** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Tervetuloa uusille ja
onnea plussanneille!! :heart: :heart::heart:
+++Vetäkääs monta meitä mukaan plussa-aaltoon++++!!

Omaa napaa: Mä oon niin pihalla kun vaan voi. :confused: Huomasin nyt pyyhittäessä vähän punertavaa vuotoa ja vatsaankin ilmesty menkkajomot. Ei voi kyllä menkat vielä alkaa. Pelkään että kroppa on vielä ihan sekaisin tai jotain muuta vialla. Muutenkin niin kummallista ollut kropan kanssa tyhjennyksen jälkee. (olettamani menkat tuli tyhjennyksestä 25 päivän päästä ja oli päivän-muutaman lyhyemmät kuin normaalisti. Ja ovistuntemukset olemattomat.) Ja siis tm:n jälkeen ei tehty yhtään mitään tarkastusta että kaikki ok. Äh..
 
Onnea plussista! :) Niitähän satelee urakalla! :)

Laittakaa tosiaan testeistä kuvia, niitä on nii kiva katsella!
:)

ON: kolmas ilta kun mahaa turvottaa, varsinki iltasin vaikka tädin pitäis tulla vasta viikon päästä :confused:

Tosta testipäivän lisäämisestä listaan, mulla ei oo niin väliä laitetaanko vai ei.. Joka tapauksessa jos mulla olis sielä joku päivämäärä, en varmaan kuitenkaa jaksais siihen asti odotella, ku testailen aika helposti oman mielen mukaan :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
minttumi
Mä oon kans pihalla tän kroppani kanssa ku näitä ihmeellisiä vuotoja on... Piti käyä kurkkimassa mitkä kp:t sulla on menossa... Voiskohan sulla johtua tuo vuoto oviksesta, ite kans sitä pohdin omalla kohdalla...

majj
Niin saatat olla tuossa kyllä ihan oikeessa :D Jossaki oli et testissä vois näkyä raskaus about 10päivää oviksesta??? Musta ittestä tuntuu että ittellä on lyhempi se aika oviksesta menkkoihin, viime kierrossa tais tulla 10-11pvä oviksen jälkeen tms.
Epäilen kans et maltanko oottaa viikonlopulle :LOL: Viisain kyllä olis ku la vasta 13pvä oviksesta... Vaikka outoa kyllä, mulla ei oikeen syyhytä tehä noita testejä vaikka niitä kaapissa onki...
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on plussia ropissut:heart::D v.lopun aikana!Oikein paljon onnea plussanneille:hug:

Tosta Testipäivän lisäämisestä:attn:niin miusta olis ihan mukava, jos näkys dpo:t:) olis helpompi seurata piinailijoita.

Täällä oli ihana v.loppu siskon ja serkun kanssa..ei yhtään kerenny miettii vauva asioita:) vielä kun sai viikon kulumaan niin olis jo oviksessa asti..tänne ei muuta, kuumat aallot jatkuu..:whistle:
 
salainen toive: eilisen pienen vuodon olis voinu vielä laskea ovikseksi, mutta nyt yön aikana ja aamulla on tullut jo enemmän. Ja ihan menkkamaista ja tutut menkkakivutkin löytyy.

Luulenkin että mulle voi laittaa kp1/25. (Luulen että se aiempi vuoto minkä oletin olevan menkat olikin vielä jotain muuta ja nämä nyt siis vasta oikeat :confused:) Mutta katsellaan ja jos näin hassusti jatkuu niin taitaa olla lääkärin paikka. Mutta jos tästä kierrosta sen oviksenkin paremmin onnistuisi taas löytämään.

Toi dpo merkkaaminen on kiva! Näkee vähän missä muut menee.
 
Kiitos onnitteluista ja uudesta ketjusta :) Viikonloppu meni hulistessa, mutta eiköhän tässä taas tänään pääse kärryille. Jotenkin vaan odottelen kuitenkin tätiä, kun ei ole mitään muita oireita. Kai sitä vertaa esikoisen raskauteen, kun tiesi öllötyksestä sun muusta jo ennen tikkua, että pieni on kyydissä. No, katsellaan :) Varhaiset päivät tosiaan vasta, kemiallista kai tässä pelkää...

Tuo dpo ois kiva, täällä dpo 12 tänään :) Aamulla en testannut, jos huomiseen malttaisi, niin näkisi, mihin viiva menee...

