** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Onpas ollu hiljainen ilta...
Mitenkäs Jarenahin aamu alkanu ;)?
Kuis hannaliina ja nokkostiina,ei ole kuulunu aikoihin mitää...??
Entäs heidi,eikö kierto lyhene?eikös sulla ollu sen kierron kanssa jotain ongelmia,ellen ihan väärin muista :ashamed:
Kikalla myös piinapäivät...???
ON lämmöt on laskeneet normaalilämpöön joten en usko raskautumismahdollisuuteen =( mut testaan perjantaina jos täti ei kurvaa kylään ennen sitä..
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Täällä myös odotellaan Jarenahin kuulumisia, ja muidenkin piinailijoiden tietty!

(.) poika nukkui ensimmäisen yönsä ilman tissiä - ihan hyvin! Toissapäivänä illalla sai vikan kerran tisua ja eilen mies laittoi nukkumaan iltapesujen jälkeen ja vartin verran sai silitellä ja sittenpoika nukahti omaan sänkyynsä. Wau! Nyt siis kp25 ja tämän imetyksen lopetuksen vuoksi odotan seuraavaa kiertoa kun kuuta nousevaa, toiveet on sen suhteen tosi korkeella että josko vihdoin se yk7 sitten olis tärppikierto meilläkin. Tää kierto nyt meni vähän harakoille mun oksennustaudin takia, kerran seksiä ovisviikolla ja siloinkin jo kp14, joten en oikein jaksa edes intoilla tällä kertaa :D.

JiiMii mulla kans lämmöt heittelee aika tavalla, 36,4-36,8, ota tästä sitte selvää!
 
Huomenta!
Täälläkin odotellan Jarenahin kuulumisia, samoin muiden piinailijoiden. Täytyy repiä jotain iloa muiden piinailuista/plussista kun itse tädin kourissa. Tällä kertaa kyllä menkat hieman lievempää versiota ja pari päivää enää niin pääsee taas siitäkin.
Miehen kanssa päätettiin nyt sitten yhteistuumin että yritettäis ajottaa nuo puuhastelut oikein ja varmistella vielä ja mieskin kyllä syttyi ajatukselle testata ovista. Tällä viikolla varmaan kolahtaa testit postiluukusta ja samalla tilasin pari herkkää raskaustestiäkin. Muuten ajattelin nyt rentoutua ja paneutua perheen hyvinvointiin. Uusivuosi vietetään ihan oman perheen kesken kotona kun nyt ollut niin paljon ravaamista suuntaan ja toiseen. Mulla ollut töissä stressiä ja kiirettä ja koska opiskelen myös niin koulu on jäänyt vähän retajamaan ja sen eteen täytyy taas alkaa tehdä jotain. Lisäksi meille tulee talopaketti viikolla 9 joten tässä on yhtä ja toista siihen liittyvääkin..huh huh.

Mitä uuden vuoden suunnitelmia teillä on? Me tosiaan ollaan vaan kotona. Ajattelin suunnitella meille kunnon uuden vuoden menun ja hakea jotain oikein hyvää viiniä (toivottavasti on vuoden 2011 ensimmäinen ja viimeinen viinipullo meikäläiselle) ja vrmaan katsellaan raketteja ja ollaan vaan. Mies oli ensin tälle ehdotukselle vähän hapan. Olis halunnu lähteä kyläilemään niinkuin ensin oli suunnitelma tai kutsua meille vieraita mutta nyt alkaa lämpenemään että ollan ihan oman porukan kesken.
 
Huomenta!

Kylläpäs on kutkuttavan jännittävää jarenah :O Onneksi täti on ymmärtänyt kuitenkin pysyä ja saa luvan pysyäkin!

minttumi toivottavasti kaikki on kunnossa! Jarrusukkia ja liimaa pikkuiselle oikein roppakaupalla!

JiiMii voi kunpa olisi kuitenkin tärpännyt vaikka lämmöt ovatkin laskeneet!

kinkula teillähän on sangen onnistunut yö siis takana, onnittelut! Toivottavasti jatkuu samaa rataa :)

kamomilla tsemppiä piinailuun ja toivottavasti paikat ovat kunnossa :)

matilda no onpas kummallista, kun tulee noin erilaista kommenttia :O Toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa, mä ainakin muistan lukeneeni että tuommoinen maidon erittyminen olisi ihan normaalia.

