** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Salainen toive: jospa oliskin kiinnittymisjomotteluja!!! Mina odottelen ensi viikkoa, jotta voi edes alkaa hallusinoimaan mitaan oireita. Nyt viimeksi menkat tuli jo dpo 12 (kiertoa en siis viela tieda kun nyt on eka kierto menkkojen jalkeen), tati siis saattaa saapua jo perjantaina jos on tullakseen.

Jokos se Mirage teki uuden testin?
 
danone
Onko sulla ollu siis yhet menkat vasta synnytyksen jälkeen?
Missä päin maailmaa sä muuten asut ku ä:tä ole? :D

Voiko sen kiinnittymisenki tuntea jomotuksena?
Itellä alko mielikuvitus heti laukkaamaan ku täällä on lukenu noita juttuja kiinnittymisvuodosta... :whistle: Pyyhkiessä vain nyt tuli vähän...
 
Viimeksi muokattu:
(Taustailija tulee taas huutelemaan :wave:)

Missä mun tuhruttamiset on?? Yleensä niin päivälleen tulevat menkat on myöhässä kolme päivää, meneillään on siis yk12 tai 13 ja kp45/42 - vaikka siis mähän en enää laske :D.
Mut olisi pitänyt olla kyllä miehelle puhumatta, nyt me petytään sitten taas molemmat, sillä tottakai tässä on toiveet kerennyt nousemaan. Odotettuna alkamispäivänä tein digitestin, mutta se sanoi ihan selvästi että inte gravid, ei raskaana. Viime yönä näin unta että sanoin miehelleni olevani raskaana ja tein testin johon välittömästi piirtyi kaksi tummaa viivaa. Oireita ei oo kyllä kumpaankaan suuntaan, rinnat nyt ehkä vähän turvoksissa ja arat, mutta sitä ne on ennen menkkojakin.

Eilen oli työporukan pikkujoulut ja tein oman henkilökohtaisen ratkaisuni juhlia kera alkoholin käytännössä piittaamatta siitä mahdollisuudesta että olisin jo raskaana. Sen verran tiedän kiertoani, että vaikka raskaana olisinkin, en olisi pidemmällä kuin 5. viikolla.

Mutta jos tässä nyt ei huomenna vuoto ala niin ensiviikolla sitten uutta testiä kehiin. Toivokaa parasta! Se OLISI jo nyt meidän vuoro!!!

Ja tuohon ammattikeskusteluun viitaten; Sairaanhoitaja.
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive: Mina ainakin tunsin esikoisen kanssa kiinnittymisen juuri jomotuksena, oikein heratti keskella yota viikon kuluttua oviksesta. Tai ainakin luulen etta nain oli...Tiesin silloin etta varmaan oli tarppi kayny kun ei ikina ollu kayny vastaavaa.

Joo, yhdet menkat vasta ollu, viimein alkovat tuossa 4.11 , kuusi viikkoa imetyksen lopettamisesta. Satuin aloittamaan ovistikut paria viikkoa ennen nuita menkkoja ja heti tuli ovisplussa. Raskaaksi en kuitenkaan tullut, mutta en uskonutkaan etta voisin tulla ennen kun tulee jonkin sortin tyhjennysvuoto. Tarkoitus oli katsella etta ovuloinko ilman menkkoja kun minulla sylkitesti naytti saniaisia/ripsia koko ajan. Mutta tervetulleet oli menkat, pystyy nyt "varsinaisesti" aloittamaan nama ihanat yrityskerrat. Irlannissa asustelen.

Toivottavasti Kamomilla81 saat sen plussan hyvin pian! Kauan on nakojaan jo ollut yritysta ja pitkat kierrot. Kylla nyt on oltava sinun vuoro! :hug:

Kiitos muuten uudesta pinosta!
 
Onnea plussanneille ! :heart: Marraskuu ollut selvästi meidän kuukausi, toivotaan että joulukuussa viimestään me kaikki plussaamme ;)

Jarenah: :hug:

Tänne ei ihmeempiä. Tänään ja eilen turvottanut kamalasti mahaan, ja yskiessä tuntuu ala-mahassa, mutta tänään vasta kp 20/28-30 ja toiseksi, en usko raskauteen, koska harrastettu tässä kuussa vaan parina päivänä peittojen heiluttelua, eikä edes "oikeilla" hetkillä..