Maanantaita :wave:
 
Onnea plussista kaikille, ihanaa kuulla hyviä uutisia:heart:

Niin moni oli kirjotellu viikonlopun aikana ja haluaisin kommentoida kaikille mutta nyt töissä en oikein ehdi. Toi dpo olis kyllä kiva lisätä tonne niin vois seurata milloin kukakin piinailee.

Itse piinailen täällä. Tein eilen testin ja se oli jotenkin outo. Mokasin sen luultavasti kun siinä ohjeessa sanottiin että täytyy pissata sen testiliuskan toiseen päähän ja tein sitten niin (illalla, virtsa ollut rakossa n.1,5h) ja se kastu ihan koko testi ja muuttu vaaleenpunaseks vaan koko testi, ei tullut mitään viivoja mihinkä ja totesin että kai se oli nega sitten ja heitin pois. Siinä kyllä sanottiin että antaa tuloksen päivä sen jälkeen kun kuukautiset ovat myöhässä joten uskallan vielä toivoa. Toisaalta toivon että täti tulis nyt pian. Tänään tai huomenna tulee joten jos ei tule niin ke testaan sitten uudelleen. Kaikki raskausoireet on kyllä kuviteltuna. Olen kyllä varmasti tämän palstan pahin oireiden kuvittelija ja siksi en viitsi niitä tänne edes luetella. Nyt on oikeasti ollut huonoa oloa ja kuvotusta pari viimeistä päivää. Ihan kunnolla ettei ole kyllä mitään kuvittelua. Tulee sellasina aaltoina. En sitten tiedä johtuuko tulevista kuukautisista, muutenkin niin menkkaturvotusöklöolo että sais se täi tulla nyt pian että pääsee uuteen kiertoon ja oikeasti yrittämään. Todennäköisyys että oltais päästy edellinen ovis hyödyntämään on kuitenkin minimaalinen.

Te jotka tunnette nuo ovisasiat paremmin. Onko ovis silloin kun ne kivut alkaa ja tulee sitä kirkasta ja venyvää limaa? Vai onko se niin että eka tulee oireet ja perään ovis? Ja koska sitten olisi se otollinen hetki raskautua eli missä vaiheessa. Kun jossain sanotaan että raskautumisen mahdollisuus olisis vain 1-2 päivää kierron aikana ja jossain sanotaan että 5-6 päivää. Kyllä tämä naiskroppa on ihmeellinen.

Tulihan taas kirjoiteltua sekavaa juttua.. Siitä huolimatta mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Salainen toive, koska ajattelit testata? Mä olin ihan hölmön malttamaton ja testasin jo tänään:ashamed: Ja puhdas negahan se tietty oli. Ei edes roskishaamua... Nyt alaselkää juilii siihen malliin että täti olisi tulossa - tosin näin muistan käyneen esikoisesta raskautessanikin. Hmm. Tissit on kanssa tosi arat, että ehkä tässä on vielä toivoa...

Ymmärrän muuten täysin tuon anonyymiteetin tarpeen. Itse olen melkeinpä vainoharhainen tässä ja ehkä siksi jätänkin ammatinkin kertomatta. Äkkiä nimittäin näitä tietoja yhdistelemällä selviää oikeakin henkilöllisyys:$

Dpo:n lisääminen on hyvä idea! Täällä siis menossa dpo 9.

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Jiimii no kai mut voisi vaikka ensi kierron aluusa jo laittaa takaisin listalle.
Nyt en ihan ole perillä kp:istä, mutta jos vielä tässä kierrossa viitsitte päivittää niin äkkiäkös ne tosta laskee kalenterista..
Samaan malliin meillä kyllä elellään, eli mies TJOT-meiningillä, mä enemmän ehkä " yritän "
Peittoa meillä kylläkin heilutetaan keskimäärin kerran / kk, mutta kun mies ei halua alkaa niitä lapsia TEKEMÄÄN niin minkäs teet.
Ja tämä mun jatkuva kiukuttelu nyt tuskin lisä'ä niitä miehen haluja :headwall:
Ja sitten kun tässä nyt on vähän kaiken näköistä stressiä miehellä ( asioista mitkä eivät kylläkään stressaamalla parane ) niin eipä ole kumma ettei noi petipuuhat niin kauheasti kiinnosta.
 
Matilda Oviksesta: kivut ovat tosi yksilöllisiä, joku kipuilee ennen ovista, joku just sen aikana ja joku vasta sen jälkeen (keltarauhanen). Tai sitten kaikkia noita. Oviksen aikaan tulee juuri tuota kirkasta ja venyvää limaa, sitä voi tulla useita päiviä tai sitten vaan muutaman tunnin. Ovulaatio on noiden limojen lopussa, eli välittömästi oviksen jälkeen limat loppuvat ja alkaa kuiva kausi.