Kammotus viikonlopun jälkeen (töissä oli täysi kaaos) olikin kiireinen maanantai. Isännän lapset tulivat meille ja illalla tuli vanhempani meille syömään. Koko päivä meni ihan lennossa, kun liikutin omia elikoita, autoin navetassa, siivosin, pyykkäsin ja ties vaikka mitä. Harmittaa vietävästi, kun sunnuntaina kotiin tullessani isäntä oli jo lähtenyt auraamaan, eli meillä jäi nyt sitten kuitenkin yksi päivä väliin petihommissa.. Toivottavasti kuitenkin olisi jo tärpännyt.
 
Eilen illalla tehty tyylikäs nega :mad: Pitänee varata aikaa lekurille kun kierrot liian pitkiä. Tiedän kyllä et johtuu stressistä ja kovasta toiveesta saada vauva. Jos jotain lääkitystä löytyis. Jännä kun ennen tätä yrittämistä oli aina tasan 24pv kierto mut nyt heittelee noin paljon :headwall:
 
Heippa ystäväiset ja kanssa kuumeilijat! :)

Tässä ilmoittautuisi uusi pikku kakkosta kuumeileva äityli, jos vaan joukkoon vielä mahtuu?

Pientä esittelyä:
- Elikkäs ikää on kertynyt 28v ja miehellä 27v
- Poika on syntynyt 9/2008
- Asustellaan Lahden seudulla
- Tällä hetkellä juuri pillerit pois jätetty elikkäs yk 1 ja kp 2/28 ja tuo kierron pituus 28 on aika olettamus, kun eipä ole pillereiden jälkeen kierrosta harmainta haisuakaan!! :D

Ei muuta kun hirmusti plussatuulia kaikille !
 
Kiitos Heidi-80 ja Vouhis :wave:

Jännää olla taas täällä! Huomasin hassun yhteensattumankin! koiramamma jonka kanssa esikoisia jännäiltiin aikoinaan on juuri tästä ryhmästä syyskuussa plussannut! Onnittelut "vanhalle" vertaistukiystävälle :heart:

Hetkisen tässä seurailen, että pääsen juttuihin mukaan ja alan sitten höpötelemään tapani mukaan oikein urakalla!
 
Noh missäs ne plussat nyt meille viipyy?!! Tsemppiä Jarenah, Heidi ja Jiimii! Mullakin oli tossa välissä Heidi yksi megapitkä kierto, 46 pvää, kun normi 25-28. Mitään selitystä ei lekurin mukaan löytynyt. Ehdotteli stressiä vaan.

Vouhis ei kai yhden päivän jääminen väliin haittaa, jos on muuten "täsmäpuuhaillut";)

Tervetuloa Nauruprinsessa!

ON: en oikein tiedä koska pitäisi testata. Perjantain "plussapinoon" liittyisin mielelläni, mutta lähdetään torstaina reissuun enkä taida olla linjoilla. Hmm. Tänään on dpo 11 ja kp 26, mutta kävin tietty jostain lueskelemassa että luget voi estää tädin tulon vaikka ei oliskaan raskaana. Lievästi masentava ajatus. Tätiä ei siis näy eikä ole mitään tuntemuksiakaan siihen suuntaan. Ei tosin kyllä raskauden suuntaankaan...
 
Pikaisesti taas kylästä: JiiMii jos ystävällisesti pidät minulla toistaiseksi tuon 1/26-27, eilen täti aloitti ihan kunnon vuodolla, mutta laittoi yön aikana hanat kiinni. Otan itse selvän tästä kp-jutusta ja kerron sitten, kun saan kiinni, missä kp:ssa mennään... Ei siis tarvitse tuota muutella, kiitos :flower:
 
Collins Pahoittelut negasta :hug: Stressiä mäkin epäilen. Tää on nyt jo toinen puolen vuoden aikana kun mennään yli 40 kp. Kaikki muut kerrat menny nekin yli 30. Mä en vaan osaa ottaa rennosti kun hermoilija olen. Jos en suoraan ajattele asiaa niin alitajunta huutaa =) Sekoaa :headwall: No mut tulis nyt sit edes täti pian. Onkohan muuten mitään lääkettä et saa kierron tasasemmaksi? Jos joku fiksu tietää?
 