Itse meinasin myös ehdottaa, jos olis aika tehdä uusi pino, ja niinhän tänne oli ilmestynyt uusi pino, kiitos siitä! :)

Miragen: Kuulumisia myös odotellaan! :)
 
Tää on ihana palsta, oon jääny ihan koukkuun tänne ku täältä saa aina kannustusta ja rohkaisua. Ja tänne voi vuodattaa ja hehkuttaa heti kaikki sellaset asiat mitä ei kehtaa missään muualla ääneen huudella :) kiitos siitä teille.

salainen toive oon kuullu et ovistesti vois näyttää raskauden, mut en oikee oo uskonu siihen ennen ku hemari teki asiasta tutkimusta :D ajattelin sit itsekkin kokeilla eilen (oli dpo 10 tai 11) ja se oli kyl vahvempi se testiviiva ku kontroli ja tänää plussa. Joten kai se sit näyttää raskaudessakin aika aikaisessa vaiheessa se ovistesti, ei ole kyllä aikaisempaa kokemusta asiasta. Mulla oli nyt poikkeuksellinen kierto ku tähänmennessä lyhin ollu 29 päivää ja nyt luulen oviksen olleen kp 12 tai 13 eli aika aikaseen edellisiin kiertoihin verrattuna...ja siks varmaan tässävaiheessa jo nähtävissä plussa.
Mut ihan mielenkiinnosta vois kyl jatkaa tätä tutkimusta siitä voiko ovistesti tosiaan näyttää raskauden...
Koitetaan saada paljon porukkaa sinne elokuisiin ja pidetään lujasti kiinni kyytiläisistä. Olis hirmu kiva jutella samojen tyyppien kanssa ku tähänkin asti :)
 
Viimeksi muokattu:
Kamomilla
Toivottavasti testiin piirtyy kaksi viivaa :)

Tervetuloa Kuuttis :wave:

JiiMii
Mulla olis ehotus tuohon listaan... Voisko siihen laittaa kohan jossa olis millon kukakin meinaa testata?

lyyli tää palsta on kyllä ihana, vaikka vasta vähän aikaa oon tässä pinossa mukana ollu... :)

Ja tosiaanki ku ei näistä kuitenkaan voi/halua oikein muille puhua!
Tästä meijän yrityksestä ei tiiä ku yks kaveri ja tällä kertaa jos raskaaksi tulen niin haluaisin pitää raskauden salassa ainaki sinne ekaan ultraan asti.
Mun täytyyki tunnustaa teille yks juttu... :ashamed:
Mä sain tässä joku aika sitten tietää et täällä palstalla käy kaks mun tuttua ja ne tietää mun nimimerkin täällä. Ja nyt ku meillä alko toisen lapsen yritys niin en voi niillä tunnuksilla kirjottaa, jouduinki sitten tekemään toiset,nämä tunnukset jotta sais rauhassa täällä vauvakuume puolella kirjotella ja toivon mukaan sitten odotuspuolellakin alkuraskaudessa... Tunnen itteni ihan kauheeks... Toivottavasti ymmärrätte...
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tervetuliaisista lyyli ja Salainen Toive! Ja Salainen Toive, ymmärrän ihan täysin tuon sinun halusi anonymiteettiin, en minäkään haluaisi näistä jutuista kovin monille jutella..:)
Täällä jännäillään milloin uskaltaisi tehdä testin, menossa suunnille kp 29 , normaalisti 26-28. Kaksi testiä oon jo tehtyt, eilen aamulla ja tänäaamuna, kumpikin aika epäselviä, tulkitsin lähinnä roskishaamuiksi.. Saas nyt nähdä. Jos vaikka malttaisi pitää pari välipäivää, niin alkaisi joko menkat tai tulisi kunnon plussa..:heart:
 
Kovasti onnea plussanneille! :heart: :heart: :heart:

Jarenah pahoittelut :hug:

Plussaonnea tasapuolisesti kaikille!!! ++++++++++ :)

Moikka piiiitkästä aikaa...

Kaikki jutut olen lukenut, mutta nyt ei vaan riitä jaksamus kommentointiin... :ashamed: Josko sitten, kun täti on lähtenyt matkoihinsa...