Otollisinta aikaa ovat päivä-pari ennen ovulaatiota ja ovulaatiopäivä. Siitä johtuu tuo 1-2 päivää, joka on siis kaikkein otollisin aika tulla raskaaksi; 5-6 päivää tarkoittaa sitä, että sinä aikana raskaaksi tulo on periaatteessa mahdollista. Tuo ovislima on tosi "hedelmällistä", eli simpat elävät siinä useita päiviä. Munasolu taas on hedelmöittymiskykyinen sen 12-24 tuntia ovulaatiosta eli vielä päivän oviksen jälkeen.

Eli sama vielä toisin sanoin: 2-3 päivää ennen ovista olevasta yhdynnästä elävät simpat + hedelmällisimmät päivät (ovisplussa ja ovis) + päivä oviksesta, jonka munasolu elää=n. 5-6 päivää.

minttumi pahoittelut tädistä :hug:

Kamomillalle peukkuja! :)

tervetuloa, kuuttis ja jos ymmärsin oikein näin nopeasti läpilukemalla, niin tervemenoa samantien ;)

pinkie tuo kovat ovis/keltarauhaskivut=ei voi tulla raskaaksi on hölynpölyä :) Ja nuo ovista edeltävät kipuilut ovat ihan mahdollisia, ja ovis on 24-48 tuntia ovisplussasta. Eli plussailta ja seuraava ovat just parasta pöllyttelyaikaa ;)

ON jomottelee kovasti, mutta muuten on oireetonta. Äh.
 
minttumi
Voi kurja. Toivottavasti saat selvyyden tuohon vuoteluun. Eihän lääkärissä käynnistä ainakaan haittaa ole...

Mirage
Toivottavasti viiva siitä lähtis vahvistumaan... Mä kans ootan et tissit menis kipeeks, esikoisesta ainaki meni...

Collins
Mä ajattelin malttaa tuonne lauantaille tai sunnuntaille...Kattoa nyt tuleeko oireita että kannattaako testata... Pahottelut negasta. Hyvin kuitenki tässä kerkee plussaks muuttua ku sullaki vasta dpo9


Omaa napaa...
Taas tuhrua, joskin ruskeeta :confused:
Munasarjoihin jotenki käy...
Mulle saa JiiMii laittaa listaan sen dpo8 :wave:
 
Viimeksi muokattu:
**********MAanantai 29.11.2010**************

MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10................... kp 43/30 *yk 3
Kellukka..................poika 03/08................. kp 30/29-30 *yk 2
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 27/28-30 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 27/26-29 *yk
Danone81...............esikoinen 08/09............ kp 26/?? *yk 1
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 26/?? *yk1
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 26/27-28 *yk 3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 25/28-34 *yk 5
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 25/26 *yk 1
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 25/25 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06................... kp 24/30-31 *yk 5
Majj.......................tyttö 06/08.................... kp 22/28-30 *yk 3
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 19/24-36 *yk 1
Iines83.................. poika10/09................... kp 17/32-34 *yk 5
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 16/27-31 *yk 2
Dada......................tyttö 09/09.................... kp 15/35 * (-40)
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 14/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08.................. kp 11/27-34 *yk 5
Tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 10/30 *yk 4
Jarenah..................poika 10/05................... kp 4/30 *yk 5
Minttumi................esikoinen 10/09.............. kp 1/25 *yk 2

PIINAILIJAT
Onnenkipuna DPO13
Mirage DPO12
JiiMii82 DPO10
Collins DPO9
danone81 DPO8
Salainen toive DPO8
Majj DPO7
Iines83 DPO1
Pinkie86 DPO0

TAUSTAILEMASSA:
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri

HAAMUILIJAT:
Viola-85..................tyttö 03/09..................yk1



:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Tuli mieleen, onko toi liian kova työ päivittäjälle, jos on erikseen PIINAILIJAT lista, vai olisko ollut helpompi vaan että tohon listaan olis lisännyt vaan vielä dpo:n ? ( eli siis tohon missä on nimimerkki, koska esikko syntynyt ja kp:t ) ei mulle oo väliä, ajattelin vain JiiMii ;)
 