Juu, on lääkkeitä, onko se nyt Terolut mitä ne määrää kiertoa tasoittamaan? Ihan varma en ole, mulle ei määräillä kun on PCO enkä muutenkaan halua oikein mitään "hoitoja".

Ahdistaa ihan sikana. Pelottaa ja jännittää ja ahdistaa. Koko ajan vaan mietin että oonko raskaana, onko mitään oloja tai tuntemuksia, alkaako kohta vuoto... Voisko jotenkin saada aivot pois päältä?!
 
Collins pahoittelut negasta...plussatoiveita silti vielä on!!!
Miulla niiiiin kutkuttaa tuo yks testi tuol kaapissa että taidan sen aamulla käyttää!!!=D nyt on vaan sellaiset oirett ja tuntemukset et plussa tulis,toivoa saa mut pelkään silti et ei täs kuus ole mahiksia...mut saahan sitä testailla :D mietityttää vaan ku toi on ainut testi ja rahaa tulee vasta perjantaina et miten käy sen testauksen kans sitten...ja pe on pakko testata ku ollaan lähös maalle ja alholoia on tarkoitus nauttia jos siis plussaa ei tule...noh mie kattelen ja jos sit aamulla tulen kertomaan mitä päätin :p
 
Tää palsta ei oo antanu mun kirjottaa tänne... Erroria vain huutanu... :(

Collins ja Heidi pahottelut negoista...


Ootteko käyny lukemassa tuota kn:n tunnustelu ketjua?
Harrastaako joku tuota? :D Muistanko väärin vai oliko se Tyty joka tuosta puhu joskus?

Nauruprinsessalle tervetuloa joukkoon :wave:
Sulla on ihana nimimerkki :D Mäki muuten joskus aikanaan kuumeilin koiramamman kanssa samassa pinossa...

Täällä taitaa olla hedelmälliset ajat alkamassa... Mahaa jomottelee ja alakerta selvästi märempi ku normaalisti... Tässä onki onneks pupuiltu jo muutaman päivän ajan :)
 
Heippa taustalta! :wave:

Ihanaa huomata että niin moni syksyn mittaan pikkukakkosta kuumeillut on plussannut! Onnea!

Mä oon vallan siirtynyt tuonne lapsettomuuspuolelle, ollaan toistaiseksi sekundaarilapsettomia. Mutta aina välillä käyn lueskelemassa tätä "normaalien" ketjuakin, täällä niitä plussia tupsahtelee tasaiseen tahtiin =)

Meillä on takana yksi epäonnistunut mikrohedelmöityskierto syksyllä, ja seuraavaa odotellaan tammikuussa. Te tulitte mun mieleen, kun taas täällä ovulaation aikaan miehen kanssa innoissamme heilutellaan peittoja, jos vaikka sattuis joku luomuylläri kuitenkin. No, ei oo viimeiseen 1,5 vuoteen tärpännyt, niin odotukset ei oo kovin korkealla tämän suhteen.

Plussatuulia oikein paljon kaikille!!
 
Kiitos kaikille tervetulo-toivotuksista!! Jo tätä on taas odotettukin! Kuumeilua viime tammikuusta lähtien ja vihdoin sai luvan heittää pillerit nurkkaan! JESH!

:hug: kaikille negan saaneille :( Ja voimia uuteen toivoon!

Onnittelut plussanneille! :) Puhaltakaas niitä plussatuulianne koko pinon poppoolle!! Ja laitetaas teijän masuasukeille kovasti pikaliimaa ja tarrasukkia tulemaan, että pysyvät kyydissä loppuun asti!! :heart:

Salainen toive onko sulla ollu joku toinen käyttäjätunnus sillon? Ei nimittäin kuulosta tutulta. Mä olin ihan sama Nauruprinsessa silloinkin :) Hauska huomata että siltä ajalta samaa porukkaa taas koossa! Ehkä se on se että esikoiset on jo tuleet "niin isoiks" et olis taas saatava syliin täytettä :heart:

MT79 Kovasti onnea ja peukkuja tammikuun yritykseen! Ja eihän sitä tiiä jos vaikka elämä yllättäis :)

Mulla hermot menee töissä niin pahasti että on tupakkalakko ratkennu muutamaan lipsahdukseen :headwall: Elokuusta asti polttamatta ja nyt taas menis vaikka kuinka paljon... Muita nikotinisteja?
 
Huomenet kaikille!!