Täti tuli siis kylään aivan liian aikaisin. :( Nyt menossa kp3/30-34. Ekat tuhrut tuli Terolut-kuurista huolimatta jo dpo8 ja dpo9! Kunnon vuoto alkoi heti aamusta dpo10. Samana aamuna popsin kk viimeisen Terolutin. Turhauttaa... Mulla on soittoaika gynelle torstaina. Kerron sille tilanteen ja katotaan sitten menenkö ihan käymään paikan päällä vai mitä tehdään. Toimis nyt edes kroppa, niin pääsisi joskus plussaamaan. Ei näin lyhyellä luteaalivaiheella kyllä vauvoja saada. :(
Näin siis kirjotin vol22:seen... Eli en kuulu tonne listan kärkeen, vaan noin puoleen väliin. Pahoittelut, etten ole itse aikaisemmin tullut huomauttamaan asiasta. Olen päässyt viime aikoina hieman huonosti koneelle.

Nyt olisi menossa kp15 ja ovisplussa bongattu tänään! :) On ne Terolutit saanut sentään sen aikaiseksi, että ovis on aikaistunut huomattavasti! Ensimmäinen Terolut-kierto --> ei ovista. Toinen Terolut-kierto --> ovisplussa kp 21. Kolmas Terolut-kierto --> ovisplussa kp18 ja nyt siis ovisplussa jo kp15! :D Ja mullahan on nyt sellanen tilanne, että sen gynen soittoajan tuloksena Teroja en saa aloittaa, koska mun pitää mennä labraan ottamaan oviksesta noin viikon päästä keltarauhasarvot. Niistä sit näkee tarttenko tujummat lääkkeet ensi kiertoon luteaalivaihetta tukemaan. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei ensi kiertoa tulisi vielä piiiitkään aikaan. ;)
 
Pikaisesti omaa napaa, tein uuden testin tänään aamulla, ja se oli ihan hento haamu. Katsotaan, mihin suuntaan menee.. Vähän jomottelee siihen malliin, että täti voi kuitenkin tulla ensi viikolla. Se toissapäiväinen outo testi oli siis herkkä testi, nyt tämä oli ihan normivahvuuksinen. Palailen viimeistään huomenna lukemaan paremmin läpi :)
 
mirage: Sullakin jo nyt plussa,teillä lyylin kanssa näkyy kyl tosi aikasin,ihan ittenikin tekis jo mieli testata! ONNEA!!! Mahtavaa! ihan toivoinkin tän sivun avatessa että olispa paljon plussia :)
Kuuttis: Toivotaan että sullekki se plussa pämähtää!

ON:Mä sain itteni pidettyä kurissa enkä ostanut eilen testiä,ajattelin etten viiti liian aikasin testata.Jos maanantaina kävisin ostamassa ja tiistaina aamupissasta testaisin..jos ei siis täti kurvaa paikalle ennen sitä..mahaa jomottelee ja tissit tosi kipeet!ihan oli vaivalloista yöllä.mutta niin mulla on tissit kipeet aina ennen menkkoja..että ei yhtään tiedä kyllä...
 
Mirage
Kyllä mä sua onnittelen! Plussahan se haamuki on! :)

Laittakaa kuvia niistä testeistänne :D :wave:

Tänne tuli näköjään oikeen ryntäys tuonne odotuspuolelle :D

onnenkipuna
Hämäävää tosiaan ku raskausoireet on niin samanlaisia ku menkkaoireet... :kieh: Toivottavasti plussa löytäs tiensä sinnekki :wave:

Iines
Toivottavasti ens kiertoa ei tuliskaan :)

Tais tuolla listan alkupäässä olla pari muutaki joilla päiviä aika hyvin, Hannaliina ja Kellukka(?)...Mitähän heille kuuluu? :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Salainen Toive, niissä oli testiajan sisällä niin kalpea haamu, että se olisi melkein yhtä hyvin voinut olla mielikuvitusta.. Mutta tänä aamuna (en siis malttanut odotella paria päivää..) oli jo paljon selkeämpi viiva, eli kyllä meillä pieni taitaa olla kyydissä!!!!!:heart::heart::heart:
Täytyy vain toivoa että jaksaa pysyäkin mukana..

Mirage kyllä minäkin onnittelen, jos sullakin vaikka menisi samaan suuntaan kuin meillä!!!