Viimeksi muokattu:
minusta tuo dpo on hyvä noin, tossa on kuitenkin tuossa varsinaisessa listassa jo niin paljon tavaraa per rivi, että lähtee helposti hyppimään, kun sinne sekaan puskee. Tuosta näkee heti :) Hui kun sitä on jo korkealla :D
 
piti noista miehen haluista kommentoida.
Me ollaan oltu yhdessä 9 vuotta. Ekat parivuotta meillä meni niin että minä olin aktiivisempi osapuoli,olis huvittanut kokoajan.Mies oli silloin se joka "pihtaili". Olenkin myöhemmin naureskellut että moni akka olis lähtenyt siinä vaiheessa jo menemään :D Olihan mulla joskus silloin sellanen olo ettei tuo halua minua. :|
Sillonkin kun esikoista "yritettiin" niin sain puristamalla puristaa että sain isännän petipuuhiin :O
Pojan syntymän jälkeen meillä kuitenkin kääntyi "roolit toisinpäin". Minusta tuli "pihtalija" ja miehestä se puutteessa oleva osapuoli.Ollaan monet riidatkin tässä vuosien aikana käyty siitä kun miehellä on sellainen olo etten häntä halua kun mulle "riittäisi" se kerran viikossa ja hänen pitäisi melkein saada joka toinen päivä että "pysyisi tyytyväisenä" :| Hän myös odottaa multa aloitteentekoa ja se on välillä aika hirveetä tehä aloitetta ku väsyttää eikä huvita mutta tiedän että isäntä on sitten pinna kireellä ja siitä vaistoo sen kireyden niin selkeesti... Meillä ei vaan oikeen mee noi seksuaalisuudet yksiin,tiedostetaan kyllä molemmat se asia.Oon tullut vaan siihen tulokseen etten oo kovin "seksuaalinen ihminen"...

sori,tällanen vuodatus:D

ON:Jonnin verran juilimisia alavatsalla ja tissit tuskallisen kipeet.Palelua on. Ei kaikki klassiset "keksityt" oireet :D Kyl ne todellisilta tuntuu mutta tiedä häntä... Vietän poitsun kanssa täällä pientä lomanpätkää,otin tähän lomaa siitä syystä että vietämme itsenäisyyspäivänä pojan 4v juhlia ja viikonloppuna saadaan vieraita eteläsuomesta.Haluan laittaa kämpän putsplank tietysti :) Pian meinaan poitsun kanssa lähteä rattikelkalla apoteekissa käymään :whistle: jos mukaan tarttuis raskaustesti :saint:

Saas nähdä tuleeko karvas pettymys huomenaamulla...: / toisaalta niin 50/50 fiilikset.En osaa ees sanoa kumpaan uskon enemmän,menkkojen tuloon vai plussaan...: /

DPO 13 ihan arviolta,en myöskään tikuta
 
Viimeksi muokattu:
onnenkipuna
Pidetään peukkuja! Hyvältä kuulostaa...


Mä tässä lueskelin ja monessa paikassa oli kirjotuksia et alhanen keltarauhashormoni vois aiheuttaa tuhruiluja... :confused: Mulla näitä on nyt kolmeen ootteeseen ollu ja vain tässä kierrossa. Jotenki tuntuu että totta tästä on jo haittaa raskaaksi tulemiselle ku vähän väliä jotain vuotaa...
 
Jiimii jos vielä jaksat listaa päivittää niin mun kp:t olisi 27/ 26-29.
Ajattelin että sitten joskus jo meille se kakkonen tulee niin kierron pituuden sanon neuvolassa noin.
Siis mikäli ei mine pitkään tässä yrityksessä ja kierto säännöllisty ennen kun tärppää
 
Ja testaulusta olen päättänyt että mikäli on tarpeen niin testin haen to-iltana kun muutenkin menen kaupunkiin.
Testailen sitten toivottavasti viikonloppuna ( just joo niinkuin muka en tekisi heti pe-aamuna sitä testiä )
 
Salainen toive voiko olla, ettet ovuloinut tässä kierrossa? Ovuloimattoman oireisiinhan kuuluu just tuo tiputtelu. Ovisplussa ja limatkaan ei vissiin kerro siitä, että ovis varmasti tapahtuu...? Minulla taisi viime kierto näin jälkiviisaana sanoen olla ovuloimaton. Lämmöt ainakin heittelivät siinä ihan eri tavalla kuin tässä, ja tuota tiputtelua oli tosi monta päivää. Jos olisi keltarauhasesta, niin luulisi, että olisi samalla tavalla joka kierrossa?
 

Yhteistyössä