovaa. Olin jo toivonikin menettänyt, kunnes sitten yht äkkiä täysin odottamatta päätti saada alkunsa. Voimia!
Saa nähdä, kuinka kauan tätä seuraavaa saa odotella. Koitankin lähteä yritykseen rauhallisin mielin, että ei turhaa rupea hötkyilemään. En tiedä kyllä kuinka siihen pystyy…
No nyt miehellä alkoi reissuhommat ja on viikot poissa. Viikonlopuksi tulee kotiin, niin jää meillä nyt niihin pupuilut. Voi olla että viimeviikolla oli jo ovis ja jos oli, niin se saatiin hyödynnettyä. Mutta en olisi uskonut että se jo nyt on. KP taisi olla 10, kun viimeyrityksessä kierrot huiteli 40 päivän kohdilla.
Plussatuulia toivotan:)
 
Heipä vaan! Mahtuisko vielä mukaan?:) Meillä ollaan nyt 10kk yritetty toista lasta, esikoinen täytti toukokuussa 2vuotta ja sai alkunsa tosi helposti. Toinen nyt antaa odottaa.. Takana kummittelee sairastettu kohtutulehdus ja munatorvien tulehdus:( Olen jo yksityisellä lääkärillä käynyt ja ultralla ei ainakaan mitään muutosta näkynyt ja 2kk päästä lupasi laittaa lähetteen keskussairaalalle munatorvien aukiolotutkimukseen jos toista ei kuulu.

Nyt sitten ajattelin tänne kirjoitella kun alkoi asiat mietityttämään.. Elikkäs kierron pituus on 27pvä normaalisti, mutta nyt viimeksi bongasin oviksen myöhemmin. Ovis oli todennäköisesti viime tiistaina ja nyt mulla on tänään tullut hyvin vähän ruskeaa vuotoa?!:OEi ole ikinä ennen tälläistä ollut keskellä kiertoa..

Mutta joo, yritän nyt harjoitella miten nuo kp:t merkitään jne, oon tosi huono näissä sanoissa mitä täällä käytetään, et mikä tarkottaa mitäkin, mutta yritetään :D Samoin mulla on surkea laskupää ja meen sekasin näissä aika helposti :D
 

Yhteistyössä