Ja onnea Iinekselle ovisplussasta, toivotaan tosiaan ettei enskiertoa tulisi piiiitkiin aikoihin..:)
 
Tervetuloa Kuuttis ja onnea myöskin samantien!:)
ON:tänään tos tunti sitten tuli plussa ovistestiin,myöhään iltaan vaan menee ennen kun pääsee sen hyödyntämään,toiv.ei liian myöhään mee: /
Onko se ihan normaalia että jo plussapäivänä vatsaan koskee,mua jotenkin pelottaa että ovis tuleekin liian aikaseen et ei kerkee vällyjen väliin ajoissa:D
Viime kierrossa testasin vahvan plussan kp 17,ol varmaan kp 16 jo,kun en sillon muistanut testata ku aamusta.Epäilen siis oviksen olleen jo kp 17 ku tuli niin kovat kivut silloin:|
Muistaako joku että jos oli jotain kovia kipuja oviksen aikaan(liittykö keltarauhaseen)niin jo automaattisesti tai jotain ei voi tulla raskaaksi...?:(kun muistelen jostain tähän tyyliin lukeneeni mutta en muista ihan tarkkaan mitä se oli....
 
pinkie
Täytyy kyllä sanoa että en osaa noista oviskivuista/jomotuksista sanoa mulla ku niitä tuntuu olevan monta päivää, tiiä sitten mikä johtuu oviksesta ja mikä mistäkin... :confused:


Saa nähä onko nää toiveajattelua vai ei... Munasarjoja jomottaa ja jotenki niinku olis painetta siellä... Toissapäivänä paistetun makkaran haju ällötti ja eilen kuvittelin et oli vähän huono olo hetken aikaa... (Ei kai edes näin aikasin vois olla) Nää päivät ootellessa on sitten piinaavia :D
Tänään kp18 ja viikko oviksesta...
 
Viimeksi muokattu:
Oih miten paljon plussia, mahtavaa!! Onnea kaikille plussaneille<3

Omaa napaa: ihmeellisiä vihlaisuja (aika kipeitäkin) tänään alavatsalla. Oviksesta sopivasti viikko, voisiko nämä olla nyt kiinnittymiskipuja?? Kp 24/25, mutta selvästi taitaa olla pidempi kierto, kun ovisplussan sain vasta kp 17. Täytyy varmaan muutama päivä odotella vielä ennen testiä... Elokuisiin siirtyisin kyllä mielelläni;)
 
Kuuttis Tervetuoa joukkoomme ja onnea samoiten :heart:

Mä taidan tän kuukauden ottaa rennommin (lue:Siinähän yrität) En ole kiertopäiviä edes vilassut. Tiedän että aika lähellä alkaa olla ovis mut en aio testailla ja peitotkin heiluu silloin kun haluttaa. Niin paljon tapahtumia tässä kuussa että jos ajatukset pysyis muualla.
 
Kuuttis,ONNEA!En sitten ehtinyt sinua lisätä edes kun jo plussasit...voin kyllä laittaa sinut suoraan plussanneisiin..

Salainen toive Testipv...tuota niin,mitäs muut sanoo,onko tarpeellinen tieto tuohon?

Nyt päivityksen kimppuun =)
 
**********Sunnuntai 28.11.2010**************

MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10................... kp 42/30 *yk 3
Kellukka..................poika 03/08................. kp 29/29-30 *yk 2
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 26/28-30 *yk 1
Danone81...............esikoinen 08/09............ kp 25/?? *yk 1
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 25/?? *yk1
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 25/27-28 *yk 3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 24/28-34 *yk 5
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 24/26 *yk 1
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 24/25 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06................... kp 23/30-31 *yk 5
Majj.......................tyttö 06/08.................... kp 21/28-30 *yk 3
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 18/24-36 *yk 1
Iines83.................. poika10/09................... kp 16/32-34 *yk 5
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 15/27-31 *yk 2
Minttumi................esikoinen 10/09.............. kp 15/25 *yk 1
Dada......................tyttö 09/09.................... kp 14/35 * (-40)
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 13/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08.................. kp 10/27-34 *yk 5
Tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 9/30 *yk 4
Jarenah..................poika 10/05................... kp 3/30 *yk 5


TAUSTAILEMASSA:
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
kikka89.................. tyttö 08/09
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri

HAAMUILIJAT:
Viola-85..................tyttö 03/09..................yk1



:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)[/QUOTE][/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Collins
Mulla kans viikko oviksesta ja mietin johtusko nää vatsaoireet kiinnittymisestä... Toivottavasti...

JiiMii
Niin en tiiä, mitä muut tosiaan on mieltä? Tuli vaan mieleen ku sen verran porukkaa täällä pyörii et pysys kärryillä paremmin tai jotain...
 

Yhteistyössä