Tervetuloa nauruprinsessa! Olkoon vierailusi lyhyt..:)


Täällä taas ihmetyttää kun ei se täti ole tullut ja äsken aamupissasta tein testin ja puhdasta negaa näyttää.MÄ HALUAN NYT JOTAIN VASTAUKSIA PRKL!!! :p
Ei täsä nyt aamusella muuta.. menen hakkaaman päätä seinään :headwall:
Plussatuulia kaikille mussukoille!! :heart:
 
Ihan nopsaan vaan ennen töihin lähtöä piti käydä kurkkaamassa jarenahin kuulumisia ja siis ei voi olla totta :O Onpas nyt kumma ettei sitä plussaa kuuluu vaikka täti on jo myöhässä. Mitäs testejä sulla on käytössä?
 
JiiMii testasitkos jo;)?

Jarenah, onpa jännä. Nyt pitää kysyä kun en muista, että olisiko ovis voinut olla myöhemmin vai oliko tarkka ajankohta tiedossa?

Salainen toive toivottavasti nappaa kiinni;)

ON: täällä vaan edelleen odotellaan. Noh, ainakin saa kuohuvaa nauttia uutena vuotena... Täytyy alkaa vilkuilla jo seuraavia tärppipäivä. Tulis nyt sitten täti jo, niin pääsisi seuraavaan kiertoon.
 
Nauruprinsessa: Tervetuloa tänne kumeilemaan, toivottavasti käyntisi jää lyhkäiseksi.

Collins ja Heidi: Pahoittelut negoista:(

Jarenh: Voi kuinka jännittävää piinailua ja varmasti ärsyttävääkin kun joutuu olla epätietoisuudessa. Onko mitään tätiin/raskauteen viittaavia oireita?

Kuinkas Jiimii? Ja mä odotan että Kikka tulee taas linjoille kertomaan kuinka kävi =)

Salainen toive: Toivotaan että tää olis sulle se The kierto =)

Täällä kp4 ja täti alkaa pikkuhiljaa poistua. Huomenna pitäis olla viimenen päivä sitä sitten. Odottelen ovistestejä saapuvaksi ja ens viikolla ajattelin testata. Tilasin mammaksin testejä että saas nähdä. Ihan vaan kiinnostaa toi että oppis tuntemaan oman oviksen ja näkis että koska se on ja onko millasia oireita havaittavissa. Mä oon niin vuvakuumeen kourissa että huhhuh. Mutta otan nyt iha rennosti tämän ja yritän nauttia tästä kuumeilusta ja olla stressaamatta. Ovis ajoittuis laskureiden mukaan tonne 7.1. eli ens viikon perjantaille.
Osaako joku sanoa että missä vaiheessa pitäis alkaa tekee ovistestejä? Kierto on sen 26 päivää. Antaako luotettavan tuloksen jos testailen aina kun oon tullu töistä kotiin eli siinä neljän puoli viiden maissa iltapäivällä?
 
AJ
Tervetuloa Nauruprinsessa :)

JiiMii: Joko? :)

collins ja heidi : Pahoittelut negoista, tsemppiä paljon seuraavaan kiertoon.

Ja jarenahin piinailut senkun jatkuu

ON: Itsellä siis ovis oli joulun aikoihin. Nyt jo nostaa päätään samantapaiset oireet, kun esikoisen raskauden ensioireet olivat. Tietysti on hyvinkin paljon mahdollista, että pää keksii oireita, mutta eipä sitä tiedä. Vielä pitäisi jaksaa malttaa odottaa:)

Ei me naiset kanssa ehditä muuta kun odottamaan. Ensin odotetaan että koskas kuukautiset alkaa, sen jälkeen odotetaan ovisoireita. Tämän jälkeen odotellaan (ja kuvitellaan) kaikkia mahdollisia oireita ja sen jälkeen odotetaan, että päiviä olisi tarpeeksi testaamiseen, ja jos tulee nega niin odotetaan muutama päivä lisää ja testataan taas. Jos menkat alkaa, niin sitten alkaa edellä oleva rumba uudelleen ja jos ei ala odotetaan 9 kk. Ja 9 kk ajan odotetaan synnytystä ja pelätään kaikkea kamalaa tapahtuvaksi.

Ja kaikki tämä ihan vapaaehtoisesti :D Joskus sitä ajattelee olevansa ihan hullu.
 

Yhteistyössä